Bloggaajat arvioivat toisiaan

• 1 / 6
  • vaeltaja2006
  • 20.8.2007 7:38
Ranneliikkeen blogi-osastossa on käynnistynyt jännittävä keskustelu, kun bloggaajat arvioivat ja kuvailevat käsityksiään muista blogggaajista.Keskustelu käynnistyi taannoin blogissa ”(Nuoren) opettajan varaventtiili” ja runsas viikko sitten siihen vastattiin blogissa ” Poikarakkautta ja Suuria ajatuksia”. Nyt mukaan arviointiin on tullut blogi ”Poikuuden tunnetta” ja nimimerkkejä arvioi kiinnostavasti ”Half Machine Lip Moves”.
  • 2 / 6
  • kesäpoika
  • 20.8.2007 9:53
Tähän mennessä vastanneita on myös "Uneliaan" homppelin päiväkirja. Kaikki haastetut eivät ole vastanneet, joko miettiminen vie aikaa tai ehkä he eivät vain halua osallistua, osa ei varmasti olisi vielä ehtinytkään. Itse en osallistunut millikanin keskusteluun nimimerkkien taustoista, koska oon jo joskus kirjoittanut kokonaisen blogin nimistä, jossa kerrottiin myös tausta nimelle kesäpoika.
Myös "kauneuspilkku" on lähtenyt mukaan.

----------

Vielä pikku huomio:

Audinkopoika arvioi Martinia näin:
Martin: Omnium fidelium: Vanhempi herrasmies, joka.... jne.

Minkä ikäisestä lähtien voi miehestä sanoa: "vanhempi herrasmies". Kysyn ihan huumorimielellä.
  • 4 / 6
  • vaeltaja2006
  • 3.9.2007 7:23
Blogi tarjoaa uuden näkökulman ihmiseen. Jännityksellä odotan, millainen kuva Irmeli K:sta välittyy blogin avulla. Hän avasi oman blogin muutama päivä sitten. Irmeli K. on tullut tutuksi keskustelupalstalla, ja hän on vedonnut vahvasti erilaisiin kristillisiin arvoihin. Blogi on hyvä paikka oman maailmankuvan esiintuomiselle.
  • 5 / 6
  • arkadas
  • 4.9.2007 20:18
vaeltaja2006 uteli:"Minkä ikäisestä lähtien voi miehestä sanoa: "vanhempi herrasmies".
Alle kaksivitosten mielestä lähes kaikki yli nelivitoset ovat (korrektisti ilmaistuna) "vanhempia herrasmiehiä" - näin olen kuullut
jonkun kerran itsestänikin jo muutaman vuoden ajan. Tiedä sitten osaako meikäläinenkään - osittain tapoihinsa piintynyt - olla
herrasmies *naurua*
  • 6 / 6
  • kesäpoika
  • 5.9.2007 15:09
Alle kaksivitosten mielestä on varmasti niin, mutta tällä kertaa sanoja ei ollut alle kaksivitonen.. Jos mä oon oikein ymmärtänyt, niin Audinkopoika on itsekin ihan aikuinen mies.

Musta vanhempi herra on kuusikymppinen tai yli, eläkeikäiset on vanhoja herroja. Keski-ikäisestä kuusikymppiseksi ollaan vaan aikuisia miehiä. :) Mä tykkään käyttää sanaa aikuinen keski-ikäinen -sanan tilalla, kun keski-ikäisyys koetaan monesti jotenkin negatiivisena. Vähän riippuu asiayhteydestäkin, että mitä sanaa tulee käyttäneeksi.

Ensin ollaan lapsia, sitten teinejä, sitten parikymppisiä (aikuisia), sitten oikeasti aikuisia, sitten vanhempia herroja. Niin se mun mielestä menee. :) Muut saa olla toista mieltä.