Lappeenranta
Tervetuloa Vinokkaiden (sekä muun ystävällismielisen väen) pikkujouluihin Sporttibaari Jatkoajan alakertaan 9.12 -06, klo 21 alkaen, osoite: Valtakatu 42, 53100 Lpr.
(Järjestyskulujen korvaamiseksi kannattaa varautua muutaman euron sisäänpääsymaksuun.)
juu, kiiti kutsusta viel jälkikäteen. kivaa oli, kundit taas vaan loisti melkein poissaolollaan. jään kyl odottamaan seuraavaa tapahtumaa, kyl hyvässä naisseurassa aina viihtyy.
Itse en ollut valitettavasti paikalla, koska olin kotonani Epsoossa.
K.o. kaupunki on kuitenkin kutakuinkin toinen kotikaupunkini (Äitini asuu siellä, kesämökkinini on siellä, perhetutttavani sekä tusinoittain entisiä duunikavereitani Rakuunoista ja silloiselta MPO:lta ovat siellä), joten olisi kiva käydä meikäläisten bileissä sielläkin.
Partyyn osallistuneelta kaveriltani kitenkin kuulin että miehiä oli tosi vähän. Minulle moinen ei monogaamisuuteni vuoksi olisi kummoinenkaan ongelma (toivottavasti ;-D), mutta ehkäpä asialle voisi tehdä jötakin tiedotuksella?
Lsäksi paikka oli kulemma semmoinen, missä juomat joutui itse hakemaan yläkerrasta ja koska koko paikka on savuton, tupakoimaan joutui lähtemään ulos! Kaikkia terveys- ja raittiusintoilijoita kyllä kunnioittaen, mutta ratkaisu oli kyllä aika huono.
Löytyisiköhän parempaa seuraavaksi kerraksi? Paikkka missä voisi polttaa ja saisi juomaa tiskiltä? Vaikka Pikku Pete tai joku muu baari, missä on myös savuton puoli...
Miksei seta vois järkätä sinne jotakin megabileitä?
Megabileet joidenkin hyvien transu-esiintyjien kanssa aina paikassa kuin paikassa, mis ei oo mitään vois olla jees!
MARKKINOINTIA! Ooteks te unohtaneet nuo liike-elämän lainalaisuudet! Höh!
BOYS ROMANCING AND DANCING. JEE!
anteeks kun se meni HAPPY BOYS ROMANCING& DANCING!
Kattokaas savon setan sivuja (mikkelin ryhmä). Mikkelis on taas hienot Bileet 17.3, ei muuta kuin menoks!