Gay-aiheinen hääkortti?

• 1 / 4
  • Mäyrä
  • 15.6.2006 16:47
Olen menossa ensi viikolla ystäväpariskunnan häihin, ja kortin kanssa tuli tenkkapoo. Löytyykö Helsingistä liikettä, josta voisin ostaa miesparille sopivan hääkortin? Tietty voin aina yrittää etsiä jonkun tavallisen kortin, jossa ei jauheta morsiamista ja sulhasista, mutta gay-kortti voisi olla tosi kiva yllätys. Kiitos vinkeistä jo etukäteen!
  • 2 / 4
  • arkadas
  • 18.6.2006 18:50
Mikset tekisi sellaista vaikkapa itse? Uskoisin pariskunnan arvostavan sellaista ennemmän kuin kaupan tuotetta. Ainakin meidän kohdallamme useat vieraistamme olivat uhranneet (kallista) aikaansa ja tehneet itse onnittelukorttinsa. Olimme tietysti otettuja tuollaisesta huomiosta.
  • 3 / 4
  • JohnnyFinland
  • 19.6.2006 2:39
arkadas kirjoitti: "Mikset tekisi sellaista vaikkapa itse? Uskoisin pariskunnan arvostavan sellaista ennemmän kuin kaupan tuotetta."

Kaupasta valmiina ostettuja kortteja puolestaan arvostetaan vähemmän, vai? Olinpa yksinkertainen kuvitellessani, että ajatus olisi se tärkein.

Kortin metsästämiseen tai väkertämiseen käytetyn ajan voisi kai käyttää suoraan hääpariinkin. Häälahjan saa nimikoitua vähemmälläkin vaivalla.

Jos aikaansa haluaa välttämättä korttiin käyttää, Internetistä löytyy kosolti kuvia, joita voisi hyödyntää itsetehdyssä kortissa. Googlen kuvahaku tuotti fraasilla "gay wedding" esimerkiksi tällaisen kuvan: http://www.skentertainment.us/gay%20wedding%20hands.jpg
  • 4 / 4
  • arkadas
  • 19.6.2006 7:57
JohnnyFinland kirjoitti:"...Kaupasta valmiina ostettuja kortteja puolestaan arvostetaan vähemmän, vai? ..."

Anteeksi JohnnyF, että ilmaisin ajatukseni (taas kerran) epäselvästi. Ajatus toki on tärkein ja tässä kiireisessä yhteiskunnassa jossa kaikilla tuntuu olevan kiire "ei minnekkään", minuuttiaikatauluun tuskin sopii korttien väsääminen. Mutta kuten niin usein, (me nirsot homot) saatamme tulkita myös kortin sanoman... (tai lukea sen arvostuksen rivien välistä) ;)