Itseruskettavat voiteet

• 1 / 4
  • OnStage
  • 14.7.2007 22:56
Ostimme poikaystäväni kanssa heräteostoksena Axe best of summer -voidepurkin ja aloimme sitä leikkimielellä kokeilemaan - saa nähdä, miten käy. Tässä tuloksia odotellessa ajattelin kysyä, millaisia kokemuksia muilla on itseruskettavista aineista. Mitkä aineet ovat hyviä, mitkä eivät ja onko näillä saatu hyviä tuloksia?
Ostamanne tuote toimii aluksi hyvin, jos siis levitätte sitä tasaisesti ja säännöllisesti. Jo muutaman käyttökerran jälkeen vaikutuksen näkee selvästi. Reilun viikon käytön jälkeen alkoikin tulla jo ongelmia. Aikaansaatu "rusketus" kestää todella huonosti pientäkin hikoilua ja kädet ja jalat alkoivat kyynär- ja polvitaipeista näyttää aika pahalta. Laikuista tuli mieleen lähinnä paha ihottuma tai psoriasis. Muutama päivä oli pakko käyttää pitkähihaista paitaa ja pitkiä housuja, että sai "rusketuksen" pestyä pois. Jonkin verran tuote tarttuu myös vaatteisiin eli valkeat kauluspaidat tms. saa unohtaa, ei nimittäin lähtenyt pesussakaan.

Ihmisten iho on tietenkin erillainen. Ehkä rusketus pysyy teillä tasaisena pitemmänkin käytön jälkeen. Muita itseruskettavia tuotteita en ole käyttänyt.
  • 3 / 4
  • antzu
  • 22.7.2007 4:45
Mikään ei oo niin ruman näköistä kuin itseruskettavalla tehty oranssi iho ja sitten kun se vielä alkaa "rappeilemaan" pois. Olen kuulut, että nykyaikaiset olisi kehittyneempiä tuon värin osalta, mutta itse otan mieluiten aurinkoa, vaikkei sekään terveelistä ole.
  • 4 / 4
  • Wrox
  • 23.7.2007 23:23
Luin eräältä toiselta keskustelupalstalta, että jonku mies oli kokeilut kyseistä Best of summer - itseruskettavaa tuotetta. Eikä suositellut sitä tuotetta ollenkaan. Kuulemma siitä tulee keltainen iho. Itse en ole käyttänyt enkä tule käyttämään itseruskettavia. Saan mukavan päivetyksen kun istun esim. muutaman tunnin varjossa, saatika sitten auringossa.