HeSetan ryhmistä ja ajatuksia niistä?
Mitä mieltä olette HeSetan tarjoamista ryhmistä? Olen itse käynyt nuorten ryhmässä ja todennut sen ihan ok ajanvietteeksi mutta jotakin puuttuu tai itsellä on sellanen tunne et kaipais jotain muutakin kuin pelkkää sitä nuorten ryhmää. Kyselisin onko helsingissä mitään toimintaa missä pystyisi käymään? Nuorten ryhmässä käy tällä hetkellä 15-23 vuotiaita mutta itse kaipaisin enemmän 18-25 ikäistä seuraa ja siksi kyselisin onko helsingissä jotain ryhmää tai halukkaita aloittaa perustamaan sellaista setalle? Nuorten ryhmässä käy enemmän naisia kuin miehiä ja tahtoisin myös tutustua miehiin en pelkästään naisiin.
Ranneliike on eri asia kuin Seta. Kyselepä oikeasta paikasta, eli Setasta. Jospa siellä joku vaivautuisi vastailemaan. Suosittelen heidän lähestymistään virka-aikana.
Kait täältäin voi kysellä mitä meiltä muut ovat hesetan tarjoamista ryhmistä ja kaipaisivatko he jotain muutakin toimintaa ja jos kaipaavat niin minkälaista.
Heseta näköjään jatkaa samalla linjalla kuin on toiminut jo usemman vuoden, pääosa toiminnasta on naisille.
Tämän takia en ole enää ollut SETAn jäsenkään muutamaan vuoteen.
t. Kari
Hesetalla aloitettiin kaksi sinkkuryhmää, toinen naisille ja toiseen olisivat miehetkin voineet tulla, mutta eivät koskaan tulleet. Eivät kai sitten tunteneet tarvitsevansa.
Kävin pari kertaa naisten tapaamisessa, mutta turhaannuin kai lähinnä siksi, että olisin halunnut ryhmän jossa on ihan oikeasti sinkkuelämiseen sitoutuneita ihmisiä eikä parisuhdetta haikailevia kodinperustajia. (Toki minullekin parisuhde kelpaisi, jos tarjous olisi riittävän hyvä, mutta sellaista tuskin tällä vuosituhannella tulee vastaan.) Olen miettinyt perustavani jonkinlaisen Gay Brights -ryhmän kaikenmaailman Malkusten ja Yhteyksien ja muun huuhaan vastapainoksi, mutta Seta taitaa panostaa vain sosiaaliseen puuhasteluun, joten asiaperusteiselle ryhmälle lienee vaikea löytää tilaa/aikaa.
G