Minkälainen julkkis olisit?
Heh, tulokseni Mikko Alatalo. Minä julkkiksena lähes väritön, hajuton ja mauton!
Kysely oli hiukan heteroseksistinen. Saatoin valita treffiseurakseni vain naisia.
Tein saman testin joskus kauan sitten ja edelleen olen olevinani Tanja Poutiainen - aito julkkis ja kuivakka. Kun ruksi ensimmäisestä kohdasta sukupuoleksi (jolla viitattiin varmaan omaan sukupuoleen? Vai toisen? Käsitinkö jotain väärin?) vaihtoehdon "kumpi tahansa", saattoi valita treffiseurakseen joko miehen tai naisen ;)
Ruben Stiller
Olen testin mukaan Tanja Poutiainen. :D
Minut on todettu Pauli Aalto-Setäläksi. Pöh!
Hehee! Olen Hannele Lauri. Kuinka ollakaan yhdennäköisyyttäkin löytyy, perhana...
Oho, Peter Franzén.
Minä olen Petteri Summanen :) Ihan kiva tulos, minusta Petteri on symppis ja hyvä näyttelijä. Valitsin, että sukupuoli voi olla kumpi tahansa, ja sain kyllä treffiehdokkaita sekä miehistä että naisista. Valitsin treffit naisen kanssa, kuten varmaan Petskukin olisi valinnut...
Mhnh. Petteri Summanen.
Itse olen myös Mikko Alatalo, aika kuivakka, niukasti aito julkkis. Ja jos valitsi ei väliä -sukupuolen niin treffiseuraa oli tarjolla miehiä ja naisia (valitsin naisen kun kukaan niistä miehistä ei oikein napannut).
Tulipa hyvät naurut...
Tulokseksi tuli Jari Sillanpää!
Arvi Lind tässä, hyvää päivää!
Arno Kotro?
Kuka helvetin Arno Kotro?
"Kuka helvetin Arno Kotro?"
Itsenikin piti hieman raapia takaraivoa, muistin sopukoista löytyi jotain, mutta ah, lähdekriittisyys yllätti, joten liitän googlatun tuloksen:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Arno_KotroSorruin tekemään testin!
Tosin...
"Olet Peter Franzén" :D \o/
(tämä varmasti johtuu vastauksestani, jonka mukaan koen olevani rumempi kuin muut...) ;D
Olen kuivahko ja aidohko Aku Louhimies!
Mä olen kans tuo Aku Louhimies. :S
No olihan se vihdoin taivuttava ja tehtävä tämä(kin) testi. Ja Aku Louhimieshän mustakin löytyi. Voi eiiiii....
Testin tehtyäni " löysin " itseni Jari Sillanpäänä . Sopii mulle hyvin , koska ollaan kummatkin luonteeltamme samanlaisia sponttaaneja ja räiskyväluonteisia luonnonlapsia .
Mää oisin Hannele Lauri xD Räiskyvä persoona....näin kone väittää :P
Aku Louhimies.
Hah, tällä kertaa tuli Jari Sillanpää...
Meidän perheessä on kaksi Peter Franzenia.