Vastaisinko sähköpostiviesteihin

Latvialainen gayjärjestö Mozaika vetosi länsimaiseen apuun, koska edessä on hankala Riian pride 2007. Lähetin sähköposstiviestin ja pyysin, että he lähettäisivät jatkossa englanninkielisen materiaalinsa minulle. Lupasin julkistaa sitä täällä ranneliikkeessä suomenkielellä. Minkäänlaista vastausta ei ole kuulunut.

Viime kesänä lähetin Varsovaan sähköpostiviestin, jossa pyysin tietoja Varsovan pridestä, johon olin itse matkalla. Sieltä ei reagoitu millään tavalla.

Lähetin myös saksalaiselle LSVD-homojärjestölle viestejä ja kyselin, voisimmeko me suomalaiset liittyä Varsovassa saksalaisten joukkoon turvaa saadaksemme. Ei mitään vastauksia.

Aika ajoin olen lähettänyt kiitoksia ja hyvän joulun toivotuksia saksaksi sen sivuston ylläpitäjälle, josta saan paljon näitä uutisvinkkejäni eli "Homorechte" Berliinissä. Ylläpitäjä on 57-vuoitas mies. Mitään vastauksia en ole koskaan saanut.

Onkohan niin, että tuolla ulkomailla ollaan näissä nettiasioissa vielä kehitysvaiheessa? Vai onko se vähän kuin Seta, että ei valuteta tietoa ulospäin.
  • 2 / 4
  • arosusi
  • 9.2.2007 20:13
Koitin tehdä pienen lahjoituksen Mozaikille heidän nettisivuillaan ilmoittamia kansainvälisiä tilitietoja käyttäen. Swift/BIC -koodi sieltä puuttui, mutta googletin sen. Tämän jälkeen pankin nettipalvelu vielä valitti väärästä IBANista. Lähetin tästä asiasta heille sähköpostia, mutta eivät ole vastanneet ja samat tiedot ovat yhä sivuilla. Luulisi tämän ainakin olevan melko suuri prioriteetti. Ehkä heillä on niin suuri resurssipula että kaikki energia menee muihin asioihin eikä kenelläkään ole aikaa katsoa sähköpostia. Vai olisikohan sittenkin yli-innokas roskapostisuodin ;)
Nyt Mozaika Riiasta on vastannut. Sähköpostiosoite oli vanhentunut. Uusi on
office@mozaika.lv

Lähetän seuraavaksi kyselyn näistä lahjoitusnumeroista. Aion itsekin lähettää pienen rahallisen tuen.