Turun tyttö...

  • 1 / 5
  • Porkkana73
  • 13.3.2008 14:11
Heips kaikki!

Tänne juuri rekisteröityneenä, ja muutenkin (ehkä) vasta nyt identiteettini löytäneenä, ajattelin kysyä teiltä mistä ihmeestä sitä löytänee Turusta samanmielisiä kanssasiskoja? Tsekkailin tuossa näidenkin sivujen sisältöä ja taitaapi Turussakin yks paikka olla, vai eli siis SuXes. Vaikuttaa varmaan hyvältä paikalta, jotenkin vaan miettii uskaltautuuko sitä sinne vaan pörähtää vai onkos porukka hyvinkin klikkiintynyt omiin porukoihinsa...?
  • 2 / 5
  • Homo
  • 13.3.2008 16:31
Sekaan vaan vaikkei seisokkaan! Ei se ota jos ei annakkaan... Ja mitäs kaikkea näitä nyt on :D
  • 3 / 5
  • muusa
  • 19.3.2009 22:55
hei mulla vähän samanlasia ongelmia ku itekki turusta enkä oo koskaan käyny sielkään.. kuullu kyl et ei erityisen hyvä paikka hivenen nuoremmille, kuten minulle, joka vasta 18v.. klubil on kans setan bileitä aika usein, mee sinne??
  • 4 / 5
  • onnellinen
  • 24.3.2009 21:06
Mun käsittääkseni asiakaskunta Suxesissa on nuortunut aika paljon, jopa niinkin paljon, etten itse näin lähemmäs nelikymppisenä koe sitä enää oikein omaksi paikakseni. Ei nuorissa mitään vikaa siis ole, mutta en ehkä ole niin biletyshaluinen enää, joten osa paikan fiiliksestä on omasta mielestäni hävinnyt. Paikkahan sinänsä on loistava ja omistajat aivan ihania ihmisiä, jotka todella hallitsevat asiakaspalvelun. :) Eli kannattaa käydä tutustumassa paikkaan. Omissa porukoissaanhan ihmiset tuppaavat olemaan joka paikassa, mutta eiköhän siellä tutustumaan pysty silti.
  • 5 / 5
  • hessefan
  • 13.4.2009 14:52
Pari kertaa oon käyny, ja musta se on hyvä mesta. Aika rauhallista tosin on ollut, kun käyn baarissa usein alkuillasta, kun en oo yökukkuja.:)