GAYJUHANNUS 07

GayJuhannus07

Mikkelissä, Gasthaus Mäntyniemessä järjestetään koko sateenkaarikansan GayJuhannus07 -tapahtuma 21-24.6.2007.

Tapahtuman järjestää Savon seta ry. Ohjelmassa mm. Raisa & Ritva SHOW, EuroviisuSHOW, saunomista, muuta
juhannuskivaa ja tietysti kokko. Majoitusmahdollisuuksia mm. aitta, talo, teltta.

Varaukset puhelinnumerosta 046 885 3986 päivisin klo 12-19.
Lisätietojahttp://www.savonseta.fi/juhannus ja sähköpostilla: mikkeli@savonseta.fi.
  • 2 / 10
  • hevilett
  • 24.5.2007 15:52
Hei!
Onko ihmisiä ilmottautunut GayJuhannukseen07?
Olen itse tulossa... Vieläkö on talopaikkoja jäljellä?
Tervehdys!
Vielä löytyy muutamia talopaikkoja.
Telttapaikkoja löytyy.
Aitat ovat jo kaikki varattu.

Terveisin Juha
Hei.
Tosi hienoo että järjestätte tommosen! Alkaa olla Pieksämäen juhannuksestakin jo aikaa.
Toivottavasti jatkuu myös ensi vuonna.
Minä ainakin tulen.
  • 5 / 10
  • hevilett
  • 11.6.2007 19:13
Hei sinne Mikkeliin!
Ja kiitos kovasti ystävällisestä palvelusta. :) Tässä tuntee itsensä ihan tervetulleeksi teidän tapahtumaan. Homma tuntuu olevan hyvin hanskassa. Nähdään juhannuksena! ;)
Mäkin näin mainoksen ja tutustuin paikkaan! Vaikuttaa ihan ihanalta. Jos olisin sinkku ja jos minulla ei olisi muita juhannussuunnitelmia varattuna, menisin ehdottomasti tuonne... :)
  • 7 / 10
  • Dragon-85
  • 14.6.2007 18:09
euroboy, mites se sinkkuus asiaan liittyy? Varmaan tuonne parejakin eksyy. :)
No toisaalta ei kyllä yleisesti ottaen liitykään... meitsin parempaa puoliskoa vaan voisi olla vaikea houkutella mihinkään pelkästään gay-väelle suunniteltuun tapahtumaan. Nuorempana kolusin itse kaikki pridet sun muut, mutta hän on hiljaisempaa sorttia.
Kiitokset järjestäjille!

Mahtavan hyvin toimineet järjestelyt, ehkä savusaunan lämmitystä (ihmisten sinne päästämisen ajankohtaa..) pitää harjoitella. Nyt sauna näytti olevan parhaimmillaan, kun sinne ei enää "saanut" mennä.. hehee. Yleensäkin, ehkä tuollaisessa tilaisuudessa saunat saisi olla pidempään auki. Terkkuja tytölle joka saunoi ehkä maailman turvallisimmassa saunassa (naiselle ).. eli 13 homomiehen kanssa.

Muuten kaikki toimi hienosti, riitti puita grilleihin ja saunaan, paperia vessoihin (joita oli riittävästi), aamupuuroa (pikku odottelulla kun ei menty ajoissa) jne. Noissa yleensä on ongelmaa ko tapahtumissa. Jopa käynnistyskapelit löytyi, ja niillehän oli tarvettakin, kun eräs autokunta oli viilennellyt oluitaan kylmälaukulla.. liian ahkerasti :)

Ken on ollut miesten (uudesta paikasta ei kokemusta) Tulirannassa, niin tämä oli täysin vastakohta (kaivattukin?), eli naisia paikalla ja puuttui se toinen saunameininki.

Näimme jopa hylkeitä saunan rannassa! Olivat varsin kovaäänisia, mutta sentään kohtuullisen (?) hyvin käyttäytyviä.. harmi ettei (meillä) ollut silloin kamera taskussa.

Järjestäjien kommentia missään luettavana? Heidän foorumi ei toimi jne..
  • 10 / 10
  • vekaranhiekka
  • 14.8.2007 13:19
jep, iso kiitos mikkelin ryhmälle. te olitte satsanneet tilaisuuteen nii npaljon kun vaan voi. kuljetukset pelas hienosti satamasta ja asemalta ja samoin juhlapaikal oli hieno meininki. i