Onko perheenäiti ihastunut naiseen?

Mistä voin tietää, onko työkaverini, reilusti minua vanhempi
perheenäiti ihastunut minuun ja miten minun pitäisi suhtautua asiaan.
Itse olen ihastunut häneen. Näenkö asiat vääristyneesti vaaleanpunaisten
lasieni läpi, vai mistä johtuvat hänen katseensa ja elekieli, joka
myötäilee tekemisiäni eri porukoissa ollessamme. Hän on
esimiesasemassakin. Olen hieman toivoton. Kohtaamisemme ovat jäykkiä,
mutta etäältä hän uskaltaa katsella. Sähköpostit ja työasiat hoidetaan
totaalisen asiallisesti, liiankin. Hän puhuu julkisesti paljon
perheestään, kuin haluten todistella heterouttaan.

Voisitteko kertoa, miten näette asian. Mitä minun ikäinen kolmekymppinen voi saada aikaan elämää nähneessä, kypsässä naisessaa?
  • 2 / 7
  • Napalmia
  • 2.1.2008 9:11
Ei oikein mistään, mutta joskus fasadi voi rakoilla, kun mennään juhlimaan työporukalla. Olen nähnyt myös lesboja, jotka humalassakin vetävät heteroroolia heteroporukassa, vaikka muuten kävisivät meikäläisten kuppiloissa.
  • 4 / 7
  • arosusi
  • 3.1.2008 10:54
Perheestä puhuminen tuskin merkitsee mitään - perheellisille heteronaisille on tavanomaista puhua runsaasti perheestään.
  • 5 / 7
  • Brooke74
  • 3.1.2008 13:19
Niin, koska tilanne on ns. toivoton, sitä etsii toisesta piiloviestejä vaikka hammastikulla kaivellen. Saattaa olla, että tässä tilanteessa tulkitsee asioita väärin ja noteeraa ainoastaan sellaiset käyttäytymisen kohdat, jotka puoltavat hänen kiinnostustaan. Olisi hyvä saada vinkkejä joltain käyttäytymistieteilijältä. Toisaalta, mitä sitten, tilannetta se ei ehkä muuta. Olen äärimmäisen varovainen sohlaamaan toisen ihmisen elämää ja perhe elämää. Näyttää kuitenkin siltä, että mikäli kiinnostustaan toiseen osoittaa, on siellä kotona jotain pielessä. Tilanne on jotenkin niin hämmentävä olosuhteisiin nähden, että sen takia olen pois tolaltani.
  • 6 / 7
  • Napalmia
  • 3.1.2008 13:29
Saahan sitä ihastua, mutta anna sen olla sitä. Voihan työkavereistaan ja heidän seurastaan pitää. Voi olla niin, että sinun kiinnostuksesi häneen on herättänyt huomiota ja teidän selän takananne on jo puhuttu. Juorutaan. Entä sitten? Totea tilanne mahdottomaksi.
  • 7 / 7
  • Brooke74
  • 3.1.2008 13:49
Niin se on ilmeisesti tehtävä ja todennäköisesti tulee tapahtumaankin. Koska aihe on arka, niin asiasta keskusteleminen helpottaa näkemään kokonaistilanteen selvemmin. On ilmeisesti nöyrryttävä ja tyydyttävä katselemisen tasolle ja suunnattava nokka kohti muita seikkailuja...