Huolestuttava epähuomio

• 1 / 2
  • Lukumo
  • 25.2.2007 1:50
Minä olen nyt todella huolissani. Ranneliikkeen tuppiporukka ei ole ottanut kantaa Susan Kuroseen! Iltalehdessä neitokainen kertoo kuulleensa, kun entinen poikaystävä puhuu puhelimessa. Minunkin poikaystäväni on kuullut kun puhun puhelimeen. Joskus se on jopa arvannut soittajan. Onko teille monellekin käynyt niin, että joku on kuullut teidän puhuvan puhelimessa työ-, virka- tai yksityisasioita?
Kiitos Susanin, minä ainakin pistän kännykkäni tuonne metallikaappiin. Siellä pirisköön, en minä ainakaan aio vastata. Jokuhan voi kuulla kun vastaan ja sitten sitä ollaan lööpeissä: Homo vastasi puhelimeen! Poikaystävä todistaa!
  • 2 / 2
  • Lukumo
  • 25.2.2007 5:38
Ette kuulkaa voi uskoakaan kuinka älyvapaita ideoita sitä yösydännä voi syntyä. Tottakai minä fiksuna poikana työnsin kännykän kassakaappiin ja suljin sen huolellisesti. Eihän sieltä ääntä tule läpi. Mutta tuo värinäsysteemi. Se kyllä herätti koko huushollin. Känninen kaverini siellä vain soitteli. Poikaystäväni on tuossa ystävällisesti huutaen yrittänyt kertoa, että saa siitä kännykästä virratkin pois.