Karvaton vai ei?

Kumpi tuntuu paremmalta: ajeltu vai karvainen mies? Pidän itseni karvattomana ajelemalla alapään karvat pois säännöllisesti. Olo tuntuu jotenkin puhtaammalta ja etenekin kesälllä viileämmältä. Sitäpaitsi karvaton mies näyttääkin paremmalta. Runkkaus (itseä tai kaveria) tuntuu paremmalta, kun vehkeet on karvattomat. Yrjönkadun saunassa vieressä istuvalla alkaa yleensä jöpöttää heti, kun näkee sileät vehkeeni. Samoin käy minulle. Saman havainnon olen tehnyt nakurannalla (Yyteri, Pihlajasaari tai Ingles). Mitä mieltä olette?
  • 4 / 19
  • JohnnyFinland
  • 9.4.2007 14:35
nameles kirjoitti: "karvattomuus on orjan merkki"

Niin kai nimettömyyskin? ;-)
: D on juu, paitsi ei nettifoorumeilla, jossa kuka tahansa voi ottaa kenen tahansa identiteetin.

Ja ei, en ole kokeillut karvattomuutta itse.
  • 6 / 19
  • habeeb-it
  • 15.4.2007 15:42
"Sitäpaitsi karvaton mies näyttääkin paremmalta." ... VÄÄRIN! :) karvat kunniaan!
Heh, olen miettinyt että ikävä kyllä karvattomuus taitaa olla se juttu nykyään... noin niinkuin videopuolellakin ;P Voihan ne karvat esim selästä ajella pois jos niitä nyt sattuu sielläkin olemaan mutta ei rintakarvoja ainakaan saa ajella :( Höh.
  • 8 / 19
  • Public eye
  • 15.4.2007 20:02
dio kirjoitti: "Heh, olen miettinyt että ikävä kyllä karvattomuus taitaa olla se juttu nykyään..."

Rintakarvat ovat in, ja muutenkin kohtuullisen natural look. Paljaat kynityn broilerin näköiset steroidilihaskimput ovat out. Videopuolesta en osaa sanoa, todennäköisesti vanhoja paljaiksi kaluttuja videotähtiä näkee kierrätettävän maailman tappiin. Hoidettu karvaisuus on seksikästä, ja valtaa alaa jopa mallimaailmassa. Trust me, I know what I'm talking about ;)
  • 9 / 19
  • kesäpoika
  • 15.4.2007 21:53
Meidän perheessä meni karvattomuus muodista joskus puoli vuotta sitten. Muusta maailmasta en tiedä mitään. :)
Kyllä siisti karvoitus aina posliinin voittaa! Ja kyllä, olen joskus ajanut itsekin. :P
Karvat on nami ja tosi hyvännäköisiä. Mikä parenpaa katseltavaa, kuin äärinmäisen tarkasti leikattu parta.
Karvainen minä on parempi kuin karvaton minä.
Karvaiset on mukavia siliteltäviä ja rapsutettavia.
jooh, no ehka suomessa valtaosa ymmartaa karvoilla ainoastaan jalkavalinsa. ma liikun nallepiireissa ja alan ian myota olemaan enemman ja enemman "nallempi". Jalkovalin kuitenkin trimmaan kuten koko kropan (pitkat karvat lyhyiksi, penis ja kivespussit ilman). pahinta on kun toisen jalkovali nayttaa puskalta ja saa sylkea karvoja suustaan. :P
Karvaisuus ei useinkaan ole steitmentti, siinä missä karvattomuus on. Toki toisinaan on. Minä en koskaan edes puolikasta ajatusta antanut tälle trendikkäälle alapään karvojen "trimmaukselle", ennen kuin aloin lukemaan näitä homojen meikkaus/ulkonäköohjesivustoja...

Puhtaus on eri asia kuin karvattomuus.
  • 16 / 19
  • audinkopoika
  • 22.4.2007 16:48
Minulle karvattomuus tai karvallisuus on hyväksyttävää, toiselle ne sopii toiselle ei. Itse kyllä olen kiihottunut muutaman kerran ajetusta...mu myös siistististä karvallisesta myös ;)

Posliini on joillekin ihan sopiva ja kiihottava...mu se ei varmaan sovi kaikille. Mites vanhemmat henkilöt? Sopisko niille niin hyvin kuin nuorille? Toisaalta nuorten untuvikko karvoitus on myös kiimasen kiihottava ;)
Mulle sekä posliini et hoitamaton pehko ovat molemmat turn off. Kyl mä ainaki tykkään ihmisistä just sellaisina ku he ovat. Jos on rintakarvoja nii se on iha jees, jos ei oo nii se on kans iha jees. Hieman ku siistii pahimmat pörröt nii se riittää mulle. Ja aika harvalla suomalaisella kuitenkaa on karvoja nii paljo et miksikää karvaturriksi vois sanoo.
Olen itse suhtellisen karvaton mutta olen aina "sillä silmälla" katsellut karvaisia miehiä. Karvoja on mukavia siliteltää ja rapsutettaa. Karvaisuus mainostaa testosteronin määraa (seksuallista toimivuuta) ja on muutenkin kiihottavan miehekäs. Liiallista karvoitusta selälla pitäis hoitaa, voihan ne karvat ajella ihan pois. Todellisuudessa koko kropan pitkat karvat pitäis trimmata lyhyemmiksi. Hoidettu karvaisuus on mieletömän seksikästä.

Puhtaus on todellakin ihan toinen asia kuin karvattomuus.
Meikäläinen ei pahemmin tykkää karvoista. Ajelenkin niitä pois melkein koko kropan alueelta. Leukaa koristaa useimmiten jonkinlainen parta, sänki vähintään. Ja käsivarsien karvoihin en koske, mutta muuten joutavat pois! Etenkin kesällä, kun tarkenee näyttää vähän enemmän "paljasta pintaa". Joskus talvella ne voivat sitten vähän rehottaakin toisinaan... :D