ihastunut opiskelijaan

  • 1 / 7
  • ihastunut
  • 8.12.2006 23:48
Olen ihastunut itseäni 16 vuotta nuorempaan kaveriin jota opetan. Olen siis opettaja. Kyseinen henkilö on koko ajan mielessäni. Toivon hänelle kaikkea hyvää ja haluan opettaa häntä tämän ammattialan asioihin. Tiedostan kyllä että on turha kuvitella mitään sen enempää. Ihastumiselle ei vaan mahda mitään. Ammatillisesti osaan hoitaa työni, voin jopa antaa rankkaakin negatiivista kritiikkiä jotta hän oppisi asiat paremmin. Sehän on hänelle vain hyväksi. Tämä on outo ja erittäin repivä tunne. En ymmärrä itseäni. Olen 36v mies ja tämän kaveri on 20v mies. Minulla ei ole mitään seksuaalisia haluja hänen suhteensa (tai sitten en niitä vain tiedosta). Haluaisin ottaa olkapäästä kiinni ja halata - en sen enempää. Tyrkätä eteenpäin elämän tiellä.
  • 3 / 7
  • habeeb-it
  • 11.12.2006 2:33
Heh joo ihastuminen on kivaa ja välillä todella outoa ja jopa rasittavaa. Heteroihin ihastuminen on vielä rasittavampaa.. Ei kait sitä voi sanoa muuta ku perinteisen "se menee ohi ajan myötä" :\

Itse olen ihastunut pariinkin opettajaan. Ihastuin yläasteella historianopettajaani ja mulla taisi olla tunteita häneen useamman kuukauden ajan. Eikä yhtään helpottanu asiaa että näki monta kertaa viikossa. Musta myös tuntuu, että se opettaja oli homo iteki. Ainakin huhuja kierteli siitä ja sen miesystävästä. Mutta koko tilannehan oli ihan mahdoton jo alaikäisyyteni takia (hän oli 30 ja risat). Mutta ei mua itteäni kyllä silloin edes häirinny koko tilanne ikien suhteen. No jooh tilanteiden yli kasvaa.