Loving Annabelle
Joko joku vois mulle kertoa että missä voin nähdä Katherine Brooksin "Loving Annabelle"n? Onko se myynnissä jo vai tulossa vasta vai mitä? Hä? Kiitos ;)
Olen itse miettinyt ihan samaa! Olen katsonut youtubesta kyseisen elokuvan lähes kokonaan, mutta sensuroidut kohdat jäivät kalvamaan mieltäni... haluaisin todella saada tämä elokuvan omaksi!!
Luulisi, että postimyynnin kautta saisi filmin tilattua ulkomailta, mutta hinta vois nousta aika korkeaksi...
amazon.comista itse tilasin. DVD on alue-vapaa, toimii Suomen r2 soittimissa :)
paljonko kokonaisuudessaan leffalle tuli hintaa amazonin kautta?
Leffa oli $18.69 ja postitus $10.48, yhteensä $29.17 eli noin 22 euroa. Tilaus saapui noin parissa viikossa, lähti postiin Amerikassa 6.12. ja tuli kotiin ennen joulu-pyhiä :)
Is it ever coming here to vino kino?
Ordering from Amazon, as you say, is easy and simple and not very expensive, though it is un-captioned.
Onko kukaan varmistanut että play.comin DVD on r1? Amazon listaa DVD:n myös r1:ksi mutta todellisuudessa se on aluevapaa.
Amazon.de:stä löytyy, hintaa vajaa 15e+postikulut. Mukana tietysti myös valikko saksankieliselle tekstitykselle mutta senhän voi jättää valitsematta. Omituista muuten, että amazon.uk:ssa leffa tulee myyntiin vasta vuoden lopussa.