peppuseksiä taas kerran...

  • 1 / 1
  • pussycat
  • 30.9.2006 23:27
Pitkään elin käsityksessä, ettei kukaan nainen oikeasti voi nauttia anaaliseksistä. Itse en voi, okeastaan en ole koskaan edes yrittänytkään, mutta 20cm kanki perseessä ei tunnu kivalta, kun vaginassakin se ajoittain aiheuttaa kipuja... syystä jota en tiedä. Ystävätttäreni kuitenkin kertoi, että exänsä kanssa tämä oli saanut orgasmin anaaliseksissä ollessaan itse päällä?!?! Oma voimattomuuteni astui tässä kohtaa väistämättä peliin. Kaikki exäni ovat halunneet peppuseksiä, mutta ennen kuin suhde on edes edennyt siihen pisteeseen, että olisin ollut ajatuksen kanssa sinut ne ovat päättyneet. Luulen, että osasyynä on ollut kainouteni. Haluan toki kokeilla kaikkea, mutta anaali on ollut aina lähinnä kauhukuva. Olen kokeillut laittaa sine dildoa, mutta kipu liukasteista huolimatta on käsittämätön, jos 10cm riittää miehelle niin whatever, mutta muuten NO!! Jos jotain nautintoa tästä voi saada niin kertokaa. Itse kuulun siihen 70% naisista, jotka eivä voi saada emätinorgasmia yhdynnässä, ainoastaan klitorisorgasmeja. Koska anaali on kaikille tapaamilleni miehille must olen siis paska pano?