Miten piilotatte tissit?

  • 1 / 6
  • vilE
  • 13.3.2008 16:07
Naiset, te joilla on vähän isommat tissit, ja ette halua niiden näkyvän, miten 'piilotatte' ne?
Olen käyttäny aiemmin jotain sideharsoviritelmiä, mut aika hankalaa kun ne luisuu paikaltaan aika nopeesti, vaikkei mulla mitkään isot tissit ole, mutta näkyvät kuitenkin.
  • 2 / 6
  • Casper
  • 13.3.2008 17:31
Kjeh...
Aiemmin tuli käytettyä noin kolmea neljää paitaa päällekkäin yhdistettynä monta kokoa liian pieneen urheilutoppiin. Oli muuten melko kuuma kesäisin :D Netistä pitäisi ainakin löytyä ihan tarkoitukseen suunniteltuja "bindereitä" tai jotain. En tähän hätään löytänyt linkkiä, mutta etsivä löytää kyllä!

Yksi vaihtoehto saattaa myös olla vielä. Voi löytää oman tapansa kanavoida maskuliinisuuttansa ilman oman kehon kieltämistä. Kaikki olemme tietenkin erilaisia ja hyvä näin. Onnea etsintään ;)
  • 3 / 6
  • Wenya
  • 21.4.2008 23:49
http://www.t-kingdom.com/

Mulla on sellanen n. 15 cm leveä, varsin paksu urheiluside, ja se ajaa asian siedettävästi, vaikka mun tissit ei mitkään kovin pienet ole... Tosin ahdistaa vähän, ja siksi tilasin tuolta t-kingdomista binderin. Pitäsi tulla parin viikon sisään.
  • 5 / 6
  • rokkari
  • 31.3.2017 22:04
Binder. Luultavasti se kaikkein miellyttävin vaihtoehto päällä. Netistä saa aika näppärästi tilattua. Omat tosin jäi ensin tulliin, vaan puhelin soitolla siitäkin selvisi.