Sukupuuttoko sinkkuja syö pk-seudulta?

Mihin ovat kaikki nätit sinkkutytöt hävinneet pääkaupunkiseudulta? Sukupuuttoonko ovat kaikki kuolleet vaiko hävinneet luoliin? Tämä ei varsinaisesti ole mikään seuranhakuilmoitus, olisi vain kiva tietää jos meitä on enemmänkin kun vain minä ja 60 vuotias mamma naapurista. Joten ilmoittautukaa jos teitä on, sillä tässä asiassa se ainoana oleminen ei tee oloa hirveän erityiseksi, pitemminkin yksinäiseksi..
Tosin en sitten tiedä etsinkö vääristä paikoista, ehotuksia mistä voisi löytyä? Tuntuu että olen jo kääntänyt kaikki kivet ja kävyt, mukaanlukien jokaisen mukulakivitien Helsingissä...
  • 2 / 6
  • Pora-liike
  • 12.2.2007 11:18
Olen aika varma, ettet ole kääntänyt mukulakiviteitä Santahaminan Rivieralla tai mistäs sen tietää.
Tai oletkos kääntänyt kivet vanhasta tykkitiestä Vesalan takana?
Itse olen pohtinut pääni puhki saman ongelman kanssa.. En tiedä onko vika minussa vai vain huonoa tuuria, mutta mitään osuvaa vaan ei tunnu löytyvän. Baareissa ravaaminen harvemmin tuottaa tulosta sillä naiset eivät ole kovinkaan taipuvaisia "iskemään" toisiaan (?!) ja sitä rataa. Eli toisin sanoen minun "kyllä se joku sitten tulee vastaan kun on tullakseen"-periaatteeni alkaa olla aikansa elänyttä kamaa :P Älä siis vaivu epätoivoon, sillä täällä on joku toinenkin samassa tilanteessa, ja näin ollen pyynnöstäsi ilmoittaudun sinulle..;)
Talvella lepakot taitavat olla laiskoja liikkumaan. Vai mikä on?Minä ainakin kuulun niihin. Ja näin "ei-hesalaisena"-kaan en kai osaa neuvoa muuten kuin että lähtekääs sieltä etelästä hiihtelemään muuallekin...;)!
  • 5 / 6
  • tyttönen_
  • 6.3.2007 22:14
kiva! Joku kohtalotoveri! ja ja ja ..nyt kun olet ilmoittautunut niin...niin..mm...mites nyt pitikään toimia? My God siitä on kauan kun oon deittaillu :D
Hmm.. jos vaikka aloitettaisiin vaihtamalla sähköpostiosoitteita niin voisi hieman tutustua ;) omani on puppe88@hotmail.com ...ja samalla tuli tuo ikänikin tuossa :)