Vauvakuumetta?

  • 1 / 2
  • jenda
  • 9.8.2007 23:09
Kuinka tavallista lasten tekeminen on homoväestön keskuudessa? Millä tavoin niitä hankitaan? Minua kiinnostaisi mahdollisesti joskus auttaa asiassa, ja olisi kiva kuulla kokemuksia, jos joku on synnyttänyt lapsen homoparille. Olen nuori bi-nainen ja aina halunnut kokea raskauden ja synnyttämisen. Biologinen kello tikittää kovaa vauhtia ja "vauvakuume" on kova, mutta omia lapsia en koskaan halua monestakin syystä. Ensinnäkään en erityisemmin pidä lapsista, toisekseen tiedän, että minusta tulisi aika kurja äiti. Olen tottunut siihen, että saan mennä ja tulla niin kuin haluan, ja lapsen väkisinkin mukanaan tuoma sitoutuminen ei tule kysymykseenkään. Koska kuitenkin haluaisin kovasti olla raskaana ja synnyttää, ehkä voisin auttaa lasta kaipaavaa homopariskuntaa. Olen vasta 20, joten asia ei ehkä ihan vielä ole ajankohtainen, mutta olisi kiva kuulla kokemuksia. Miten asia käytännössä hoituu esim. lain kannalta? Voiko äitiydestä ja siten huoltajuudesta jotenkin luopua? Haluaisin kyllä olla mukana lapsen elämässä, mutta ehkä enemmänkin niin kuin läheisenä kummitätinä.
  • 2 / 2
  • vissy
  • 15.8.2007 10:40
Täältä varmaan löydät vastaukset kaikkiin kysymyksiin http://keskustelu.seta.fi --->rainbow
Sivulel täytyy rekisteröityä ja sitten rainbow osastolle viell pyytä ylläpidolta pääsyä. Kuulostaa monimutkaiselta, mutta se kannattaa ;)