Feeldoe Kokemukset ja mielipiteet 2-päisistä

Moi!

Huomasin, että foorumi keskusteluissa Strap on, Lelut, ja Parhaat seksilelut? on sivuutettu asiaa, mutta omaa keskustelua ei ole avattu. Ajattelin, että pistän oman korteni asiasta kekoon.

ELI Minä tämän olen hankkinut Feeldoen (ihan tästä Suomesta).
Olen tykännyt, ainoa vain että olisi mukava vaihtaa muidenkin käyttäjien kanssa "käyttötietoa" ja fiiliksiä. Seivästyksen uhreina ovat olleet niin miehet kuin naisetkin =) ja itsekin olen ollut tulilinjalla. Pääosin positiiviset kokemukset, käyttö ei ole niin "etäistä" tai miten sen selittää..

Omasta mielestä on parempi kuin remmilliset, tuntuu "aidommalta" ja tärkeimpänä pointtinä, että tuntuu suht hyvin.

..No mitä mieltä muut ovat?

Terveisin
Mira
..Hitsi.. Jäi vielä se lisäämättä, että kokemukset Nexusksesta, ja Transfer istä ovat myös tervetulleita.. Ja jos joku tietää muita vastaavia tuotteita niin olkaa hyvä ja mainitkaa =). Molempia mainitsemistani tuotteista pitäisi saada ostettua myös Suomesta.

Terveisin
Mira
Mistä olet feeldoen ostanut? Olen yrittänyt Suomesta löytää, mutta ei ole vielä tärpännyt...
Heips, itse tilasin sen heinäkuun alustahttp://www.seksikauppa.org, mutta nyt se näkyi olevan tilapäisesti sieltä loppu, kehoitus tilata sitä niin saa seuraavasta erästä.... Täytyy kyllä sanoa, että se ON hyvä ja sitä on tullut aika usein käytettyä. Voin siis suositella sitä ihan kaikille :) Ei muuta kuin onnea sen ostoon...ja nautinnollisia hetkiä sen kanssa!
Hotlips, Red Lights tampere, fun for women espoo, eroticashop. toyheaven, seksikulma.. yms. Google on oiva helppi =).. Jos olet etsinyt.. Et ole osannut etsiä oikein :D.

T:Mira
Minusta Feeldoe parempi kun Nexus. Nexuksessa ei ole mitään, mistä "pitää kiinni". Periatteessa se on vain kaksi penistä vastakkain--mitä se toinen liikkumaton osa sitten tekee? Feeldoe on joku lesboinsinööri suunnitellut (katsokaa vaikka! http://www.feeldoe.com) paljon järkevämmin. Ainoa ärsyttävä seikka on että sen pinta on hieman tarttuva, mutta kondomi(non-lubricated) ratkaisee senkin asian.

Transferistä minäkin haluaisin kuulla kokemuksia...se on sen verran kallis, ettei sitä viitsi "kokeilumielessä" ostaa.
  • 8 / 23
  • marmariini
  • 17.1.2007 11:22
Täytyy lisätä tänne yksi tyytyväinen käyttäjäkokemus tuosta Feeldoesta. Meille se on ainakin tuonut paljon iloa ja sen käyttöönopetteleminenkin on ollut silkkaa riemua!

Ainakin Tampereelta sitä löytyy Kauppakadulta Elämän Suolan hyllystä, ihan halpahan se ei ole (missään) mutta mielestäni kyllä hintansa väärti.. Suosittelen.

M
  • 9 / 23
  • HyväHaltiatar
  • 10.4.2007 17:17
Heips!

Eikö muilla ole ollut mainittavia ongelmia Feeldoen(Feelpain) kanssa?

Meillä ei ajavan puoliskon pallukka mahtunut kummallekkaan, ei millään tempulla. Toisella se jää kiinni jo emättimen suulle ja toisella se jää pari senttiä vajaaksi mielettömällä kivulla(kohdunnipukka?). Aiomme laittaa kyselyä valmistajalle, olemmeko molemmat valuvikaisia, heh, heh. Järki sanoo, että ajajan puoliskoakin olisi hyvä olla eri kokoja, kun ei yksi voi sopia kaikille, vaikka keksijä niin väittääkin.

Aika kallis lelu jäädä käyttämättömäksi kaapin nurkkaa, heh, heh.

Hyvä Haltiatar
Meistä taas se "ajavan puoliskon pallukka" oli juuri parasta feeldoessa. Tosi isolta se ensin tuntui ja pelotti, ettei mahdukaan, mutta kun sen sai kohdalleen, juuri siinä roolissa tunne oli parempi. Muutaman kokeilukerran jälkeen kuitenkin koko vempain jäi kaappiin ja myytiin edelleen ystävälle. Minä ja rakastettuni emme oikein taida olla seksileluihmisiä. On niin paljon muutakin kivaa... Mutta tulipahan kokeiltua :)
Omat kokemuksemme ovat tuosta feeldoesta ettei se ainakaan meidän mielestämme ole kovin mielyttävä..on jäykkä, ei tuntumaa; siis sellaista todellista tuntumaa jne. vrt. real-oneihin ;?.

Ja ainakin meillä lähtökohtana ja hakusessa olisi sellainen todellisen tuntuinen, koska aiempi sellainen tuli tiensä päähän. Feeldoe oli aika kallis kokeiltavaksi ja kaappiin jääväksi. Onkohan jelly-materiaali sitten sellainen pehmeä vai vastaavanlaista materiaalia kuin feeldoekin? Miten sitten ovat lateksiset? Lähtökohtana olisi että tuossa olisi mukana kokonaisuus ei siis pelkkä dildo.

Nyt mietinnässä olisi tuotteet kuten So-Real Strap-On... jos jollain olisi kokemuksia tai mielipiteitä... niin mielellään kuultaisiin
Feeldoe`ta suosittelemme kaikille pareille, ulkomuodolta siinä ei tunnu olevaan mitään erikoista mutta.. sit kun sitä käyttää.. niin sit sen vasta huomaa. Se tekee ihmeitä:) Ja myös se pienempi puoli...:)
Meillä tuo Feeldoe on jäänyt pölyttymään kaapin perälle, käytetty 1,5 kertaa. Ei yhtään hassumpi jos näistä leluista
tykkää. Me ei vaan ehkä sittenkään olla niitä, jotka tykkää.
Feeldoe tuli hankittua ja kokeiltu on nyt pari kertaa. Ensimmäinen fiilis on, että sitä pitää kyllä treenata ennen kuin alkaa sujua. Ongelmana lähinnä se, että "ajavan" puoli ei jotenkin pysy niin syvällä kuin pitäisi, vaan se jotenkin löystyy, vaikkei sitä todellisuudessa tule ulos varmaan senttiäkään. Sen vaan pitäisi pysyä ihan hollillaan, että ne klitorisnystyrät tuntuisivat. Pitäisköhän alkaa treenailla lantiopohjan lihaksia. :D Vai mistähän tässä on kyse.

Mutta samaa mieltä olen siitä, että tämä lyhyempi pää on kyllä se paras pää. Onneksi kumppanini on asiasta eri mieltä, joten tappelua ei tule. ;)
No meillä ihan sama juttu.. kumppanini tykää lyhyemmästä.. ja minä toisesta.. Ensimmäisiä kertoja elämässä sain orgasmin päällä ollessäni.. se oli jotain IHAN muuta ja aivan MAHTAVAA:)
Nostetaas vanhaa ylös..

Tyhmä kysymys, mutta haluaisiko joku myydä vähän käytetyn feeldoen tai nexuksen?

luulajankunnaat@gmail.com
Eipä tuo niin tyhmä kysymys ole. Laitoin viestiä sähköpostiisi!
Myytävänä siis olisi Feeldoe, "koeajettu" ja ei meidän jutuksi havaittu.
Hei! Onkohan tämä ketju hyvä paikka ilmoittaa yksi hyvin vähän käytetty feeldoe myyntiin? Torilla seksileluja kun ei ilmeisesti sovi kaupata. Meillä olisi siis uudehko pienintä kokoa oleva (sininen) ylimääräinen feeldoe, jota on tosiaan ainoastaan kokeiltu muutaman kerran, mutta oli liian pieni meidän makuun. Asialliset steriloinnit ym. suoritettu/ voidaan vielä tehdä kertaalleen ennen kauppoja. Alkuperäinen pakkaus on valitettavasti jo kierrätyksessä, mutta pakataan hyvin. Hp 70 € + postikulut, on myös noudettavissa Tampereen keskustasta. Pakettiin kuuluu luonnollisesti lelun mukana tullut vibra & patterit. Pistämme paketin postiin kun maksu on saapunut tilille/ käteisellä noudettaessa.

Mikäli kiinnostusta ilmaantuu, tiedustelut sähköpostitse.

ystävällisesti,

Marie Curie
Hei,

ilmoitus on edelleen voimassa.
Jostain syystä tähän viestiketjuun kirjoitetut lisäykset eivät näy tuolla etusivulla, onkohan aiheen "arkaluontoisuuden" vuoksi? :).
Sähköpostiviestiä voi lähettää klikkaamalla vasemmalla olevaa nimimerkkiä, niin kuin useimmat varmaan tietävätkin.
Minulle ja kumppanilleni feeldoen "halpiskopio" (en nyt kuollakseni muista mikä olikaan nimi) on ollut ok. "ajajan" pallura ei myöskään meinannut mahtua, mutta sitten kun meni, niin tosi jees tunne. Sitten se ei pysy sisällä, ei sitten millää, ellei istu jonkun päällä tai pidä reisiä ristissä. Lisäksi dildo.osa (tai se joka muistuttaa enemmän penistä) on auttamatta kummankin nautintoa ajatellen liian lyhyt. Klitorisnystyrät ajajan paikalla eivät osu, ikäänkuin klitorikseni sijaitsisi liian lähellä emätintä. :S

Ihmiset ovat niin yksilöllisiä, etten usko ikinä voivan suunnitella seksilelua, joka sopisi edes suurimmalle osalle.