Ranneliikkeen testit
Katso ja kokeile:
» ranneliike.netin testit
Millaisia tuloksia olette saaneet Ranneliike.netin testeistä? Mulla seuraavanlaiset:
Nörttitesti 17p./21p.
Drama queen -testi 31p. Hugh Grant eli keskitaso
Heteronoloisuustesti 55p. eli perushomo
Viimeisen testin tein kolme kertaa, kun vaihtoehdoista kävi useampikin, mut tulos ei muuttunut.. :) Niin että uskottava se kai sit on.
Nörttitstiin petyin: vain 20/21 pistettä :D
Dramaqueen: Hugh Grant eli keskitaso (24 p.)
Hetronoloisuustestin mukaan olen heteronoloinen (84 p.)
Nörttitesti: 19/21 p.
Drama Queen: Hugh Grant/Keskitaso (29 p.)
Hetronoloisuustesti: Perushomo (63 p.)
No jo on.
Testien mukaan täällä ollaan niin nörttejä että kaikki pyytää apua atk-asioissa (18 / 21),
draamakuningattaria kuin Jack McFarland (38 pistettä), ja sitten vielä heteronoloisia (89 pistettä).
Köh. Miten moinen on edes mahdollista...
Heteronoloinen drama queen? Ohhoh.
Se on sit sellainen, joka miehekkäästi huitoo ohi mennessään nyrkillä ja ryyppää perseet olalle, kun loukkaantuu, tai jotain.. :D
Nörttitesti: 21/21 ;-)
Drama Queen: Jack McFarland (50p)
ja
Perushomo (50p)
Nörttitestistä vielä: Tuo Mega-kysymys taitaa olla hiukan väärin. Eikös Mega pitäisi olla 1024^2 (1024 korotettuna toiseen potenssiin). Eli kyseessä on siis Kilo.
En muista omia pisteitäni, mutta olin kait ton nörttitestin mukaan melkoisen nörtti... muistaakseni tais tulla 19-20 pistettä.
Dramaqueen testissä olin Jack McFarland.
Sitte taas tossa "heteronoloinen" testissä sain "hintti mikä hintti" vastauksen... :D pistetiä tais tulla suunnilleen 20. Tosin empä sitäkään muista.
Nörttitestistä pisteiksi 21/21, joka oli kyllä suurikin "yllätys" ;P
Drama Queen testistä tuli Jack McFarland (pisteitä en enää muista) ja sen lisäksi olen heteronoloinen... Että sellaista.
vpk kirjoitti: "Nörttitestistä vielä: Tuo Mega-kysymys taitaa olla hiukan väärin. Eikös Mega pitäisi olla 1024^2 (1024 korotettuna toiseen potenssiin). Eli kyseessä on siis Kilo."
Ja kyllähän se Mega on 1024^2 eli 1048576 eikä se 1024, joka on siis Kilo. Toisaalta, kysymyksessä ei määritelty että kyseessä olisikin voinut olla 1024K, eli Mega ;)
No pitihän minunkin kokeilla;
Nörttitesti: 20/21
DramaQueen: 20 / Hugh Grant
ja heteronoloinenkin vielä (86/136)
eli siis ihan tavallinen himpula...
Nörttitesti 21/21! Heteronoloisuudesta tuli 69 pistettä ja sitten yllärinä Drama Queenista 41 eli Jack McFarland... Aikamoinen mixi: draamaa rakastava nörtti... ;-)
EDIT: Aha, tähän olikin jo vastattu. Sori, selitin jotain aivan asian vierestä. :o)
Nörtti: 20/21
Drama Queen: 30 (Hugh Grant)
Heteronoloisuus: 64 (Välimallin tyyppi)