Ylisöpö

  • 1 / 4
  • Lukumo
  • 17.12.2006 2:49
Milloin te muut rakastuneet olette miettineet, miten rakkaan kommentteihin pitäisi suhtautua? Täällä meillä pauhaa musiikkina saksisisarukset. Poikaystäväni buukkaa sitä ulos koko ajan. Itse kuuntelen tällä hetkellä mieluiten The Crashia.
Jätkä vaan etsii netistä Scissorsien kamaa. Kysyin siltä, mitä se oikein hakee ja printtailee. Tokaisi vain, että minä ja saksisiskojen laulaja muistutamme toisiamme. Mutta minä olen vain söpö ja Scissorrien laulaja on ylisöpö.
Mitähän tässä nyt tekisi. Taidan ottaa kesäpojan poikaystävän äijämentaliteetin käyttöön. Kun armas rakkaani aamulla herää, löytää hän sohvalta kalsareita raapivan ja kaljaa juovan turhapuron. Voin samalla todeta: "Tässä sulle supersöpöä".

Nimim "Tätä jätkää ei söpöksi haukuta".
  • 2 / 4
  • millikan
  • 17.12.2006 13:47
Jospa vedätkin överiksi toiseen ääripäähän eli heittäydyt täysillä ylisöpöksi niin katsotaan kuinka kauan sietää...ylisöpöys on ihan mukavaa tietyltä etäisyydeltä :)
  • 3 / 4
  • Geez
  • 25.1.2007 18:17
Rakastuneet vain sanovat uhriaan söpöksi :''D. Tyttöystävä raastaa hiuksiaan kun loikkaan aamuisin tuon kimppuun toivottaen huomenta "maailman söpöimmälle tytölle". Kaikki vain on niin söpöä, lattiamatoista kenkiin. Koita kestää. :D
  • 4 / 4
  • Enter
  • 25.1.2007 21:13
Vai ylisöpö. Minusta se tyyppi on enemmänkin irstailijan näköinen. just sellainen kliseejenkkihintti, mitä aina elokuvissakin näkee. Ehkä se on sen imago. Kamalan tylsä tanssityyli.