Pariskuntia ystäväksi
Missä olette tutustuneet toisiin pareihin? Olisi kiva vaikka mökkeillä, istuskella iltoja ja vaikka matkustellakin. Olemme vuosia jo seurustelleet yhdessä ja joskus sitä kaipailee muitakin miespareja ympärille. Missä olette tutustuneet?
Ei oikein missään... Meillä on ainakin vain muutama miespari ystävinä, toinen minun vanhoja tuttuja, toiseen tutustuttiin harrastuksen kautta. Aina ajoittain tulee puheeksi, kuinka hauskaa olisi tutustua pareihin; kutsua toisia mökille ja vierailuille, mutta tuntuu, että missään ei ole ketään.
Täällä naispari, joka on ajatellut samaa. Olisi tosikiva tavata muita pareja ja viettää aikaa yhdessä. Näin kesällä esim. kutsua muita mökille, laittaa joskus kotona yhdessä ruokaa, käydä joskus ulkona syömässä ja kahvilla ja leffassa yms joviaalia.
Olen n. 40v ja tyttöystäväni on +30v. Kesää vietämme ensin vähän matkustellen ja heinäkuussa jo taas pääkaupunkiseudulla. Iltojen pimetessä elokuussa Helsingissä tapahtuu kaikenlaista kiinnostavaa. On Helsingin Juhlaviikot, katuteatteria yms. jännittävää.
Ollaan kuulolla !
S :)
Turussakin tapahtuu kesällä kaikkea kivaa ja jännittävää...
Olen yrittänyt laittaa viestiä Ranneliikkeestä löytyneeseen Turun seudun pariskunnat -linkkiin, mutta vastausta ei kuulu. Kumma juttu, kuinka ystäväpiirissä on paljon sinkkuja ja heteropareja, mutta homo-/lesbopareja ei juuri ollenkaan. Kai sitä pitäisi perustaa joku Pinkkimökki ry, jotta saisi ystäväpiiriä avarrettua.
Täälläkin olisi, nimittäin...
me, iältämme 35+ ja 40+ oleva naispari Oulusta, olemme kiinnostuneet tutustumaan toiseen/toisiin nais- ja/tai miespariin/-pareihin ihan perinteisellä kaverimeiningillä kivan yhdessäolon merkeissä, juttu-/meno-/vapaa-ajanvietto -pohjalta.
harrastamme liikuntaa, olemme nuorekkaita ja ulospäinsuuntautuneita iloisen huumorin -ihmisiä.
Ottakaahan yhteyttä, niin jos vaikka törmäillään jossain joskus - joohan...