Tuntuu pahalta...

  • 1 / 2
  • SimplyBlue
  • 31.3.2007 0:44
Erottiin, hän halusi elää sinkkuelämää...ja olipa kuulemma pari kertaa suudellutkin muita, eli pettäjä.. On nyt vaan niin p*ska olo, harmittaa ihan sikana, kaikki.. Sattuu niin paljon, kun tuntuu et jokainen hengenveto polttaa keuhkoissa ja ei vaan jaksa mitään.. Rakastuminen ja rakastaminen on maailman ihanimpia asioita mut nyt on vaan sellanen fiilis etten halua enää ikinä rakastua tai ihastua tai mitään, pelottaa et joku taas tekee saman ja en vaan luota ihmisiin nyt.. Ja sekin just ottaa kunnolla päähän et yks ihminen voi vaikuttaa näin paljon mun maailmaan ja tunteisiin ja siihen et oon menettänyt nyt uskoni kaikkeen hyvään jne.. Aargh!! En mä tiedä, ehkä se jossain vaiheessa helpottaa, päivä kerrallaan..?
  • 2 / 2
  • martin
  • 31.3.2007 0:54
Onpa ikävää kuulla tuskastasi, sen poltteesta. Tunteet ovat raskaita eron kohdatessa - petoksen tuntuessa. Jokainen yritys ei onnistu - olemme sen verran erilaisia ja tietämättömiä toisistamme (ja sehän on alussa ihanaa!). Pelko uusiutumisesta helposti kalvaa...mutta juuri tuo ihmisten erilaisuus antaa mahdollisuuden.