heteron

  • 1 / 9
  • marry
  • 9.4.2008 18:05
Hei. Olen reilu 3-kymppinen hetero nainen. Olen elänyt hyvässä parisuhteessa mieheni kanssa 10 vuotta. Meillä on 5 vuotis tytär. Ystäväpiiriini tuli rytinällä mukaan eräs saman kylän mies noin 10 vuotta sitten. Hän erosi pitkäaikaisesta avopuolisostaan ja jäi yh-iskäksi lapselleen. Ero tuntui vaikealta hänelle ja ajauduimme työpaikallani juttelemaan asiasta usein. Kului noin pari vuotta ja olimme luoneet ihan ok kaveri suteen. Hän kuitenkin alkoi pommittamaan minua aika julkeilla ehdotuksilla... tempaisemalla syliinsä jne. Torjuin nämä ehdotukset, olinhan parisuhteessa. Kaveruus miehen kanssa jatkui. Eräänä iltana hän soitti ja tapasimme, hän julistautui homoksi. Sanoin että ok. ,ei se minuun vaikuta. Kaveruus syventyi vuosien varrella ystävyydeksi. Hän seurusteli miehen kanssa ja minä jatkoin omaa parisuhdettani. Nyt hän on eronnut miehestä ja tytär on jo murkkuikäinen. Teemme miehen kanssa yhdessä lomamatkoja ja käymme juhlimassa ja katsomme leffaa.. Oma mieheni on paljon työmatkoilla ja minulla on aikaa. Nyt olen kuitenkin joutunut huomaamaan että, tunteeni tekevät tepposia. Haluaisin hautautua tämän homon kainaloon ja olla "iholla" kokoajan. Ystävyyteemme on kuulunut paljon flirttiä koko ajan mutta, olen ajattellut sitä "en mitenkään". Nyt joka soluni heittää volttia kun, näenkin hänet. Olen aika huono äiti... Ystävyyteemme kuuluu nykyään ainakin tunnin mittaiset puhelut päivittäin ja arjen jakaminen puhelimessa. Yritämme tukea toisiamme "ystävinä"? Hän on niin sanotusti tullut kaapista ulos mutta, pitää kuitenkin homoudestaan hyvin matalaa profiilia ja moni luulee meidän olevan pariskunta. Tämän hän jättää usein korjaamatta, kuten minäkin. Minulle hän on sanonut että, pelkää ettei saa naisen kanssa seksistä sitä mitä haluaa tai tuntee itsensä riittämättömäksi? Hän sanoo myös välillä olevansa ihmissidonnainen ei siis homo? Yllättäen hän kuitenkin lähettelee minulle s.postina peniksen kuvia gaydar sivuilta! Miten tätä kaikkea voi tai pitäisi tulkita? Auttaisitteko jos osaatte, avata ajatukseni solmija. Kiitos. Olenko minä höpö hetero joka, on huomannut 10 vuoden jälkeen että elämäni mies on homo.
Ei se ole mitenkään epätavallista että homon miehen ja heteron naisen välillä on flirttiä. Se on sellainen tapa, osa alakulttuuria, liekö sitten mistä johtuu. Varmaankin siitä, että flirttailu on hauskaa, ja molemmille on (pitäisi olla) selvää ettei se tarkoita mitään muuta kuin sitä hauskaa.

Mä halaan kaikki tyttökaverit aina kun nähdään. Voidaan me pussatakin. Nukutaan vierekkäin, joskus tosi lähekkäin ja joskus kauempana. Tytöt tunkee käsiään joka paikkaan. Se nyt vaan on sellaista. Ei kaikkien kanssa, mutta joidenkin.

Mä oon aina ajatellut että naisten puolelta siinä on kyse vaan siitä, että on kiva olla lähellä kundia ilman että siihen liittyy mitään painostusta seksiin, kun mua ei oikeasti kiinnosta ja siihen voi luottaa. Joidenkin tiedän menneen sänkyyn asti homoemonsa kanssa ilman, että silti tarkoittaa yhtään mitään.

Naiset on naisia, niiden koskeminen on yhteiskunnallisesti hyväksyttyä, mulla on avoimet tunteet ja ei siinä sen kummempaa. Ne ihan oikeat, totiset tunteet ja halut tulee kuitenkin vaan kundien kesken.

Toisinaan tytöt ihastuu. Sellaista sattuu aika usein. Jotkut ovat homofaneja, niistä homot ovat ihania, jotkut ihastuu varmaankin sitten sen suhteen läheisen ja turvallisen luonteen vuoksi.

Minä olen minä ja sun ystäväsi on toinen ihminen, niin että en mä voi tietää, mitä sen päässä liikkuu. Sitä kannattaa kysyä häneltä itseltään. En ole kuitenkaan kovin yllättynyt, jos se on vaan ihan umpihomo. Homojen ja naisten läheiset välit kun ei oo mitenkään kovin harvinaisia.
  • 3 / 9
  • kesäpoika
  • 9.4.2008 19:04
Ai niin, ei hän varmaankaan tarkoita flirtata sinule jos lähettää peniksen kuvia Gaydar-sivulta. Hän tarkoittaa, että se on hänestä upea penis.
  • 4 / 9
  • Ilopilleri
  • 9.4.2008 19:31
"Hän sanoo myös välillä olevansa ihmissidonnainen ei siis homo?"


Eli hän onkin siis bi?
  • 5 / 9
  • marry
  • 9.4.2008 22:07
Kiitos vastauksestasi kesäpoika. Flirttiä onkin aina ollut mutta, flirtin luonne on kovasti muuttunut "vaativammaksi" tai sitten se on tämä tyttöjen mieli kun, tekee tepposia. En kai osaa itse suhtautua oikein häneen ja annan vallan hassuille ajatuksilleni. Onhan hän pisimmän suhteensa elänyt naisen kanssa. Välillä oudoksuttaa se miten hän muistaa alusvaatteeni kuukausien takaa tai minihameeni iskuteho on selvästi häiritsevä vaikka, sen huomioivat toiset miehet. Omaa miestäni hän on ruvennut myös hienotunteisesti "mustamaalaamaan". Kommentoimalla hänen tekemisiään. Nämä asiat ovat vuosien ystävyyden aikana hiemen kärjistyneet ja uskon niiden vaikuttavan omaan ihastumiseeni. Mä vaaan jollain tavalla uskon hänen olevan bi. Onhan se epäkorrektia olla kunnioittamatta hänen valintaansa ja siksi en ole ikinä lähennellyt tms. Voisiko kuitenkin olla mahdollista että, kerran homoutensa sanonut ei vain osaa tulla kaapista lopullisesti ulos ja myöntää olevansa bi?
  • 6 / 9
  • Ilopilleri
  • 9.4.2008 22:28
Jotkut bi:t eivät oikein ymmärrä mitä "homo" tarkoittaa ja kuvittelevat olevansa homoja vain, koska kokevat homoseksuaalisia tunteita.

Homoseksuaalisuuden riittäväksi kriteeriksi kuvitellaan monta kertaa virheellisesti se, että kokee homoseksuaalista halua tai tunteita. Aikaisemmin vastakkaisen sukupuolen kanssa elänyt henkilö voi homoseksuaalisia tunteita kokiessaan siis kuvitella olevansa homo, vaikka kokisikin edelleen _myös_ sen vastakkaisen sukupuolen kiinnostavaksi. Tuollainen henkilö ei kuitenkaan mitä ilmeisimmin ole homo vaan bi. Homoseksuaalisuus kun tarkoittaa nimenomaan sitä, että on kiinnostunut seksuaalisesti/romanttisesti VAIN saman sukupuolen edustajista.
" Minulle hän on sanonut että, pelkää ettei saa naisen kanssa seksistä sitä mitä haluaa tai tuntee itsensä riittämättömäksi? "

Minusta em. on hieman " hälyttävää ". Pohja voi siis olla pettävää. Täytyy muistaa, että valinnat voivat olla peruuttamattomia eikä takaisin ole tulemista. Ajassa ei voi mennä taaksepäin vaikka kuinka tekisi mieli jälkikäteen. Harkintaa.
  • 8 / 9
  • Vermillion
  • 10.4.2008 23:34
"Onhan hän pisimmän suhteensa elänyt naisen kanssa."

Ei ole mitenkään epänormaalia vasta kaapista tulleille/kaapin ovea raottaneille. Tunnen paljon homoja, jotka on epätoivoisesti yrittäneet olla heteroita ja olleet pitkässä(kin) parisuhteessa naisen kanssa, eikä siitä sitten ole sattuneesta syystä tullut mitään.

Minullakin oli pitkän aikaa tyttöystävä. :P
  • 9 / 9
  • Ilopilleri
  • 11.4.2008 8:22
"Hän kuitenkin alkoi pommittamaan minua aika julkeilla ehdotuksilla... tempaisemalla syliinsä jne. - - Hän on niin sanotusti tullut kaapista ulos mutta, pitää kuitenkin homoudestaan hyvin matalaa profiilia ja moni luulee meidän olevan pariskunta. Tämän hän jättää usein korjaamatta - - Minulle hän on sanonut että, pelkää ettei saa naisen kanssa seksistä sitä mitä haluaa tai tuntee itsensä riittämättömäksi - - Hän sanoo myös välillä olevansa ihmissidonnainen - - hän kuitenkin lähettelee minulle s.postina peniksen kuvia gaydar sivuilta - - hän muistaa alusvaatteeni kuukausien takaa tai minihameeni iskuteho on selvästi häiritsevä - - Omaa miestäni hän on ruvennut myös hienotunteisesti "mustamaalaamaan"."


Epäilysi ovat mielestäni oikeutettuja. En oikein ymmärrä miksi 100% homo käyttäytyisi tuolla tavalla. Kertomasi perusteella arvelen hänen olevan jonkinasteinen bi.