Marokkolaiset Berberi

Moi
Onko kellään kokemuksia Marokkolaisista miehistä täällä Helsinginssä???
Olen tapaillut yhtä kolmekymppistä kundia. Ja haluan lisää tietoa.
  • 2 / 8
  • vaeltaja2006
  • 1.3.2007 15:50
Mitä ihmeen tietoja keräät? Mene supoon kyselemään. Tai kirkkoherran virastoon. Täältä ei löydy tietoja yksityishenkilöistä.
  • 3 / 8
  • Berberi
  • 1.3.2007 15:56
No en todellakaan kerää mitään tietoja.
Haluan vain tietää onko kellään kokemuksia ko. maan kansalaisista ja kulttuurista ja millaista heidän kanssaan on seurustella.
Ja onko se ylipäätänsä mahdollista.
Kysymyksessähän ei ole yksityishenkilö , vaan yleensä marokkaloisista
  • 4 / 8
  • Pora-liike
  • 1.3.2007 16:01
Onko tämä provo?
No kokemuksissa Belgiasta ja Alankomaista puhutaan paljonkin marokkolaisista.
  • 5 / 8
  • Enter
  • 1.3.2007 21:02
JNos se kundi pummaa rahaa ja elää sun kustannuksellasi, niin jätä se mies.
  • 6 / 8
  • JuhaniV
  • JuhaniV
  • 1.3.2007 23:09
Berberi kirjoitti: "Olen tapaillut yhtä kolmekymppistä kundia. Ja haluan lisää tietoa."

Mitäpä jos kysyisit häneltä? Vai puuttuko teiltä yhteinen kieli?

Tunnen yhden marokkolaisen miehen Suomessa. Hän on hyvin koulutettu, osaa useita kieliä sujuvasti, leppoisan seurallinen, kadehdittavan hyvän näköinen. Hänessä on yksi vika: hän on hetero! ;-)
  • 7 / 8
  • Berberi
  • 3.3.2007 14:24
Ei puutu yhteinen kieli. Puhutaan englantia hän osaa auttavasti suomea vaikka onkin ollut täällä jo nelisen vuotta. Olen vaan niin epäilevä noiden arabien suhteen. Hänkin on kadehtittavan hyvän näköinen. Hänen vikansa on ettei uskalla olla homo. Ja mitä nyt kainalot hieman tuoksahtaa. Muuten ihan kiva kaveri.
  • 8 / 8
  • JuhaniV
  • JuhaniV
  • 3.3.2007 19:51
Tilanteenne vaikuttaa haasteelliselta. Oletko sinä ja hän valmiita oppimaan toisen kulttuurin ihmisen tapoja, uskomuksia, sosiaalista tilannetta? Lisämausteena on vielä kaverisi kaappi.

Joku on joskus todennut, että jokainen meistä kuljettaa mukanaan nk. kulttuurilaahusta. Mukana on huomaamattomasti koko oman kulttuurin kirjo. Vasta silloin kun joku rikkoo noita kulttuurin sääntöjä, ne huomataan.

Helpointa olisi, jos olette vain kavereita. Jos suhteelta halutaan muutakin, on se opiskelun paikka. Kumpaiseltakin vaaditaan silloin kulttuurista sensitiivisyyttä ja sietokykyä yrittää ymmärtää kumppanin käytöstä ja tapoja aina henkilökohtaista hygieniaa myöten.