Homokin voi onnistua ;-)

Perussuomalaisten kansanedustaja Timo Soini Citylehdessä 1/2008: "Tykkäsin Benny Hillin sketseistäkin, vaikka myöhemmin paljastui, että Benny Hill oli homo. Ei sille mitään voi, hyviä ne sketsit oli siitä huolimatta."
  • 3 / 10
  • Dragon-85
  • 20.1.2008 15:40
Itse asiassa vallan hyvin sanottu. Ainakin jos vertaa eräällä toisella keskustelupalstalla käytyä keskustelua Jenni Vartiaisen "Ihmisten edessä" -kappaleesta. Epäsuora lainaus: "Pidin kovasti kappaleesta, kunnes paljastui että siinä puhutaankin tyttöjen välisestä rakkaudesta. Nyt en voi sietää sitä; kamala laulu!" :D

Muutenkin Soini on yksi suosikkipoliitikoistani nyky-Suomessa.
  • 4 / 10
  • Ilopilleri
  • 20.1.2008 15:57
Dragon-85 kirjoitti:
"Muutenkin Soini on yksi suosikkipoliitikoistani nyky-Suomessa."

Katoliseksi kääntynyt, äärikonservatiivinen nationalisti, joka ei katso hyvällä mitään perussuomalaisesta poikkeavaa on siis suosikkisi. Miten ihmeessä?
  • 5 / 10
  • Dragon-85
  • 20.1.2008 16:51
Osaatko lukea? Ei, Soini ei ole suosikkini, vaan vain yksi heistä. En ikinä tosin äänestäisi häntä, koska niin monesta asiasta olen eri linjoilla hänen kanssaan (ei sillä, olen itsekin konservatiivi nationalisti), mutta mielestäni Suomen poliittinen kenttä kaipaa lisää Soinin kaltaisia värikkäitä persoonia kaiken maailman mattivanhasten ja muun harmaan massan sekaan. Olen ollut aina sitä mieltä - ja olen edelleen - että perussuomalaiset ovat melkoisia pellejä. Mutta kuka voisi todella väittää vihaavansa sirkusta?
Dragon-85 kirjoitti: "Olen ollut aina sitä mieltä - ja olen edelleen - että perussuomalaiset ovat melkoisia pellejä. Mutta kuka voisi todella väittää vihaavansa sirkusta?"

Kieltämättä monesti perussuomalaisten kohdalla joutuu miettimään, että itkeäkö vaiko nauraa. Mutta en todellakaan pidä sirkuksesta silloin kun kyse on kuitenkin valtakunnan tason politiikasta. Siis ne pellet ovat päättämässä oikeista asioista! Ja meidän kaikkien yhteisistä asioista! Kieltämättä on hyvä, jos perussuomalaiset saavat ihmisiä kiinnostumaan politiikasta, mutta minusta paikka on väärä.
  • 8 / 10
  • Napalmia
  • 21.1.2008 17:07
En tiedä Soinista, mutta nykyinen asuntoministerimme on minusta niitä harvoja poliitikkoja, jotka ovat oikeasti saaneet muutoksia aikaiseksi. Helsingin asuntotilanne muuttuu lähivuosina ratkaisevasti. Harmi vain, että pieni asuntoja rakennetaan vähemmän, vaikka niitä juuri haluttaisiin.
  • 9 / 10
  • Simsalabim Jim
  • 16.2.2008 15:50
Minun kotikaupungissani suosituilla alueilla omistusasuntojen hinnat ovat kaksinkertaistuneet muutamassa vuodessa. Vuokrat ovat nousseet tuntuvasti alueella kuin alueella. Toivottavasti asuntoministeri tekee myös tälle kehitykselle jotain. Helsingin asunto-ohjelman muutokset ovat hyvä alku, mutta soisin, että myös muualla tapahtuisi jotain. Helsinki on kuitenkin vain yksi Suomen 415 kunnasta, ja sentään noin 90 prosenttiä väestöstä asuu muualla.

Asuntoministerin edustaman puolueen klassinen slogan on "koti, uskonto ja isänmaa". Noille kolmelle asialle on Suomessa yhteistä se, että kaikista niistä saa maksaa hitonmoisen kasan rahaa.