Kun ei enää jaksaisi pähkäillä..

  • 1 / 5
  • desperado
  • 15.4.2008 21:54
Enpä uskonut tänne laittavani tästä asiasta sanaakaan, mutta epätoivoisena sitä näköjään tekee mitä vaan.
Haluaisin kysyä neuvoa niiltä, jotka ovat ns. kokeilleet kepillä jäätä sen suhteen, jos ovat yrittäneet saada selville kiinnostuksen kohteena olevan tyypin seksuaalista suuntautumista. Olen ihastunut erääseen itseäni muutaman vuoden nuorempaan kaveriin, joka vaikuttaa liiankin hyvältä ollakseen totta. Hän on rento, sopiva sekoitus leikkimielistä poikamaisuutta ja vakavahenkisempää miehekkyyttä, urheilullinen, sopivasti komea ja mikä oudointa, elelee sinkkuna. Hän oikeasti täyttää nuo edellämainitut kriteerit, ja sen takia ihmettelen, miten tuollainen 30 ikävuotta pian lähentelevä "unelmavävy" voi edelleen olla sinkku (eikä edes puhu vakiintumisesta)? Jossain suurkaupungissa tuo kai vielä on ymmärrettävämpää, mutta olen huomannut, että pikkukaupungissa vedetään helposti vääriäkin johtopäätöksiä, ja haluaisin itsekin päästä sellaisista eroon, väkisin en ala ketään homoksi leimata. Selityksiä hänen sinkkuutensa syistä olen kuullut (hänen omin sanoin, muiden kysyessä), ja ne toistavat itsellenikin tuttua kaavaa: ei voi olla kenenkään kanssa, kun ei itsestäänkään osaa pitää huolta, tai naiset ovat nykyään liian vaativia, tai päinvastoin hän on. Nuo kaikki tekosyyt olen itsekin joskus käyttänyt peitelläkseni homouttani, kunnes kolmekymppisenä päätin tulla kaapista ulos lähisuvulle ja -kavereille. Ja nuo omat tutut kokemukseni pistävät miettimään, mikä hänen oikea elämäntilanteensa on..
Tämän kaverin tyyliin kuuluu sekin, että baari-illoista hän nauttii kavereittensa kanssa, enkä ole koskaan nähnyt hänen lähtevän naisen kanssa kotiin, puhumattakaan siitä, että hän olisi kulkenut ravintolassa nainen kainalossa.
Toisaalta, jos hän on pesunkestävä hetero, hän voikin olla yksi niistä fiksummista nuorista miehistä, jotka eivät tarvi/halua eri naista kainaloonsa joka baarikeikan jälkeen. Tavallaan voisin tuonkin hänestä uskoa, kaikesta menohalukkuudestaan huolimatta hän on erittäin fiksu kaveri, joka ei välttämättä halua itselleen mitään naistenkaatajan mainetta. Mutta edelleen mietin, miten sen loppujen lopuksi voi tietää?
Ajatuksiani sekoittavat myös tieto siitä, että hän on baarissä kysellyt minusta, mikä olen miehiäni. En todellakaan ajattele asiaa niin, että hän olisi minusta kiinnostunut, vaan lähinnä siltä kannalta, että hänellä on omat epäilyksensä minusta, vaikkei ulkoisesta olemuksestani/käyttäytymisestäni homouteni kuulemma paistakaan suoraan läpi. Tätäkin voisi jossitella vaikka ja miten..
Mutta kertokaa omia ajatuksianne, miten etenisitte tällaisessa tilanteessa, vai kannattaako edes yrittää edetä? Kiitos asiallisista vastauksista jo etukäteen!
  • 2 / 5
  • k_ma
  • 17.4.2008 20:13
Jos kerran hän on udellut sinulta että mikä olet miehiäsi, niin mikset sitten kysyisi vastaavaa häneltä? Vastaus todennäköisesti on yhtä peittelevä mitä itselläsikin oli, mutta se voisi kumminkin olla joku alku jonkinmoiselle keskustelulle.

Perusjuoni tässä vastauksessa on että tuskinpa asia ilman mitään vuorovaikutusta etenee, ajatustenlukijoiden kykyjä kun tällä(kin) foorumilla aika vähän näkynyt.
  • 3 / 5
  • Torontosta
  • 18.4.2008 3:08
Kysy hiljaa hanelta onko hanella mitaa gay poikia vastaan, olen yksi niista. Fiksu mies niikuin han ei tee sita mitaan kaikkien kuultavaa metelia. Voi sanoa XXXXX ja hyva sinulle , mina en (viela).
  • 4 / 5
  • Vermillion
  • 18.4.2008 5:28
Eikäkö vahinko vaan suoraan kiertämään eli samoja linjoja pitkin kysyt että mikä kaveri tää oikein on, niin että tiedät että varmasti tyyppi kuulee että oot kysellyt.

Taik sit voit ihan vaan henk. koht. mennä jutulle. Eiköhän se siitä selviä? Heh.
  • 5 / 5
  • LMDS
  • 19.4.2008 22:27
Nää on todella hauskoja tilanteita... NOT! Itellä on samanlainen ongelma, paitsi että tää kaveri on mua vuoden nuorempi ja ollaan siinä parikymppisiä. Tilannetta ei todellakaan helpota se, että ollaan samasssa duunissa, joten asialle on suhteellisen vaikea tehä mitään. Tän ikäisenä ei tietenkään mistään voi olla varma, mut ei kaveri ainakaan seksikumppaneillaan rehentele, vaikka habitus on sellanen et varmasti vois olla aihetta.
Alottajalla on ainakin mahdollisuus ottaa asia puheeksi, jos kerran kyselyjä sieltä suunnalta on tullut. Ite luultavasti käyttäisin tilanteen hyväksi, koska eipä siinä tarvi omia korttejaan välttämättä paljastaa, vaikka helppohan se täältä ruudun puolelta on huudella...
Tiedätkö muuten missä tilanteessa se kaveri on susta udellut? Jossakin isommassa porukassa suureen ääneen "vitsaillen" vai joltain kahden kesken koittanut selvittää? Tilanne voi kertoa aikas paljon...