Kallonkutistusta Keski-Suomessa

  • 1 / 3
  • Raku
  • 19.6.2006 18:36
Osaisiko joku vinkata hyvästä terapeutista Keski-Suomen alueelta? Muutama suurehko elämänmuutos on myllertänyt pitkäaikaisen parisuhteen sellaiseen kuosiin, että olisi hyvä päästä juttelemaan ulkopuoliselle. Terapeutin tai vastaavan olisi hyvä olla kohtalaisen avarakatseinen ja kokenut, ettei syitä ongelmiin etsittäisi homoudesta, kun siitä ei nyt ole kyse. Rasittavista ihmettelijöistä on kokemusta ja nyt en todellakaan jaksa selittää, kun raha-vaikeudet, työuupumus ja yksinäisyys painavat päälle. Kiitos jo etukäteen.
  • 2 / 3
  • Enter
  • 20.6.2006 15:10
"Terapeutin" valintaan suosittelen käyttämään aikaa ja käymään ns. alkuhaastatteluissa ainakin 2-3 luona ennenkuin tekee oman päätöksensä ja sitoutuu psykoterapiaan tai psykoanalyysiin, mitä sitten hakeekin. Suosittelen molempaa. Jälkimmäinen on hyvin kallis kustannuksiltaan. Itsetuntemuksen lisäämisellä on aina myönteisiä vaikutuksia omaan elämään ja luovuuteen ja teet siinä oikein, kun päätät hakeutua sitä lisäämään.
  • 3 / 3
  • olentuleva
  • 22.6.2006 17:21
Oisko Jyväskylän SETA:lla listaa kelvoista terapeuteista keskisuomessa? Ainakin Helsingissä SETA:n toimistolla, sosiaalityöntekijöillä on lista terapeuteista, jotka ovat itse ilmoittaneet voimavaroistaan palvella muitakin kuin heteroita ja osa heistä on saanut asiaankuuluvaa koulutustakin. Itse olen SETA:lta saamaltani listalta löytänyt terapeutin, jonka kanssa natsasi (aikaisempien harhaosumien ja turhien selittelyiden jälkeen).

Voimia ja rohkeutta uuden suunnan etsintään!