Epätrendikkäitä asioita
Irokeesit (osittaiset tai koko pään), David Beckham, metroseksuaalisuus, Punavuori, heteroiden tahallinen lapsettomuus, uraputki, Nokia, hienostelu ;). Kommentteja? Lisäyksiä?
Voi Äimä!
Mä oon epätrendikäs ;)
Trendikkyys!
Nej!!!!!!!!!!! Me asutaan Punavuoressa.. Pitääx nyt TAAS muuttaa?? :D Ej-mä-en-kestä..
Public Eye: Naulan kantaan!!
Eikös epätrendikkyys ole aika trendikästä - jos sen tekee trendikkäästi? ;)
<Kirjoittaja on piilottanut kirjoittamansa viestin>
Heh, eiks toi ole aika RETROseksuaalia eli äijämäistä eli huomattavan trendikästä kohta, kun ihmiset alkaa kyllästyä Sillä Silmällä -höttöön jota markkinoidaan jo joka naistenlehdissä tyyliin "Nainen-pakota-miehesi-käyttämään-kosteusvoidetta"
MINÄ!
Tulipa eksyttyä kaupungin yöelämään pitkän tauon jälkeen - siis ihan aivan oikeaan gay night club ;)
Joka kolmannella näytti olevan jonkin sortin viritystä irokeesi/mohikaani -kampauksen suuntaan - surkeita ja vielä surkeampia virityksiä. OUT aivan ehdottomasti OUT siis epätrendikästä.
Haloo! "Irokeesi":lla ei ole aikoihin enää ollut irokeesia
kesäpojan kannattaisi ehdottomasti muuttaa Punavuoresta (Munavuoresta?). Olemme kuulleet Kallion tulevan muodikkaaksi parin vuoden sisällä.
Jotenkin tuntuu, että on mahdotonta olla täysin "out" jos vain suinkin liikkuu ihmistenilmoilla. Jos käyt keskustan hiussalongeissa, sinulle ei väsätä hiustoa joka on "siis aivan täysin out" ellet sitä välttämättä kinua. Jos ostat vaatteita muutaman kerran vuodessa, pysyt ajassaolevan näköiseltä. Myönnän joissakin asioissa seuraavanai trendien tai jopa fadien kärkeä ja voin sanoa kuuluvani näissä asioissa pioneereihin, mutta jotenkin tuntuu naurettavalta ruveta luettelemaan erikseen epätrendikkäitä asioita. Puhuisin lähinnä mauttomista asioista, kuten esim. Unikkokukkasiin pukeutumisen. Ihminen on trendikäs tai muodikas kun hän näyttää itseltään ja on sinut itsensä ja vaatteittensa, hiustensa ja kaikkien sen mitä edustaa, missä asuu, missä juo kahveensa ja miten jne.. kera.
Miten niin vaatteita pitäis ostaa muutaman kerran vuodessa (paitsi alushousuja ja sukkia). Mä ostan about viiden vuoden välein ja aika hyvin nuo on kulunut katu-uskottaviksi - nahkatkin.
sitten sanoisit että kuulut tähän ryhmään " Ihminen on trendikäs tai muodikas kun hän näyttää itseltään ja on sinut itsensä ja vaatteittensa.. kera" :-)
Öy nöy.. Ja mä kun just muutin Kalliosta takaisin Punavuoreen..
Unikkokukista olen samaa mieltä, niiden aika meni jo. Samoin Nokian ja urakeskeisyyden.
Parisuhde on IN. Tosin jos sellaisen hankkii vain siksi että se on IN, se on tosi OUT. Toisaalta myös IN/OUT -listat ja niiden pohtiminen on tosi tosi OUT, koska muiden mielipiteistä välittäminen pinnallisissa asioissa on OUT.
Olkalaukut out, reput in!
Mikään ei mun mielenkiintoa herätä enempää kuin hienot kasvolävistykset ja kasvoihin sopiva irokeesi. Eli siis nämä eivät mielestäni ole epätrendikkäitä asioita.
Tosin epätrendikkäitä asioita ovat kyrvät otsassa ja norsunpillut.
Mä taas just tykkään kyrvistä, erityisesti otsaan kasvaneista (tää on siis niin spesiaalia, harvoin näkee), norsunpilluista joista syntyy ihania norsulapsia sekä unikonkukista paitsi väärinkäytettynä. Onko joku joskus pitänyt Nokiaa trendikkäänä?
Peedu kirjoitti: "Mikään ei mun mielenkiintoa herätä enempää kuin hienot kasvolävistykset ja kasvoihin sopiva irokeesi. Eli siis nämä eivät mielestäni ole epätrendikkäitä asioita."
Jokainen määrittelee trendikkyyden omien mieltymyksiensä mukaan? Trendikkyys ei sitten oikeastaan tarkoita yhtään mitään, jos jokainen määrittelee sen omalla tavallaan, jolla ei välttämättä ole mitään yhteistä sen kanssa, miten muut sen määrittelevät.
Ärsyttävintä on se, että jokin asia josta minä pidän tulee trendikkääksi. Parin viikon päästä se kuitenkin on mennyt pois muodista ja siinä vaiheessa valistuneemmat tahot tulevat ihmettelemään kuinka minä voin "yhä" pitää siitä kun se on niinq tosi 15 minuuttia sitten.
Epätrendikästä vai ????
Ehdottomasti napapaita ja tiukat farkut , lihavien ihmisten päällä .
Luulevat ilmeisesti olevansa kovastikkin muodikkaita , mutta ovat kylläkin kaukana muodikkaasta .
Ikuisesti epämuodikas vaatekappale minun mielestäni on verkkopaita .
Ei sovi kellekkään , kuka lie moisen kauhistuksen edes aikoinaan keksinytkään.
Milo kirjoitti: "Ikuisesti epämuodikas vaatekappale minun mielestäni on verkkopaita. Ei sovi kellekään, kuka lie moisen kauhistuksen edes aikoinaan keksinytkään."
Voi, mutta mustat verkkopaidathan ovat ihania, varsinkin värikkäiden vaatteiden päällä! Mun mielestäni siis. Itselläni on semmoinen päällä nytkin.
Mutta jos tarkoitat sitä kaameaa valkoista aluspaidaksi tarkoitettua versiota, jota jotkut pitävät kesät talvet siltään, niin olen kanssasi samaa mieltä. Sen voisi unohtaa. Mutta pukeutukoon kukin miten haluaa. Tietenkin olisi suotavaa, jos tuon aluspaidan käyttäjä huolehtisi sen kunnosta tai edes pesisi sitä useammin kuin kerran vuodessa. Nimimerkki "Terveisiä vaan isäukolle". :D
Näin pioneerijulkkishomo Oscar Wilde muodista: "Fashion is a form of ugliness so intolerable that we have to alter it every six months." (Suomeksi kutakuinkin "Muoti on niin sietämätön rumuuden muoto että meidän täytyy muuttaa sitä puolen vuoden välein")
Anteeksi vaan, pakko oli tuo tuohon narauttaa kun osui kohdalle. :D
Sitä paitsi, mitä vikaa on irokeeseissä?! :P
"..mitä vikaa on irokeeseissä?! "
Ei mitään. Kunhan päättää kumpaan suuntaan sen kampaa; vasemmalle vai oikealle ;-)
Liian pienet vaatteet, keltaiset hampaat ja - öö - keltaiset vaatteet? Ekana ainakin minelle tulee mieleen :'D
Mustan paidan päällä vaikka punainen verkkopaita on aika söpö :3
Irokeesin kampaaminen jommalle kummalle puolelle.. Mikäs se sellanen irokeesi on?? :)
Homohican?
Mahakas -> nimenomaan... :D Irokeesit on parhaita! JEEEEE!
Miten hampaiden väriä voi pitää trendinä? Itsellä ainakin luonnostaan tumma hammasluu... :(
Mitä väliä? :)
Ihminen näyttää parhaalta, kun pukeutuu just niin kuin tykkää itse.