Sukupuolitesteri
Oletko nainen, mies, androgyyni vai sukupuolineutraali? Käy testaamassa osoitteessa:
http://www.seta.fi/transtukipiste/pelit/ttp0902.php
Mulle sanottiin näin: SINÄ OLET ANDROGYYNI
Sinussa on melko paljon sekä feminiinistä naista, että maskuliinista miestä. Olet sukupuolisesti hyvin harmoninen. Mieheytesi ja naiseutesi ovat tasapainossa keskenään, eikä kumpikaan puolesi hallitse persoonaasi toisen kustannuksella.
Olet sukupuolishoppailija! Tiedostat sukupuolijärjestelmän olemassaolon, sukupuoliroolit ja odotukset kriittisestikin. Et juurikaan välitä näihin odotuksiin vastaamisesta, vaan käyttäydyt melko sukupuolivapaasti. Olet sukupuolen suhteen melko itsevarma. Sinusta on luontevaa toteuttaa itseäsi sekä miehisten, että naisellisten puoliesi kautta.
Tulet hyvin toimeen miesten, naisten ja sukupuolineutraalienkin kanssa, koska et itsekään ole niin kaukana näistä muista ryhmistä.
Naisellisuuspisteesi 2
Miehekkyyspisteesi 4
Juu, tosi on. Mulla ei pipo kamalasti kiristä päässä, että onko jonkin asian tekeminen "sallittua" vai ei.. Kuitenkin olen enemmän kundi kuin tyttö. (Ja tytön vartaloon en takuulla vaihtaisi!)
Pitihän tuo kesäpojan linkki käydä testaamassa - alla olevalla tuloksella:
"Olet sukupuolineutraali eli sukupuolisesti sitoutumaton. Et pidä meteliä sukupuolesta, etkä tuo omaa sukupuoltasi mitenkään erityisesti esille. Persoonaasi ei hallitse eikä määritä vahvasti sen enempää mieheys kuin naiseuskaan. Olet sukupuolisuuden suhteen tasapainoinen. Sukupuoleen liittyvässä itseilmaisussa olet melko pidättyväinen - jopa sukupuolipihtailija. Tiedostat sukupuolijärjestelmän olemassaolon ja otat siihen mielellään etäisyyttä ja toimit yksilöllisesti, etkä sukupuolimäärittyneesti.
Olet mies. Sinulla on hiukan miehekkäitä persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä. Persoonassasi on ripaus miehekkyttä mutta ei juurikaan naisellisuutta.
Tulet hyvin toimeen naiseutta ja mieheyttä itsessään yhdistävien androgyynien sekä sukupuolineutraalien ja naisten kanssa, koska sukupuolinen profiilisi ei ole niin kovin kaukana muista ryhmistä."
Tarkoittaako tämä nyt sitten, että olen potentiaalinen "eunukki" *LOL* ? Vaiko olenko sittenkin "neitimäinen" äijä? (jään pohtimaan asiaa itsetykönäni =D
Minä en ole mistään kotoisin. Tein saman testin ja tuloksena oli seuraava:
------------------------
Vaihtoehdoista nainen, mies, androgyyni ja sukupuolineutraali,
SINÄ ET OLE SUKUPUOLISESTI MITÄÄN JA KUITENKIN KAIKKEA ...
Olet sukupuolisesti lahjakas ihmelapsi! Feminiinisyytesi ja maskuliinisuutesi ovat absoluuttisessa tasapainossa. Et ole enempää maskuliini kuin feminiini, etkä vähempää maskuliini kuin feminiini. Olet ja et ole sekä mies että nainen. Olet ja et ole androgyyni sukupuolishoppailija sekä sukupuolineutraali sukupuolipihtailija, sukupuolesta vetäytyjä. Muut ihmiset voivat kokea sinut yhtä hyvin naisena, miehenä, androgyyninä kuin neutrinakin.
Olet joko löytänyt sukupuolisen harmonian ja tasapainon tai sitten koet suurta ristivetoa moneen eri suuntaan - ehkäpä olet jopa yhtä aikaa sukupuolisessa ristiriidassa ja tasapainossa. Sinussa on paljon sukupuolisia mahdollisuuksia.
Naisellisuuspisteesi: 0
Miehekkyyspisteesi: 0
-------------------
Pitäisiköhän yrittää kerätä edes yksi miespiste..?
Pakkohan tuo oli tosiaan testata...
Naisellisuuspisteet -12 ja miehekkyyspisteet 0
Minäkin siis sukupuolineutraali.
Käväisin itsekin sivulla. Sukupuoleni vihdoinkin selvittyä pohdin onko jonkinlainen täydellinen sukupuolettomuus, sukupuoliriippumattomuus tai vastaava tila ihanne? Kuulostaa nimittäin aika tylsältä. Tai ehkä olen vain ymmärtänyt testin väärin. :)
SINÄ OLET ANDROGYYNI NAINEN
Sinussa on paljon feminiinistä naista ja ripaus maskuliinista miestä. Olet lähes androgyyni persoona eli mieheytesi ja naisellisuutesi ovat aika tasapainossa ja sinusta on luontevaa toteuttaa itseäsi sekä miehisten ja naisellisten puoliesi kautta. Olet sukupuolen suhteen aika itsevarma.
Olet nainen eli sinussa on paljon feminiinisyytä. Sinulla on naisellisia persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä.
"Lähes androgyyni" "aika itsevarma"...? jotain vikaa minussa siis on ;-) I’m not a girl
Not yet a woman!!
Oletko nainen, mies, androgyyni vai sukupuolineutraali?
Olisi hauska tietää, miten nämä eri kategoriat ovat määritellyt ja mitkä ovat perusteet. Testi on yksioikoinen, jos jokin ominaisuus/toimintatapa nähdään vain yhdelle alueelle sijoittuvana.
Mäkin mietin, että sainko naiseuspisteeni siitä, että naisten tissit tai alaston naisvartalo ei herätä mussa minkäänlaista kiinnostusta. Voitaisko SETA:n sivuilla olla ihan noin yksioikoisia, että ei oteta huomioon sitä, että homoiluhan se nimenomaan on kundien hommaa.. ;) Vaikea sanoa, kun ei tiedä, mistä ne pisteet tuli.. Musta oli kuitenkin hyvä, miten tossa oli analysoitu erikseen se, mitä itse on ja se, miten sopeutunut on muiden määrittelemään rooliin, ne kun on kuitenkin ihan eri asioita ja voi olla joillain kaukanakin toisistaan. Ihannetilanne ei liene oma sukupuolineutraalius tai androgyynisyys, vaan se, ettei kanna rajoittavia rooleja.
Nyt kun tuo mies vielä tulee kotiin, ni pannaan sekin testiin.. :)
Vaikeaa tosiaan.
Se, miten määrittelen itseni, on ehkäpä vaikea kategorisoida yleisellä tasolla. Samoin on muiden määrittelemän 'minän' laita (ikäänkuin voi seurata edellisestä, eikö?). Sehän voi olla ihan yhdestä toiseen laitaan, ristikkäin ja eri tasoissa. Mutta nythän emme tiedä...
Testin tulokset voivat olla hauskaa luettavaa (siis p o h j a t t o m a n hauskaa). Testiin vain kaikki!
Onko Martin sellainen pahimmanlaatuinen sukupuolipihtari, kun ei edes kerro meille, mikä itse on.. :D
Ei mun naiseuspisteet tainneet tulla niistä naisvartalokysymyksistä.. Mies vastasi samoin niihin ja tuloksessa oli kuitenkin yli kaksikymmentä miinuspistettä naiseudesta ja miehekkyydestä parikymmentä plussaa. Tai sit sen muut vastaukset oli niin naiseusvastaisia.. Tossa se nyt sit pullistelee ja on olevinaan niin machoa.. Ota siitä nyt sit selvää, vastasiko tosissaan, vai six kun käskettiin. Ja eipä tolla meidän tulevaisuuden kannalta liene kauheesti merkitystäkään.
Joo, eiköhän se oo petiaika kaikille jotka herää huomenna aamulla kouluun ja töihin.. Öitä, ranneliikuttajat.. ;)
Ainakin jotain tässä kuvauksessa on kovin totta.
Olet sukupuolineutraali eli sukupuolisesti sitoutumaton. Et pidä meteliä sukupuolesta, etkä tuo omaa sukupuoltasi mitenkään erityisesti esille. Persoonaasi ei hallitse eikä määritä vahvasti sen enempää mieheys kuin naiseuskaan. Sukupuoleen liittyvässä itseilmaisussa olet melko pidättyväinen - jopa sukupuolipihtailija. Tiedostat sukupuolijärjestelmän olemassaolon ja otat siihen mielellään etäisyyttä ja toimit yksilöllisesti, etkä sukupuolimäärittyneesti. Et aina ymmärrä, miksi monet muut ihmiset pitävät sukupuolesta niin kovasti meteliä ja antavat sukupuolensa ohjailla toimintaansa.
Olet sukupuolen suhteen hyvin tasapainoinen, yhtä vähän kumpaankaan sukupuoleen sitoutunut. Tulet hyvin toimeen muiden sukupuoliryhmien - miesten, naisten ja mieheyttä ja naiseutta itsessään yhdistävien androgyynien kanssa - , koska et ole niin kaukana muista ryhmistä.
Olen osuvasti ihan sopivasti androgyyni, 2/2 pistettä.
Jos oikein ymmärsin testin, niin kukin kysymys on määritelty joko mies- tai naiskysymykseksi johon vastaamalla "kyllä" saa kaksi pistettä kyseistä sukupuolta, "ei"-vastauksista tulee nolla. Pisteet kummallakin alkavat -44:stä ja jos vastaa "ei" kaikkiin kohtiin niin on sukupuolineutraali -44/-44 ja jos vastaa "kyllä" kaikkiin kysymyksiin on androgyyni 44/44 (testasin).
Kysymyksistä muuten, ainakin minusta oli aika helppo sanoa jokaisen kohdalla kumpaa sukupuolta tässä oltiin haettu joten halutessani voisin manipuloida itselleni juuri sellaisen testituloksen kuin haluan.
Niin, raksin muuten kohdan "olen matemaattisesti lahjakas" jos ette arvanneet jo :)
Tuli hämmentävä tulos:
"naisellisuuspisteet -18
miehekkyyspisteet -2
(tulokseesi liittyvä pidempi kuvaus tulisi tähän, jos se vain löytyisi täältä)"
Mitähän ihmettä sinne oikein pitää vastata?! Okei, se menee kaaliin, ettei ne naisellisuuspisteet voi olla kovin korkeita, mutta että ne miehekkyyspisteetkin menee pakkasen puolelle?! Onko meikäläinen niin friikki, ettei edes Setan transuhakukone löydä tuloksille verbaalista kuvausta. Pitääkö sinne testiin valehdella, että "Kehun toisinaan voimillani" tai "Nyrkkeilen", että pääsee ns. miesten joukkoon. Kovin yksipuolinen käsitys näyttäisi olevan miesidentiteetistä. Eihän näitä testejä tietenkään voi kuitenkaan vakavasti ottaa...
Juu, Millikan, vaakaankin mennessä voi laittaa punnituslaudalle vain toisen jalan ja manipuloida omaa painoaan mieleisekseen, mutta mitä mieltä siinä olisi.. :)
Toi menee niin, että jos molemmat luvut on plussalla, on androgyyni, molemmat miinuksella sukupuolineutraali, mieheys plussalla, naiseus miinuksella on mies ja viimeisen osaa kaikki varmaan ite päätellä. :) Toinen nollassa, toinen plussalla androgyyni mies/nainen ja toinen nollassa, toinen miinuksella sukupuolineutraali mies/nainen. Ja sillä yhdellä seksuaalisella ihmelapsella oli varmaan sitte tuloksena pyöreät nollat. Roolit laskeutuu sitten siitä, onko plussia tai miinuksia paljon vai vähän ja missä suhteessa toisiinsa.
Osa noista väittämistä on aika karkeita yleistyksiä, mutta roolien laskun takia niiden pitääkin olla sellaisia, ettei kukaan ihan luonnostaan omaa pelkästään kaikkia toisen sukupuolen ominaisuuksia. Sit musta on hienoa, että androgyynit on erotettu sukupuolineutraaleista. En ollut ennen tullut sitä ajatelleeksikaan, mutta onhan se ihan eriasia, jos ei ole oikein kumpikaan tai jos on molempia.
Tulosten suhteen tämä on samanlainen kuin kaikki muutkin maailman kokeet ja testit, eli vakavasti otettava vain silloin, kun tulos miellyttää.. ;)
Bertarido.. älä ota testin pistelaskusysteemiä liian kirjaimellisesti.. Tässä nyt vaan oli valittu alkutilanteeksi -44, yhtä hyvin olisi voitu valita 0, eli ei se pakkasen puolelle jäävä tulos todista, että sun mieheys olisi jotenkin miinuksella.. En mäkään kehuskele voimillani enkä nyrkkeile. :)
Jeps, ja eikö se että käsittää voimilla kehumisen ja nyrkkeilyn olevan mies-ominaisuuksia kerro, että se oma käsitys mies-identiteetistä on ihan yhtä rajoittunut... :)
Ainoa kysymys siellä josta olin oikeasti epävarma että kumpaakohan tässä haetaan oli se "olen spontaani"...luulen että se on naiskysymys mutta varma en ole.
Ja mainitsin blogissani että olin tehnyt testin aiemminkin sekalaisessa seurueessa ja siellä joillekin henkilöille tuntui olevan kovin tärkeää että päätyivät selkeästi "oikealle" puolelle...heterot *huokaa*
En mäkään tässä testissä nyrkkeilyä naisominaisuudeksi miellä.. Tuskin säkään.. :)
Spontaanius on naisominaisuus, testasin valitsemalla vain sen. :) Osa noista on kyllä vähän outoja. Niinkuin että jos on ulkoisesti nättipoika, niin eihän sitä voi millään mieltää omaavansa karhumaista viehätysvoimaa. Tietysti ulkonäkö vaikuttaa omakuvaan ja rooliin paljonkin, mutta silti.. No, toisaalta kysymykset on varmaan tarkoituksella niin, ettei ole luontevaa valita vain miesvastauksia. Mutta se testin analysoinnista. Nyt lisää vastauksia..!
Hoi! Sain saman tekstin kuin kesäpoika, joka tämän ketjun aloitti.
Olen siis androgyyni, jolla mieheys ja naiseus ovat "harmoniassa" keskenään.
"Sukupuolishoppailun" tunnistankin kyllä itsessäni ehdottomasti. Olen monta kertaa kyllä sanonut itsekin,
että pukeudun mieheksi.
Ja kehutaan itsevarmuudesta ja luontevuudesta. No, kiitos vaan. Otan kehuja yleensä aina vastaan...
Ja kyllä, tulen toimeen "sukupuolineutraalienkin" kanssa (mutta miksi "-kin" ??),
kuten muutamanlaisten transhenkilöiden kanssa (moi vaan!).
Naisellisuuspisteitä 4, miehekkyyspisteitä 6.
Hitto, olen oikeasti samaa mieltä testituloksen kanssa! Vaikka hömppää tietty on...
Kesäpoika!
Pihtari olen mitä suurimmassa määrin!
SINÄ OLET ANDROGYYNI MIES
Naisellisuuspisteesi 0
Miehekkyyspisteesi 8
Näin on. :)
Olen neutral; ei loytynyt kuvausta ." Tahan tulisi kuvaus jos se loytyisi"
Ei ole oikein tarkka koe ja jotkut englannin kieliset sanat vaannelty etten ymmarra niita.
Pakkohan se oli tehdä :) "Olet sukupuolineutraali eli sukupuolisesti sitoutumaton." Jaa no testithän ovat aina oikeassa.. Hmm jaa no sanoisinko aavistuksen heppoinen testi :D
Naisellisuuspisteesi: -6
Miehekkyyspisteesi: 8
Olet mies. Sinulla on miehekkäitä persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä. Persoonassasi on huomattavasti enemmän miehekkyyttä kuin naisellisuutta. Sinussa ei ole juurikaan naisellisia ominaisuuksia. Olet luonteva mies, joka ei pidä meteliä sukupuolestaan.
Haluat jossain määrin liittyä miesten ryhmään sekä erottautua naisten ryhmästä. Olet valinnut maskuliinisen ja epäfeminiinisen kohdan. Mieheytesi ja naiseutesi eivät siis ole tasapainossa, vaan maskuliinisuus hallitsee persoonaasi. Sinulla saattaa olla femiinisyyteen liittyviä pelkoja ja huolia. Jos haluat olla sukupuolisesti harmonisempi ja tasapainoisempi, sinun on syytä kehittää maskuliinisia puoliasi
Tulet hyvin toimeen naiseutta ja mieheyttä itsessään yhdistävien androgyynien sekä sukupuolineutraalien ja naisten kanssa, koska sukupuolinen profiilisi ei ole niin kovin kaukana muista ryhmistä.
haha (: en kyllä mielestäni ole kovin miehekäs. viimeksi kun testin tein olin vielä androgyyni...
Naisellisuuspisteesi: -26
Miehekkyyspisteesi: -26
Olet sukupuolineutraali eli sukupuolisesti sitoutumaton. Et pidä meteliä sukupuolesta, etkä tuo omaa sukupuoltasi mitenkään erityisesti esille. Persoonaasi ei hallitse eikä määritä vahvasti sen enempää mieheys kuin naiseuskaan Sukupuoleen liittyvässä itseilmaisussa olet melko pidättyväinen - jopa sukupuolipihtailija. Tiedostat sukupuolijärjestelmän olemassaolon ja otat siihen mielellään etäisyyttä ja toimit yksilöllisesti, etkä sukupuolimäärittyneesti. Et aina ymmärrä, miksi monet muut ihmiset pitävät sukupuolesta niin kovasti meteliä ja antavat sukupuolensa ohjailla toimintaansa.
Olet sukupuolen suhteen hyvin tasapainoinen ja melko vahvasti kumpaankaan sukupuoleen sitoutumaton - jopa sukupuolipakoilija.
Pelästyin kun näyttö toivotti että...
"SINÄ OLET ANDROGYYNI!"
Sinussa on melko paljon sekä feminiinistä naista että maskuliinista miestä. Olet sukupuolisesti hyvin harmoninen. Mieheytesi ja naiseutesi ovat tasapainossa keskenään, eikä kumpikaan puolesi hallitse persoonaasi toisen kustannuksella.
Olet sukupuolishoppailija! Tiedostat sukupuolijärjestelmän olemassaolon, sukupuoliroolit ja odotukset kriittisestikin. Et juurikaan välitä näihin odotuksiin vastaamisesta, vaan käyttäydyt melko sukupuolivapaasti. . Olet sukupuolen suhteen melko itsevarma. Sinusta on luontevaa toteuttaa itseäsi sekä miehisten että naisellisten puoliesi kautta.
Tulet hyvin toimeen miesten, naisten ja sukupuolineutraalienkin kanssa, koska et itsekään ole niin kaukana näistä muista sukupuoliryhmistä.
Naisellisuuspisteesi: 12
Miehekkyyspisteesi: 6
Hitto. Tässä meni nyt viimeinenkin homppelin katu-uskottavuus. Pitäisköhän ruveta virkkaamaan tai jotain...
SINÄ OLET MIES
Kuvauksesi
Olet mies. Sinussa on paljon mieheyttä, miehekkäitä persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä. Sinulla ei ole juuri lainkaan naisellisia persoonallisuuden piirteitä tai toiminnan tyylejä. Miehekkyys on sinulle hyvin tärkeää ja osaat nauttia mieheydestäsi.
Haluat selkeästi liittyä miesten ryhmään sekä erottautua naisten ryhmästä. Olet valinnut hyvin maskuliinisen ja hyvin epäfeminiinisen kohdan. Olet siis sukupuolisesti äärilaidan ihminen. Mieheytesi ja naiseutesi eivät ole tasapainossa, vaan maskuliinisuus hallitsee persoonaasi. Sinulla saattaa olla feminiinisyyteen liittyviä pelkoja ja huolia. Jos haluat olla sukupuolisesti harmonisempi ja tasapainoisempi, sinun on syytä kehittää feminiinisiä puoliasi.
Naisellisuuspisteesi: -18
Miehekkyyspisteesi: 16
SINÄ OLET MIES
Jaahas, tollanen sitten tuli.
Mina olen neutraali 6+6!
Olen androgyyni. Naisellisuuspisteitä 12, miehekkyyspisteitä 6.
No laitanpa minäkin tuon tarkemman "kuvauksen" vielä:
SINÄ OLET ANDROGYYNI
Kuvauksesi
Sinussa on melko paljon sekä feminiinistä naista että maskuliinista miestä. Olet sukupuolisesti hyvin harmoninen. Mieheytesi ja naiseutesi ovat tasapainossa keskenään, eikä kumpikaan puolesi hallitse persoonaasi toisen kustannuksella.
Olet sukupuolishoppailija! Tiedostat sukupuolijärjestelmän olemassaolon, sukupuoliroolit ja odotukset kriittisestikin. Et juurikaan välitä näihin odotuksiin vastaamisesta, vaan käyttäydyt melko sukupuolivapaasti. . Olet sukupuolen suhteen melko itsevarma. Sinusta on luontevaa toteuttaa itseäsi sekä miehisten että naisellisten puoliesi kautta.
Tulet hyvin toimeen miesten, naisten ja sukupuolineutraalienkin kanssa, koska et itsekään ole niin kaukana näistä muista sukupuoliryhmistä.
Naisellisuuspisteesi: 12
Miehekkyyspisteesi: 6
Kyllä tuo kuvaus minuun sopii aika hyvin :)
Oli ihan pakko pitkästä aikaa käydä testaamassa itsensä.
Ja tulos on nii-in hilpeä! Androgyyni/neutraali -linjalla olen aiemminkin
sijainnut, mutta vielä muutama vuosi sitten testikin tunnisti
naiseksi...mitä lie tädille tällä aikaa tapahtunut... =)
SINÄ OLET ANDROGYYNI MIES
Sinussa on melko paljon maskuliinista miestä ja ripaus feminiinistä naista. Olet lähes androgyyni persoona eli mieheytesi ja naisellisuutesi ovat melko tasapainossa ja sinusta on luontevaa toteuttaa itseäsi sekä miehisten ja naisellisten puoliesi kautta.
Olet myös mies eli sinussa on melko paljon maskuliinisuutta. Sinulla on melko paljon miehekkäitä persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä. Miehekkyyttäsi toteutat luontevasti. Sinussa on jonkin verran toteutumattomia sukupuolisia mahdollisuuksia.
Naisellisuuspisteesi: 0
Miehekkyyspisteesi: 10
Ei suurta hälyä sukupuolesta...
Naisellisuuspisteet: 0
Miehekkyyspisteet: -18
Naisellisuuspisteesi: 8
Miehekkyyspisteesi: 16
Olen pahasti androyyni, ja aika äijä lepakko näköjään.
Omalla kohdallani osui oikeaan. Olen ehkä helppo testattava. =)
Viihdyttävä testi :D.
Testin mukaan olen sukupuolineutraali, ja lausunto osuu mielestäni täysin oikeaan, jos ajatteluani käydään kaivelemaan. Tai miten nyt kukin miehen tai naisen tai jonkun muun ajattelun käsittää. Viittasin itse edellä stereotyyppisiin luokitteluihin.
Neutraalina on hyvä olla ja sukupuoleen tai sen kapeisiin luokitteluihin pätee kohdallani vähän sama kuin muihinkin kerhoihin (Marxin veljeksen mukaillut sanat): jos joku kerho suostuisi hyväksymään minut jäsenekseen, en ehkä haluaisi kuulua siihen. Miksi ahtaa itseään joihinkin ihmisten luomiin muotteihin, kun niille voi myös viitata kintaalla?
Sukupuolineutraali
Mies -14
Nainen -22
Tarkempaa kuvausta ei jostain syystä voitu antaa. :(
SUKUPUOLINEUTRAALI. Nainen: -6, Mies: -18.
Uusi jaottelu minulle tuo androgyyni vs. sukupuolineutraali. Olin aina ajatellut, että androgyyni on ihminen jolla ei ole selvää sukupuolta mutta voihan sen tosiaan noinkin ajatella; androgyynillä on niin paljon molempia piirteitä että ihmiset hämmentyvät ja sukupuolineutraalilla taas on vähän kumpiakaan.
Lisäksi pidän itseni kaltaisista ihmisistä ja suorastaan inhoan sukupuolisuuttaan korostavia tapauksia, joten en taidakaan olla bi- tai homo-, vaan neutriseksuaali. Vau, mikä itsensälöytämiselämys.
Huhuhu. Tein tämän testin pitkästä aikaa. Edelleen olen androgyyni, mutta
Naisellisuuspisteesi: 22
Miehekkyyspisteesi: 22
Jotenki omituista ajatella, että olen nyt täysin "tasapainoinen" tuonkin asian kannalta, jos tuohon testiin haluaa uskoa. :D
Olin andorryyni.
Naisellisuuspisteesi: 10
Miehekkyyspisteesi: 4
Siin oli testin tulos, kun sen nopiasti tein.
Tulokseni:
Olet sukupuolineutraali eli sukupuolisesti sitoutumaton. Et pidä meteliä sukupuolesta, etkä tuo omaa sukupuoltasi mitenkään erityisesti esille. Persoonaasi ei hallitse eikä määritä vahvasti sen enempää mieheys kuin naiseuskaan Sukupuoleen liittyvässä itseilmaisussa olet melko pidättyväinen - jopa sukupuolipihtailija. Tiedostat sukupuolijärjestelmän olemassaolon ja otat siihen mielellään etäisyyttä ja toimit yksilöllisesti, etkä sukupuolimäärittyneesti. Et aina ymmärrä, miksi monet muut ihmiset pitävät sukupuolesta niin kovasti meteliä ja antavat sukupuolensa ohjailla toimintaansa.
Sinussa on pieni häivähdys mieheyttä, mutta naisellista toiminnan tyyleistä olet kaukana. Olet melko vahvasti sitoutumaton kumpaankaan sukupuoleen - jopa sukupuolipakoilija.
Naisellisuuspisteesi: -32
Miehekkyyspisteesi: -8
Tämän nähtyäni totean, että mitäs ihmettä tämä nyt on. Hmh, tämä nyt vaan olikin testi.
Tämä seniorihomo sai pisteitä Naisellisuus 6 / Miehisyys 4 - ja "tuomion" ANDROGYYNI.
Ei nyt mikään iso yllätys itselleni. Tämän kanssa on jo eletty ja eletään eteenkin päin;)
Jaahas, oon sitte nainen, haha. No se on hyvä niin.
Nainen
SINÄ OLET NAINEN
Kuvauksesi
Olet nainen. Sinussa on paljon naisellisuutta, naisellisia persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä. Sinulla ei juuri lainkaan ole miehekkäitä persoonallisuuden piirteitä tai toiminnan tyylejä. Naisellisuus on sinulle hyvin tärkeää ja osaat nauttia naiseudestasi.
Haluat liittyä naisten ryhmään ja selkeästi erottautua miesten ryhmästä. Olet valinnut feminiinisen ja hyvin epämaskuliinisen kohdan. Mieheytesi ja naiseutesi eivät siis ole tasapainossa, vaan feminiinisyys hallitsee persoonaasi. Jos haluat olla sukupuolisesti harmonisempi ja tasapainoisempi, sinun on syytä kehittää maskuliinisia puoliasi.
Tuloksesi on merkitty ruudukossa tällä värillä.
Naisellisuuspisteesi: 4
Miehekkyyspisteesi: -18