mä oon niin käsi...

  • 1 / 1
  • tokyo84
  • 29.11.2006 1:30
Menin sit baariin, ja siellä oli ihan hauskaa... Hyvää musiikkia, paljon ihmisiä, enkä ollut edes humalassa, koska olin autolla toisesta kaupungista liikkeellä.. Siellä oli pari ihanaa. Ajattelin ekaks, et oon vaan pitämässä hauskaa, kunnes ensimmäinen näistä tuli luokseni juttelemaan, mutta halus vaan seksiä. En jäänyt kovin pitkäksi aikaa, vaan jatkoin iltaa. Tanssin lattialla ja aloin kattella toista ihanaa sillä silmällä. Se vähän vilkuili takaspäin, en saanu selvää, oliko se kiinnostunut vai ei, mut päätin mennä juttelemaan sille. Mut ilta loppus, tuli valomerkki ja monien sattumien summana, ennenkuin olin edes ehtinyt esitellä itseäni, vahingossa kaadoin hänet...siis hän kaatus oikeen kunnolla :(
Pyysin anteeksi ja vielä sen jälkeenkin sanoin, että sori oikeesti, mutten enää kehdannut mennä juttelemaan sille. Idiootiksi se kumminki mua luuli, tai ainakin kömpelöksi. poistuin paikalta yksin, ja harmissani. Mutta ihana hän on... :)
Ehkä ens kerralla jos näen häntä vielä, niin kehtaan mennä edes esittelemään itseni ja voin tarjota vaikka kahvitkin :)