Laukeaminen tärkeintä..

  • 1 / 2
  • LiZa
  • 11.6.2006 16:31
Olen tyttöystäväni kanssa seurustellut vuoden verran. Meillä menee muuten hyvin,mutta seksi jotenkin tökkii..
Tyttöystävälleni on niin tärkeetä laukeaminen kuin minulle taas ei ole..Minulle vaan riittää se kun saa olla ihan lähellä toista ja tehdä toiselle hyvää ilman että tarvii päästä siihen loppuhuipennukseen..Tottakai se kruunaa seksin,muuta silti tyttöystäväni vaatii,että seksin pitää päätyä siihen.
Usein hän pettyy tai närkästyy myös minulle siitä jos hän antaa minulle enemmän seksissä kuin minä annan hänelle..Joten minulle on hirveät suorituspaineet aina hänen kanssaan kun pitäisi rakastella ja sitten kaikki menee vain päin mäntyä..Yritän todellakin antaa parastani,että kumppanini nauttisi ja olisi tyytyväinen..
En haluaisi,että seksi olisi kuin urheilu suoritus minulle ja hermoilua,että toinen varmasti on tyytyväinen..En pysty itse nauttimaan ja olemaan rentona kun pelkään toisen pettymistä ja sättimistä siitä kun hän ei saa tarpeeksi mitä hän antaa minulle..En itsekkään pysty rentoutumaan kun hän koskee minuun,koska tavallaan pelkään nauttivani enemmän kuin hän..
Entiset kumppani ovat olleet ihan tyytyväisiä suorituksiini eikä minulla ole ennen ollut mitään ongelmia sängyssä..Luulenpa että tämä epäonnistuminen johtuu paineista...Olemme puhuneet tästä kumppanini kanssa,mutta emme ole päässeet tässä asiassa yhtään eteen päin..
  • 2 / 2
  • Enter
  • 16.6.2006 9:57
Ei tuollainen ole pelkästään lesbojen ongelma. Oli minullakin nuorena ongelmia ja suorituspaineita ja oli niitä toisilla miehilläkin! Ehkä siihen liittyy pelkoja hyväksytyksi tulemisesta, ettei laukea, koska jännittää. Jännitystä lisää vaatiminen. Minulla se liittyi siihen vaiheeseen, kun niitä yhden yön suhteita tuli ja meni, koska niitä piti olla ja kokeilla, koska kuvitteli, että se on elämää. Elämä oli elämistä yhden yön suhteissa tai ehkä syynä oli ettei, halunnut mennä yksin kotiin.

Minusta jotkut lesbot keskustelivat jostakin sellaisesta asiasta kuin suhteen kuolemisesta sängyssä ( vai oliko se lesbolaisuuden ?).

Voihan sinun naisystäväsikin tuntea epäonnistuneensa, kun et " tule ". Oletko miettinyt sitten sellaista vaihto-ehtoa, että et olekaan "umpilesbo"? Sekin mahdollisuus on olemassa- eikä siihen kuole!