Huolia homopiireissä

Ihmisten huolet ovat kaikkialla samanlaisia. Yksi ulkomainen gay-lehti haastatteli muutamaa ja kyseli, mikä harmittaa homopiireissä.
--------------
Ronny Glaser Baselista sanoo, että siinä kaupungissa ei tapahdu mitään. Aina samat ihmiset. Jos oikein halutaan irrotella, mennää Zürichiin, joka on tunnin ajomatkan päässä. Useimmat täällä etsivät vain sitä yhtä ja oikeaa. Siinä he sitten seisovat odottaen prinssiä. Jos sitä ei tule, sitten otetaan,.mitä jäljelle jää. Pitäisi mennä muiden luo juttelemaan. Ei sen vättämättä tarvitse olla seksuaalista. Voi olla myös ystävänä. Homot haluavat mielellään näyttää: Minulla on sellaista mitä sinulla ei ole. Vaatteista seksiin saakka. Ja sitten kun joutuu jonkun kanssa sänkyyn niin sitä kyllä toitotetaan kaikille.

Christian Müller on Markredwitzistä ja kertoo, että toiset nauttivat brunssilla hienosti: lohta, kaviaaria ja proseccoa, ja lounaaksi parasta mitä löytyy ja sitten painelevat viettämään aikaansa pömpsään. Sitä Christian ei ymmärrä. Nyt hän oli viikolla pari päivää Kölnissä, missä oli tosi hiljaista, koska kaikki istuivat internetissä kuvaruutujensa edessä. Ja sitten kun netissä jollekin kirjoittaa, ei saa edes vastausta takaisin päin. Ja jos saa, niin enää ei vastailla kokonaisilla lauseilla. Tulee tällaisia yhden sanan vastauksia kuten ”naitattaa” tai ”saako naida” ja erilaisia tähtiä ja huutomerkkejä. Ja sitten häiritsee se, että vaikka ollaan vakisuhteessa, etsitään netissä seksikavereita. Siinä ei kaikki asiat ole kohdallaan.
------------
Huh huh, täytyy lähteä koiran kanssa ulos jäälle ja saareen ja sitten luen seuraavan annoksen näitä vuodatuksia.
  • 2 / 4
  • Enter
  • 28.2.2007 20:15
niin, minäkin kaipaisin vapaata seurustelua ja yhdessäoloa, mutta ei sitä löydy. minusta se on kummallista.
Minä olen pitkään miettinyt yllä mainittua "ei seksuaalista juttelua" ja "ystävänä olemista". Itselleni ei oikein tule (eikä ole ennenkään tullut) mieleenikään mennä juttelemaan jollekin baarissa "ystävyys mielessä". Mutta olenkin tällainen jörö, jonka pitää tutustua ennen kuin voi tutustua ;)

Minusta kaveripiirit ja ystäväporukat syntyvät pitkälti siten, että samoista asioista kiinnostuneet ihmiset tulevat toimeen keskenään, ja sen vuoksi pitävät yhteyttä. Se ensimmäinen kontakti ainakin omalla kohdallani on tavannut syntyä melko hitaasti, eikä mitenkään tavoitteellisesti, vaan siinä ohessa. Vähänkin isommassa tuttavaporukassa on monenlaisia ihmisiä, ja porukan sisällä ollaan sitten kukin keskenään läheisempiä tai vähemmän läheisiä.

Baariympyröissä syntyneet kaveriporukat näyttäytyvät muotoutuvan helposti lähinnä ryyppyporukoiksi, sillä illanvietto ja juomahan siinä on iso yhdistävä tekijä. Ja näillä homopiireillä usein keskipisteenä on juuri ravintola.
  • 4 / 4
  • vaeltaja2006
  • 1.3.2007 10:08
Lisää huolia tai huolettomuutta:

Minua ei harmita mikään näissä piireissä, sanoo Riadh Schweitzer Kölnistä. Olen tyytyväinen elämääni ja ympärillä oleviin. Paljon kaikkea on tarjolla; on valittava, mikä miellyttää. Liikun joka päivä gay-piireissä. Jos jokin kiinnostaa, otan sen ja jos en jossain viihdy, en mene sinne enää. Yksi harmittava asia tulee mieleen. Kun käyn bileissä, on aina se tunne, että olen joko 10 vuotta liian nuori tai liian vanha. Minun ikäisilleni ei ole juuri mitään. Se on harmi, että Schulz-baari lopetti.

Meike Gottschalk on haastattelun ensimmäinen lesbo. Yleisesti ottaen hän viihtyy lesbopiireissä. On tullut uutta raikasta itsetietoisuutta. Kaikki nuoret lesbot pukeutuvat naisellisesti ja näyttävät yhtä hyvänäköisiltä kuin heteronaiset. Mallia on saatu L-World-sarjasta. Enää ei tarvitse pukeutua kuin mies ollakseen lesbo. Nainen voi olla myös viehättävä ja naisellinen.