seksuaalisen suuntautumisen huomaaminen

  • 1 / 4
  • nallemamma
  • 8.7.2006 10:33
Olen nuorehko nainen ja naimisissakin olin muutaman vuoden..aina olen pitäny sekä miehistä ja naisista.Minulla on ollu muutama vakavampi suhde naiseen ennen avioliittoa. Aviomieheni ei niitä kuitenkaan koskaan voinut hyväksyä, eikä myöskään sitä että vislaan hyvän näköiselle pepulle,oli se sitten mies tahi nainen.
Olen kuitenkin avioitumisen jälkeen muuttanut toiselle puolelle suomea ja eronut sitten täällä,minulla on lapsiakin. Nyt kuitenkin olen ihmettelemässä sitä etteikö samankaltaisia ihmisiä,siis bissejä, ole muita? Tai siis tiedän että on, mutta missä?? Toki olen lukenut turun paikoista, mutta en edes tiedä missä ne sielä ovat. Olenko outolintu...Onko toisilla samankaltaisia kokemuksia siitä että seksuaalinen suuntautuminen heittelee? Olen aina ollut bi, jo ihan murkkuiästä asti. miten toisten aviomiehet suhtautuneet asiaan?
  • 2 / 4
  • Nina75
  • 9.7.2006 18:02
Joo,ainakin mulla kans se suuntautuminen heitelly ja pahasti pari-kolme vuotta sitten
mutta sisimmässäni tiedän että haluan elää naisen kans vakisuhtees.Toisaalta ne
miehet olleet kun"paremman puutteessa"mulle myös kump.ehdokkaina.Tuntuu nimittäin
olevan lähes mahdotonta löytää naisen joka ei olis kaiken maailman vaatimuksia tai
olis edes vapaa,ei halua vain seksiseikkailuja,on tullu kokonaan kaapista jne.
Kyllä mäkin ollu ihan hukassa kun yrittäny bilepaikkoja löytää missä samankaltaisia mutta
sulla esim.voit googlata Turun seudun Setan sivuille siellä kyllä löyty kokoontumis-
paikat jne.
  • 3 / 4
  • neito
  • 9.7.2006 19:28
moi vaan nina 75 ja muut. Halusin vain kertoa et löytyy niitä muitakin joilla käynyt huono tuuri sen tärkeän ihmisen etsimisessä. Ymmärrän kyllä hyvin ajatuksiasi.Mut luovuttaa ei saa.
  • 4 / 4
  • vaeltaja2005
  • 18.8.2006 6:53
Saksalainen Cosmopolitan-lehti julkaisi eilen lukijatutkimuksen, jonka mukaan 83% vastanneista naisista on joskus haaveillut yöstä toisen naisen kanssa. 33% oli sitä kokeillut käytännössä ja heistä 86% haluaisi sitä uudelleen. Neljännes vastaneista sanoo, että toinen nainen ymmärtää paremmin, mikä naisen kehossa aiheuttaa hyvää oloa ja kiihottumista.

Lehdellä on sex-kolumnisti USAsta. Tämä sanoo, että lesbokokemus rikastaisi jokaisen heteronaisen elämää. Suurin pelon syy naisilla on, että se olisi liian hyvä kokemus, ja he joutuisivat kysymään itseltään: olenko lesbo. Sex-kolumnisti rauhoittelee. Nainen, joka nauttii lesbokokemuksesta, löytää vain yhden lisäominaisuuden itsestään.
http://www.presseportal.de/story.htx?nr=861628&ressort=5