Pallo hukassa

  • 1 / 9
  • Ang1
  • 29.1.2007 15:09
Olen bi nainen, mutta silti olen vähän ymmälläni itseni kanssa. Olen ihastunut monesti ihaniin naisiin ja ajattelenkin heitä monesti. Nyt on kuitenkin niin että tätä menoa tämä ei tästä kehity mihinkään, eli kyse on siitä että en ole tarpeeksi rohkea tekemään aloitetta. Minulla ei ole yhtäkään kokemusta naisen kanssa, tai yksi suudelma kyllä on. MIten pääsen eteenpäin? Missä voi tutustua naisiin esim, kirjoittamalla aluksi? Yksin en halua baariin lähteä ja seuraa ei ole.
  • 2 / 9
  • gila
  • 29.1.2007 19:09
Yksi väylä tutustua on juuri tällaiset keskustelupalstat. Kun olet rekisteröinyt nimimerkkisi ja osallistut keskusteluihin, joku ehkä haluaa tutustua sinuun ja lähettää yksityisviestin juuri sinulle... Tai sitten sinä itse voit tehdä aloitteen. Tietysti voit myös laittaa ilmoituksen jollekin treffipalstalle.

Kirjoittelemalla on mukava tutustua. Mutta joskus voi itse alkaa rakennella aivan virheellistä kuvaa toisesta, joten aika pikainen tapaaminen on minun mielestäni suositeltava. Makuasia ehkä tämä.
  • 3 / 9
  • brown-eyed girl
  • 29.1.2007 23:09
juu baarista sitä ensimmäistä kokemusta ei ehken kannata lähteä etsimään. sitä voi pettyä ja pahan kerran...
  • 4 / 9
  • sarita
  • 30.1.2007 16:58
Niin, sehän tässä juuri vaikeata on, kun asuu niinkin pienessä kaupungissa kuten minä,että mistä näitä samankaltaisia lähtisi etsimään? Ei ole erillisiä paikkoja missä käydä. Muutamaan lehtiilmoitukseen olen vastannut mutta eipä ole kuulunut sieltäpäin mitään.
Vähän vaikealta tuntuu, mutta täytyy vain toivoa että jossain, joskus tulee se joku vastaan :-) Ja että silloin tunnistan hänet!
  • 5 / 9
  • Hemuli
  • 30.1.2007 18:34
Ihan vaan uteliaisuudesta kyselisin, että mitä treffipalstoja tai keskustelusivuja ihmiset sitten käyttävät ja millaisia kokemuksia ihmisillä on niistä? Minusta se tuntuu vain jotenkin hurjalta...
  • 6 / 9
  • tikru76
  • 30.1.2007 22:10
Mistäpäin oot? Olin myös itse aika piuhalla silloin,kun tajusin et pidän enemmän naisista kuin miehistä ja oon tunnustanut itselleni et oon lesbo.
  • 7 / 9
  • gila
  • 30.1.2007 23:23
Hemuli: minä olen tutustunut moniin ystäviini esim. suomi24:n bi- ja lesbo-keskustelupalstojen kautta. Ei siis missään treffimielessä, lähinnä kaveruuspohjalta. Olen myös tavannut heitä erilaisissa yhteyksissä. Ei siinä sen hurjempaa ole. Ja jokainen ystävistäni on ollut juuri sitä, miltä vaikuttivatkin keskustelupalstan ja sähköpostiviestien perusteella.

Tietysti joku saattaa tavata samalla tavalla oman rakkaan (tai mitä nyt kukin etsiikin). Itse olen tavannut omani muualla :)
  • 8 / 9
  • Katkina
  • 31.1.2007 23:41
Itse ystävystyn helposti mutta ihastun vaikeasti, joten minun on turha rakentaa mitään ystävyyttä enempää kirjoittelemalla. Väärin sanoa että ihastuisin ulkonäköön, pikemminkin siihen toisen koko olemukseen, joka mielestäni paistaa tekstistä aika huonosti läpi ja aina jotenkin kummasti sävyttyneenä.. Eli todellakin joillekin sopii mahdollisimman pian tapaaminen, sikäli kuin netin kautta edes alkaa etsiä ihmisiä.
  • 9 / 9
  • 7sideways
  • 13.2.2007 22:10
Mulla myös sama "ongelma". Oon seurustellu ainoastaa miesten kanssa mutta naisista oon ollu kiinnostunu jo kymmenisen vuotta. Oon pieneltä paikkakunnalta pohjanmaalta kotosin joten siellä ei tietty ollu mitään mahollisuuksia tutustua naisiin sillä tavalla, mutta pääkaupunkiin muutettuani huomaan että mua vaivaa ujous.

Pariin kertaan oon käyny treffeillä naisen kanssa johon oon jollain nettipalstalla tutustunu mutta suhde ei oo koskaa lähteny kehittymään. Siellä ruudun toisella puolella kun ihmiset antaa itestään niin erilaisen kuvan kun mitä oikeesti on.. Tosiaan netistä tulee silti aika paljo kateltua että josko löytyis joku tutustumisen arvonen. Gay-baareissa tai kuppiloissa en oo koskaan käyny vaikka jonku naisen tapaaminen livenä tuntuiski paljo luontevammalta ku netteily.. Mutta arvaa pelottaako lähtee yksin jonnekki outoon paikkaan ihan vaan tutustumaan ihmisiin?

Sit kyllä tunnen joitain lesboja ja bissejä täältä pääkaupunkiseudulta (varattuja) eikä jotenki kehtaa niiltäkään kysyä että jos ne tuntis jonku kivan naisen..tai että jos niiden kanssa vois lähtee tutustuun ihmisiin.. Nojoo itteeni saan syyttää saamattomuudestani. Tuskin kukaan mua tulee kotoa hakemaan.