Turun seudun lesbo- ja bityttöset

Tervehdys.

Olen parikymppinen turkulainen opiskelijatyttö ja etsin lesbo/bi-henkisiä juttuseuraksi. Harmittaa, kun tunnen niin huonosti Turun seudun sateenkaariväkeä. Kyllähän ihmisille vai aina mennä baarissa ja Setan bileissä juttelemaan, mutta tuntuu vaan siltä, että ihmiset ovat jotekin niin omissa porukoissaan, että ei siihen uskalla väliin mennä änkeämään. Kaipaisin kuitenkin kovasti fiksua keskusteluseuraa, joten lähettäkää ihmiset toki sähköpostia minulle, jos jollakulla tuntuu olevan samanlaista tarvetta. :-)
Heis.

Kirjoittelen töistä niin toi mailin lähettäminen tota kautta ei oikein onnistu, niin jospa laitat mulle mailia..? Sen pitäisi löytyä tuolta profiilista... :)
Täällä kans yksi bisse Turusta,kohta 32v ja sinkku jolla haku päällä elämänkumppaania mutta myös uusia ystäviä tervetulleita!Ota yhteyttä sähköpostiini jos kiinnostuit...
Heissulivei, täällä olisi 33 v, bi tyttönen joka kaipaisi seuraa Turun alueelta toisista bi-naisista, ottakaapa yhteyttä...
Hei. Miehiin ja naisiin pätee kyllä aika samat kriteerit.Äly,huumori ja karisma ! Olen innostunut kuulemaan plus/miinus 40 naisista. Missä te liikutte.
Kyllä naisissa löytyy samoja ominaisuuksia kuin miehistäkin sanoisin 50/50. Liikun ainakin itse hyvin vähän missään ja siksi onkin varmaan vaikeaa löytää naisseuraa...
KOtona ei kannata odotella.Turussa vain yksi gay paikka.Siis kaikki sinne tänään.Varsinkin bi t !
  • 8 / 82
  • onnellinen
  • 21.8.2007 14:50
Pitäisiköhän yrittää järjestää jonkinlaista miittiä? Tuttavapiirini on laaja, mutta uudet kaveritkin kyllä kelpaavat aina..
"Kotona ei kannata odotella.Turussa vain yksi gay paikka.Siis kaikki sinne tänään.Varsinkin bi t !"


missä tämä paikka on?
Mukana ollaan jos joku viitseliäs suostuu järjestämään...

Muutenkin olen kiinnostunut tapaamaan uusia tuttavuuksia Turun seudulta, itse olen 35 bi, postia saa laittaa tulemaan =)
no jokos te olette löytäneet viitseliään? mäkin asun turussa enkä yleensä jaksa lähteä mihkään kun nyhjään vaan kotona kirjojen kanssa, mut josko tuota nyt kerran kesässä edes suorituisi ulkoilemaan, ja kiva olisi tutustua vähän ihmisiinkin!
Turun gay-puoli on kyllä surkea. Siis varsinkin sellaiselle, jolla ei ole paljon lesbokavereita. Bileissä tosiaan on omia "kuppikuntia", joihin ei viitsisi mennä tunkemaan.
Eli jos tapaamista ollaan järkkäämässä niin minä ainakin olen mukana!!
Minäkin olen epäaktiivinen ja ruinaan vain tapaamista, ilman että jaksaisin ehdotta konkreettista aikaa ja paikkaa. Tilausta näyttää kuitenkin olevan, jaksaisko joku muu reippailla?
Mä oisin kans ehdottomasti mukana täs tapaamises. Harmittaa ku ei oikee tunne ketää samanhenkistä ihmistä turun seudulta. Jää jotenki sellanen tunne et oonko ainut?
Mhh, mulle kävis tapaaminen paremmin viikolla, mutta onko liian aikasta, jos sen nyt sopii esim. torstaille? Jos se lauantaina pidetään, lupaan kyllä olla mukana seuraavassa!
munki mielest viikol vois ol parempi. vkl on kuitenki toi dbtl ni mä olen siel varmaa lauantaina. voisin kannattaa tota torstaita jos se iltapäivälle osuis.
mä en pääse viikolla osallistumaan, koska asun kesän muualla ja tuun vklopuksi käymään turussa, mutta nähkää te viikolla ja mietitään syksyllä vaikka uudestaan jotain toista tapaamisajankohtaa! :)
Mulle kävis arki-illat ja viikonloput. Onk kukaan tota paikkaa miettiny? Ja mites ois muuten sunnuntai 3.8.? Sillon ei mun käsittääkseni näitä dbtl-meininkejäkää enää oikein erikoisemmin oo, ja monilla sunnuntait nyt on muutenkin varmaan vähän vähemmän täyteenbuukattuja päiviä ku lauantait.
Sunnuntai kävisi mulle, jos tapaaminen pidettäisiin iltapäivän puolella. Mulla on kavereita kylässä eivätkä he lähde vielä aamupäivän aikana. Mutta miten piiru, oletko enää Turussa iltapäivällä?

Torstaina olen töissä neljään.
sunnuntaiki vois mullekki käydä kans. oisko joku kahvila kuppila minne menis? tai mite ois turun oma homobaari suxes jos iltapäivän puolel toi tapaaminen on?
Suxes aukee vasta seittemältä, et sit se menis kyl iltatapaamiseksi, mikä ei mua ainakaan kyl sinänsä haittaisi, muttei välttistä käy kaikille. Sunnuntai-iltaisin ois Suxesissa hei ne karaoke-illatkin...! :-)
Ja meinasko rsnn aluksi muka viettää syntymäpäivänsä lepakkolaakson tapaamisessa? :-) On muuten ihan tismalleen sama pvm ja syntymävuosi ku mulle tosi läheisellä pikkuveljellä. Hauska sattuma.
en sen takii meinasinki et joku muu päivä ois ehkä vähä parempi ku lauantai ku en oo varmaa parhaimmas tapaamis kunnos sillo. :D ollaa jo kuitenki kavereitte kaa sovittu tost dbtl:ääki menost jo varmaa kuukaus sitte.
sunnuntai-ilta sopii kyllä mulle tosi hyvin. Olen vielä silloin Turussa. Ja paikka sopii kans.
Eli siis seittemältäkö nähään?
Eli sunnuntaina 3.8 klo 19 suxesissa. :) nähdäänkö ensin vaikka siinä suxesin ulkopuolella ennen ku mennään sisään?
Sunnuntai klo 19 sopii!

Ihan hyvä idea tavata ulkopuolella, voisi olla vaikuksia löytää yhteen sisällä (mistäs sitä tunnistaisi tiettyjä homoja muiden seasta).
Ai niinku ketkä piiru? :o iha vaa pakko kysel et minkä ikästä porukkaa sinne o nyt tulos? etten kai vaa oo nuorin tai mitää vaik ei se kyl haittaakkaa. :D
Klo 19@suxes passar bra för mig också. :-)
Ja on kyllä aika vaikea sanoa, et onko kukaan meistä koskaan tavannut aiemmin, tai tunteeko kukaan meistä toisiaan, jos kukaan ei tässä vaiheessa tiedä toistensa nimee, ulkonäköö tai edes ikää. Jos oikein päästää mielikuvituksen laukkaamaan, niin mistäs sitä voi tietää, vaikka siellä olisi Suxesin porteilla sitten vaikka jonkun eksä tai eksän uusi tai heteroksi luultu tuttu tai kuka vaan vastassa...
aika jännää... voihan olla että ollan ehkä nähty toisiamme jossain joskus... ; )
Tarkoitin lähinnä sitä, että ootteko ennen tehneet mitään tälläisiä tapaamisia ym?
Sunnuntaina siis nähdään, kivaa! Aijoo, mä oon 23 v. kun kyselitte ikiä!
Jaa-a, en tiä onko muut ennen järkänny näit tapaamisii. :o en oo ite koskaa ollu missää miitis mukan, et iha eka kerta mulle. :)
Mä tulen kanssa sunnuntaina mukaan, mahtavaa kun reippaat ihmiset saa sovittua aikoja ja paikkoja! Mut on helppo tunnistaa koska näytän kuulemma töyhtöhyypältä tai tukkakoskelolta, nenää ei ole ihan tarpeeksi tekemään musta kunnon kuovia..
Mä kans, jos sinne kerran on väkeä tulossa. Kolmas vuosi turkulaisuutta alussa ja edelleen pihalla kuin lintulauta heinäkuussa.
mut tunnistaa kans sit sellasest vaaleest pysty tukast ja sellasest bassoäänest. :D mu ääni ei oikeesti kyl oo sellanen mut tuli vähä taas vkl riehuttuu ni se meni.
Noh, mites teiän tapaaminen meni? Oliko paljo jo entuudestaan tuttuja Suxesis kävijöitä? :)
Hyvin meni tapaaminen. :) mulle kaikki oli ainaki iha uusii tuttavuuksii.
Samoin. :D Mutta ei ketään kiinnostaisi kahvittelu muutenvaan? Tutustuminen uusiin ihmisiin olisi yes.
Mä voin lähtee uudestaa kahvittelee ja tutustumaa uusiin ihmisiin. :) aina mukava saada uusii tuttavuuksii.
minäkin kaipaisin uusia naamoja ympärilleni tiedän ett jopa suxesissa on ne omat kuppi kuntansa ja kun käyn oikeastaan vain karaokessa sunnuntaisin joudun usein istumaan yksin tai sitten homo miesten porukoissa(ja sitähän mä vissiin kaipaankin niin kovin?) mutta kun mulla ei ole kun oikeastaan ne 2 pöytää mihin pääsen pyörätuolillani joten joka haluaa turista tulkoon istumaan sinne missä minäkin kun minä en voi tulla jonnekkin nurkkaan missä muut ovat.Joten tästä lähtien pidän silmät auki kuka on se rohkea ja tulee oikeastikin jututtamaan lupaan etten aja varpaille!
Minäkin haluan uusia kavereita!

Vaikka onkin heterokavereita, niin ei oo ihan sama juttu kuin jos olisi lesbo/bi-kavereita. Jo sellainen juttu että on aina hirveän vaikeeta saada seuraa Setan-bileisiin tai Suxesiin. Ja kun on tällainen vähän ujompi tapaus niin en nyt uskaltais mennä ihan yksinkään sinne istuskelemaan. :) Olisiko kiinnostusta mahdollisesta miitistä vaikkapa Suxesissa? Ite olen 22 vuotias bi-(?)nainen.
Mä käyn aika usein suxesis ni mulle voi aina tulla keskustelee, tykkään tutustuu uusii ihmisii. :) ja voin kyl kans lähtee mukaa jos ollaa uutta miittiä suunnittelemassa. :)
Ois kyllä tosi kivaa jos sais uusi miitti aikaseks. Kesäkuu olis varmasti aika hyvä aika. Täällä vaikuttaa vain olevan aika vähän kiinnostuneita Turkulaisia? Mutta eihän nyt edes ole pakko olla mikään suur miitti. :)
Ellei miittiä vielä oo pidetty, niin tämä tyttö ainakin ilmoittautuu mukaan! Ja Turun suunnilta oon... :--)
Täällä olisi myös yksi kiinnostunut. Olen Turusta & ikää 27. Haluaisin myös tutustua uusiin ihmisiin
Hei, jos sitten alettaisiin taas järjestämään miittiä? : > ja jos paikkana olisi taas turun Suxes?
Joo, kuulostaa hyvältä. :) Milloin teille sopisi? Ens kuu pitäis olla aika hyvä. Mitkä päivät ja ajankohdat EIVÄT sovi teille? :)
Joo, ens kuu ois ok ainakin mulle. Oisko sellainen viikonpäivä hyvä, jolloin Suxesissa ois karaokea, niin ois jotain actionia samalla?
Varmaan alkuilta ois hyvä ajankohta.
Mites on, onko jokilaiva Espositolla kans jotain aktiviteettiä nyt kesällä?
Mulla ei o mitään erityisiä päiviä, jolloin ei sopis tulla miittiin.
Pirteää kesäkuuta. T: Hessefan :)
Mulla nyt periaatteessa ei oo sellasta päivää millon ei sopis, jos vaan on mahdollista että miitti alkaisi noin klo 20 ku pääsen sillon aina töistä. : >mutta parhaiten sopisi nyt ensi kuun alku eli 1.-5.7 kun olen töistä vapaalla.
Mulla olisi vähän huonoa tulla ainakin torstaista eteenpäin nyt tulevalla viikolla, ainakin iltaisin, kun olen töissä. Espositokin olisi mainio vaihtoehto jos sää pysyy tällaisena. Muuten periaattessa sopisi milloin vaan!
Mutta miten olisi jos vaikkapa lauantaina menisi istumaan joku jokilaivalle? Varsinkin jos on näin upea sää. Esim. klo 14 Espositolla?
En itse asiassa tiedä. Mutta eihän nyt sinne voi olla niin tarkkaa tuohon aikaan päivällä? Mutta jos siitä tuntuu että voisi syntyä ongelmia niin joku muukin paikka on hyvä. Tekis vain mieli olla ulkona. :) Miten olisi sitten Café Artin piha?
moikka! olen 28 vuotias bi nainen uudestakaupungista. etsin uusia ystäviä ja kavereita bi ja lesbo naisista. olen naimisissa miehen kanssa tällä hetkellä. harrastan uintia, lenkkeilyä, kävelyä, lukemista, kirjeenvaihtoa, ruuanlaittoa, leipomista, tanssimista, laulan karaokea, . tykkään liikkua luonnossa, retkeillä, käydä picnikillä, mökkeillä, olla veden ääressä, kuutamosta, kuutamo uinnista, saunomisesta:) ja varsinkin kesästä!!! olen rehellinen, mukava, ystävällinen, luotettava, hieman ujo alussa, avoin, lapsi ja eläin rakas:) mulla on 2 kissaa itellä:) mutta jos kiinnostaa niin ota yhteyttä!!!
terveisin mintuska
olen 28 vuotias bi nainen uudestakaupungista. etsin uusia ystäviä ja kavereita. olen rehellinen,mukava, ystävällinen, luotettava, hieman ujo, avoin, lapsi ja eläin rakas. olen naimisissa miehen kanssa tällä hetkellä. harrastan uintia, lukemista, lenkkeilyä, ruuanlaittoa, leipomista, kävelyä, tanssimista, laulan karaokea,. tykkään liikkua luonnossa, retkeillä, käydä picnikillä, saunomisesta. mulla on 2 kissaa itellä. vastaile!!!
t:mintuska
Cafe Artin piha on ok.
Jokilaiva Espositoa ehdotin lähinnä siksi, että siellä ilmeisesti käy Mummolaakson porukkaa ym.
Jokilaivojen ikärajoista en tiedä, koska alaikäisenä kävin niissä perheeni kanssa. Näin ihanalla säällä ois kiva olla ulkona.
"Cafe Artin piha on ok.
Jokilaiva Espositoa ehdotin lähinnä siksi, että siellä ilmeisesti käy Mummolaakson porukkaa ym.
Jokilaivojen ikärajoista en tiedä, koska alaikäisenä kävin niissä perheeni kanssa. Näin ihanalla säällä ois kiva olla ulkona."

Hessefan, minäkin olen kuulut siitä en ole tosiaan koskaan itse käynyt. Kivintä on varmasti kaikille jos ei tarvi miettiä ikärajoja, koska minäkään en tiedä mitään niistä. Yritin tarkistaa netistä, mutta tietoja ei löytynyt. Niin sovitaanko sitten Café Art klo 14?

Vielä ehtii huutaa jos jostain syystä haluaa ehdottaa jotain muuta. :)
Mulle ei nyt tulevana viikonloppuna käy:( No tuleehan niitä tapaamisia
Jee jee mullekki sopii. : > typerä kysymys kyl, mut en tunne turkuu vieläkää nii hyvin ni missä tää kyseinen paikka on? :s
Tervehdys!

Löytyisköhän täältä vaikkapa seuraa leffaan tai Suxesiin ens viikolla (vko 29)? Olen 31-vuotias bi-tyttö Turusta ja kaipailisin samanhenkisiä ystäviä kaikkeen mukavaan yhdessäoloon. Ilman sen suurempia taka-ajatuksia, ois kiva tutustua uusiin ihmisiin ja käydä vaikka jokilaivoilla tai kahvilla silloin tällöin.
No mulle ainakin kävisi tapaaminen tulevana Perjantaina kuuden jälkeen
Hei vaan!
Tämäkin sinkku bi -neiti kaipais samanhenkistä seuraa! Turun seutuvilta olen ja sinne tapaamisiin voisin päästäkiin! :)
Niin ja lisättäköön vielä että kolmenkympin korvilla minäkii,vaikkei kavereiden iällä silleen väliä olekaan!!
Ihanaa kun vastasitte nopeasti ja ootte heti mukana:) Kuulostaa nyt ihan kornilta kun ensin ehdotan tätä viikkoa ja sit on pakko sanoa et just perjantai on mulle vähäsen huono ilta kun en oo Turussa silloin mut mites teille kävis torstai ja Suxesin karaokeilta? Ilman lauluvelvoitteita... ;)
Hei kaikille! Olen 30 vuotias bi-nainen, iloinen, puhelias (joskus vähän liikaakin), sosiaalinen ja avoin... Etsin samanhenkistä ihmistä ensisijaisesti ystäväksi jonka kanssa viettää vapaa-aikaa. Nyt kaipaisin Turun yöhön bileseuraa la 12.9. ja siinä samalla haluaisin tutustua mukavaan bi- tai lesbonaiseen mukavan ja rennon illanvieton merkeissä! Jos jotakuta kiinnostaa niin kirjoitelkaa, viikonloppu tulee pian!
Heippa hei!
Tuossa juuri itseni tänne lisäilin kun tuo pienoinen teksti osui silmään =) Itse olen myös bi ja nyt kaipaan tyttöä/naista rinnalleni jolla on kokemusta koska itselläni ei kauheasti naisista kokemusta ole mutta kovalla innolla odotan että löytäisin nyt jonkun jonka kanssa sukset ei menisi erisuuntiin =)

Tiia
Tervehdys! Tämä on aika vanha viestiketju, mutta olisin kysellyt, että vieläkö Turun seudulla on elämää tällä saralla? Siis olen uusi ihminen kuvioissa enkä oikein tiedä missä ihmiset käyvät...? Onko Setan discot edelleen suosittuja? Onko jotain muuta istuskelu tms. paikkaa olemassa? Mietin myös, että onko discot ja muut vain täynnä nuorempia juhlijoita, vai uskallanko 30 - vuotiaana lähteä joukkoon mukaan :-D Olisi ihanaa, jos joku osaisi tällaista uutta ja tietämätöntä auttaa!
Heips! Hieman samoja asioita haluaisin kysellä kuin Gerbera. Itse olen kahdenkympin muutamalla vuodella ylittänyt l-nainen ja asunut Turussa jo useita vuosia. Kaikki ystäväni ovat heteroita ja homobileissä ym. liikkuminen on jäänyt vähäiseksi. Joskus olen Setan bileissä käynyt, mutta ainakin silloin ihmiset tuntuivat pitkälti pysyvän omissa porukoissaan, joten sekaan tunkeminen tuntuu vaikealta, varsinkin kun olen tällainen hieman ujo tapaus....
Moi TuuliM! Kiva kuulla, että muitakin samaa asiaa pohtivia löytyy. Taitavat kaikki turkulaiset olla vielä kesälomilla tai muuten poissa netin lähettyviltä...kun meille ei kukaan vastaa :)
No, näinhän se varmaan on! Täytyy vain ominpäin uskaltautua tutkimaan asiaa...:D