Nahkahomot

Kysyn pidättekö nahkahomoista tai Tompan piirrustuksita. Ovatko nahkahomot mielestänne ällöjä s/m pervoja vai komeita ja rohkeita. Mikäli mahdollista perustelkaapa mielipiteitänne. Mä ite tykkään nahasta, mutta mikään raju s/m touhu ei kiinosta ainakaan omakohtaiseti paitsi ehkä hiukan. Olen varsin herkkä ja olen ja lähestynyt omaa mieltymistäni nahkaan siten, että koen paksun nahan suojaavan itsseäni tältä raadolliselta ja burtaalilta maailmalta. En kuuntele Heviä vaan Händeliä esim. Keith Jarrettin tahi Murray Perahin soittamana, joka muuten tässä taannoin soitti tosi upeasti RSO:n solistina Beethovenin 4. pianokonserton. Oli kiva kun olivat saaneet Finlandia - talon Steinwayn vireeseen.
  • 2 / 6
  • JohnnyFinland
  • 8.10.2007 7:44
Mieltymys nahkaan ja mieltymys sadomasokismiin ovat kaksi eri asiaa, vaikka aika usein ilmenevätkin samassa henkilössä. On olemassa pilvin pimein sm-harrastajia, joilla ei ole nahkafetissiä ja nahkafettareita, jotka eivät ole kiinnostuneita sm:stä.

Itse kysymystä ja sen sisältämää vastakkainasettelua en oikein ymmärrä. Jotkut pitävät nahkasta, jotkut eivät. Jotkut pitävät sm:stä, jotkut eivät. Jotkut pitävät maksalaatikosta, jotkut eivät. So what.
  • 3 / 6
  • vaeltaja2006
  • 8.10.2007 10:17
Joskus pyörin mukana nahkabileissä, kotimaassa ja ulkomailla. Tiukat nahkavaatteet, oikeista paikoista ihonmyötäiset, voivat antaa itselle lisäpotkua ja virikettä. Mutta yhä enemmän olen alkanut vieroksua kahta ns. nahkakulttuuriin liittyvää asiaa.

Toinen asia on se, että määritellään tarkasti, miten pitää pukeutua, ja se johtaa siihen, että lähes kaikilla on samoista ulkomaisista homonahkaliikkeistä ostetut, erittäin kalliit nahkavarusteet, remmit, nyörit, harnessit, chapsit. Niitä saa, kun on lyödä pöytään paljon rahaa. Se on hyvintoimeentulevien harrastus. Kaikki ovat samannäköisiä, klooneja. Omalle luovuudelle jää varsin vähän tilaa. Moni pyöristyy iän karttuessa ja taas tarvitaan uudet varusteet.

Toinen asia, joka joskus tuntuu vastenmieliseltä ainakin ulkomailla, on nahkatapahtumien seksityrkytys. Sisään tullessa saa kortsut ja voiteet, kuvaruudulla pyörii kovin mahdollinen sm-seksi ja nyrkkinainti ja pimeä huone on aina tarjolla. Tapahtumia markkinoidaan kovalla seksillä, ja väkeä tuntuu riittävän. Seksimielikuva puree kuluttajiin. Jos itse olet parisuhteessa etkä halua paritella tuntemattomien kanssa, jäät ulkopuoliseksi. Tällainen tunne on voimakas, kun käyn Keski-Euroopan suurkaupunkien nahkatreffeillä. Siellä en suurin surminkaan lähtisi kenenkään kanssa pimeään huoneeseen, oli talon puolesta kondomit tai ei.

Kotimaassa ihailen sitä, että järjestöaktiivisuutta löytyy. Bileitä on tämän tästä, tiedotteita tulee jäsenille pari kolme kertaa kuussa ja Finladizationin saunaillat ovat eksoottisen suomalaisia. Ja monet suomalaiset miehet ovat aika komeita.
Kiitos vaeltaja2006 sain hieman lisää tietoa itseäni kiinnostavasta asiasta.
Nyt sitten tuli testattu mitä nahkahousut tykää VESIPESUSTA. Ihan hyväl näyttävät toistaiseksi.