Ouluun bi-ryhmä
Tervetuloa kaikki bi-ihmiset Oulun Setan toimistolle lauantaina 30.9. klo 19-20. Bi-ryhmä nousee tuhkasta viiden vuoden hiljaisuuden jälkeen kuin feeniks-lintu ikään. Suunnitelmissa ei ole mitään sen ihmeempää, jutustelua kahvikupin äärellä, tutustumista, ideointia tulevien kokoontumisten teemaksi jne.
Osoite on Asemakatu 28 10A, alhaalla on summeri jossa lukee Seta. Paikalle saapuu ainakin kaksi tuoretta ryhmän vetäjää, ja toivottavasti myös SINÄ! ;)
Ja toinen vetäjistä olen minä, eli kumpikin sukupuoli on edustettuna. Nyt kannattaa todellakin tulla...
Seuraavan kerran kokoonnutaan 28.10 klo 18-21.
Meitä oli vain kourallinen, mutta keskustelu oli ajatuksia herättävää. Muutkin mukaan!
Huomenna 28.10. toimistolle: Asemakatu 28 10A - huomaa numeroiden symmetria! :D
Toinen vetäjistä on estynyt mutta paikalla on silti yksi kahvin keittäjä ja keskustelun virittelijä.
Tervetuloa!
Biseksuaalinen lauantai-ilta jälleen tällä viikolla. Ajateltiin yrittää ottaa ihan rennosti: ei mitään virallista pakollista identiteettipuhetta, vaan mukavaa yhdessä oloa ja rupattelua. Jos jollain tulee tarve puhua erityisesti jostain biseksuaalisuusasiasta, niin sitten puhutaan. Muuten poristaan vaikka elokuvista, uudelleen avatusta Becksusta ja julkkisjuoruista. Tai ihan mistä vaan.
Minä järjestän paikalle jotain naposteltavaa ja yhdistys tarjoaa kahvia ja teetä.
Tervetuloa siis Setan toimistolle Asemakatu 28 A 10, lauantaina 25.11. klo 18-20.
Meillä oli niin mukava ilta, että päätettiin kokoontua seuraavan kerran jo 16.12. klo 17 samassa paikassa, eli Asemakadun toimistolla. Luultavasti lähdetään toimistolta jonnekin muualle varsinaista ryhmää pitämään, sillä naisten ryhmä kokoontuu samassa paikassa tuntia myöhemmin.
Mukaan mahtuu kyllä. :)
Bi-iltaa vietetään jälleen perjantaina 26.1 klo 18 alkaen.
Samana iltana on Setan Kirkastus Karnevaalit Kruunumakasiinilla. Sinne yhdessä ryhmän jälkeen!