Homotko naisten mieleen?

Oon viime aikoina parikin kertaa joutunut naisten "ahdistelemaksi" ja joka kerta joutunu miettimään että miten tilateesta pääsisi sivistyneesti "ulos". On aika häkellyttävää ku naisilta tulee iskuyrityksii ja niistä tietysti homomies kohteliaasti kieltäytyy. Mulla ainaki on hirvee omituinen olo ku joutuu antamaan pakit ja kai ne naisetkin sit on kummissaan ett miks ei seura kelpaa: mua melkein hävettää ne tilanteet joihin oon joutunu. Mä en tiedä miten muut on selvinnee niistä tilanteista. Tarttis varmaan laittaa otsaan joku lappu että oon homo tai sit laittaa joku rinkula vasempaan nimettömaan että oon varattu. Eihän siinä muuten mitään osikaan mutta mua jotenki hävettää ne tilanteet.
Joo viimepäivinä olen joutunut kahden vanhanpiian ja leskirouvan pauloihin. En itedä miten siitä pääsen. Siellä vanhojenpiikojen kotipaikalla asustelee eräs miespari ja tietysti kuulen pilkkaa heidän elämästään. Ei aina ole kivaa olla homo. olen joskus vihjaamalla kertonut omasta kokemuksestani "rakaaseeni" En tiedä miten he suhtautuu vapaaseen poikamieheen joka pelkää naisia.

Toisaalta pyöritän mielessäni sitä uskovaista kundia joka on niin suloinen nallekarhu, että oikein heikottaa nähdä häntä. Kiimatipat tulevat heti penkiseni päähän tavatessani hänet... Kansan raamattuseura yrittää sinkkukursseilla tuota kundia parittaa. Pelkäänpä että kaiken sinkkukoulutuksen takana on se joidenkin homojen tuntema ehyttäminen.
  • 3 / 13
  • marianna
  • 12.6.2006 19:19
Mikä tuossa nyt on niin ongelmallista? Mä oon lesbo ja kyllä muakin joskus on tullut miehet iskemään. Suurimmasta osasta kun ei kuitenkaan suoraan päälle päin näe, onko homo vai hetero. Eihän siinä muu auta kuin vaan kieltäytyä kohteliaasti. Mikä siinä niin vaikeaa on kertoa, ettei ole kiinnostunut?
Niimpä, naiset voi antaa aina rukkaset miehille ei siinä mitään kummallista oo. Mä oon ainaski käsittäny niin että jos mies antaa rukkaset kauniille naiselle niin sitäpä vasta ihmetellään että missä se vika piilee ja kohta on koko kylän puheenaiheena. Mä en ainakaan taida aivan heti kohta lähtee mihinkää heteropaikkaan istumaan iltaa: jotenki se vaan tuntuu sille että mua katsotaan vähän kummallisesti ku ei kauniin naisen seura kelpaa.
Tehokas naistenkarkotusmenetelmä on ryhtyä ylistävään sävyyn ja vuolaasti puhumaan omasta äidistä, siitä kuinka tärkeä hän onkaan nyt ja myös tulevaisuudessa. Se on tehokasta vastamyrkkyä liian innokkaille naisille. Kokeillusti tepsii. Suosittelen.

Mikä muuten estää sanomasta vaikkapa "mun poikaystävä oottaa, mun on nyt ihan pakko mennä!"

Juhani
  • 6 / 13
  • pikaystävä
  • 13.6.2006 2:48
"Kiitti ei. Mutta jos sulla on söpö veli niin sen kanssa voisin lähteä treffeille."

Mun mielestä väärän sukupuolen iskuyritys ei ole sen kiusallisempi tai vaikeampi asia kuin "oikeaa" sukupuolta oleva mutta täysin väärän ikäinen/näköinen/tms. henkilö. Tai ihan "sopivan" näköinen iskijä silloin kun itse sattuu olemaan varattu.
  • 7 / 13
  • JohnnyFinland
  • 13.6.2006 12:50
mieeim kirjoitti: "Mä oon ainaski käsittäny niin että jos mies antaa rukkaset kauniille naiselle niin sitäpä vasta ihmetellään että missä se vika piilee ja kohta on koko kylän puheenaiheena."

Eli perimmäinen ongelma on, ettet halua "kyläläisten" tietävän olevasi homo?
Niin että laitan sit otsaan lapun ett : oon homo haluan vaan miehiä.
  • 9 / 13
  • JohnnyFinland
  • 14.6.2006 13:23
Miksi sinua hävettää naisten iskuyritysten torjuminen? "Kyllähän noin kauniin naisen pitäisi normaalille miehelle kelvata"? Häpeätkö homouttasi?
En nyt suoralta kädeltä leimaisi 'homouden häpeämiseksi' sitä, ettei halua kertoa seksuaalisesta suuntautumisestaan jokaiselle vastaantulijalle vain siksi, että välttyisi menemästä tämän kanssa sänkyyn.

Mistä yleensä on peräisin käsitys, että miehen - edes heteron - olisi oltava valmis parittelemaan jokaisen kanssa, joka ilmoittautuu halukkaaksi ja täyttää jonkillaiset yleisesti vallitsevat käsitykset viehättävästä olemuksesta? Ei kai homomiehenkään tarvitse homoutensa todistaakseen syöksyä oitis jokaisen 'komean' miehen sänkyyn heti, kun tämä sormeaan koukistaa.
Public eye kirjoitti: "Ei kai homomiehenkään tarvitse homoutensa todistaakseen syöksyä oitis jokaisen 'komean' miehen sänkyyn heti, kun tämä sormeaan koukistaa."

Miksei tuota ole kukaan aikaisemmin kertonut - kuinka monesti onkaan vuosien varrella tullut syöksyttyä "turhaan" sänkyyn...
  • 12 / 13
  • JohnnyFinland
  • 15.6.2006 17:56
Public eye kirjoitti: "En nyt suoralta kädeltä leimaisi 'homouden häpeämiseksi' sitä, ettei halua kertoa seksuaalisesta suuntautumisestaan jokaiselle vastaantulijalle vain siksi, että välttyisi menemästä tämän kanssa sänkyyn."

Mieeim ei sanonut, että jokainen vastaantulija haluaa mennä hänen kanssaan sänkyyn ja että hän haluaa välttää tämän.

En pyrkinyt "leimaamaan" Mieeimin ahdinkoa homouden häpeämiseksi, vaan yksinkertaisesti kysyin häpeääkö hän homouttaan. En tarkoittanut kysymystä retoriseksi enkä arvoväritteiseksi. Pahoittelen, jos se sellaisilta kuullosti.

Kysyin asiaa siksi, etten ole varma, onko Mieeimin ongelmana pelkästään selviytyä iskutilanteista tyylikkäästi vai ovatko iskutilanteet "jotenkin hävettäviä" siksi, että niissä tilanteissa hänen homoutensa uhkaa paljastua vaikkei hän vielä ole itsekään sinut homoutensa kanssa. Jos nimittäin kyse on jälkimmäisestä, niin iskutilanteet eivät oikeastaan taida olla se perimmäinen ongelma. Nokkela väistely tai valkeat valheet toki auttavat molemmissa tilanteissa.