kesän 2006 hiukset?

  • 1 / 7
  • juuso t
  • 22.5.2006 0:30
moi!

en yrityksistä huolimatta ole löytänyt netistä selkeää infoa alkavan kesän hiustrendeistä. haluttaisi pitkästä aikaa panna letti uusiksi, mutta en oikein tiedä miten. tunnetteko mitään nettipaikkoja, joista löytyisi ehkä jopa kuvia malleista (siis hiuksista, ei jätkistä, heh...)

ja jos joku parturi sattuu lukemaan, niin linkkien ohessa saa tosiaan antaa ihan suoraakin kommenttia:)

kiitos!
  • 2 / 7
  • Northman
  • 29.5.2006 0:15
Hiustrendit 2006 miehille:
* Kerrostettua leikkausta, joka yhdistelee pitkiä ja lyhyitä osioita.
* Sotkuista, tikkumaista tyyliä.
* Rohkeimmat ajavat hiuksiinsa ihan lyhyen osion ja kuvioivat sen koneella erilaisin kuvioin, esim. tribaalikuvio hiuksissa on todella in.

Kevään 2006 värit miehelle:
* Tuhkan sävyt ja hopeaan vivahtavat ruskeat
* Kylmät sävyt, niin tummissa kuin vaaleissakin väreissä
* Raidat toimivat miehillä aina (lähde: jälkimmäinen linkki)

Kuvia tämän kesän trendikampauksista miehille löytyy mm. osoitteista:

http://www.letti-luoma.com/miesten%20hiusmallit.htm

http://www.pirkka.fi/vapaa-aika/kauneuden-hoito-opas/hiustrendit/default.aspx?kuva=5176#galleriakuva

Jos joku tietää parempia sivustoja/kuvia tietäisin mielelläni itsekin.
  • 3 / 7
  • Kilttipoika
  • 29.5.2006 8:52
Amatöörinä kysyn, että eikös nuo "trendit" ole olleet jo useamman vuoden ajan? Onko noissa jotain uutta?
  • 4 / 7
  • JohnnyFinland
  • 29.5.2006 12:18
Tässäpä Juusolle todella rohkea ehdotus: mitäpä jos tänä kesänä laitattaisit tukkasi sellaiseen kuntoon kuin itse haluat etkä sellaiseen kuntoon kuin "trendit" sanelevat.
  • 5 / 7
  • juuso t
  • 30.5.2006 13:06
kiitos, johnny, älykkäästä vinkistäsi. missä kohtaa viestiäni sanoin olevani trendien orja? parturissa on käyty ja mallinkin bongasin ihan itsenäisesti kun satuin törmäämään tosi hyvään kuvaan (eikä muuten ollut edes muotikuva). miksi ei saisi kysäistä vinkkiä tämän hetken tuulista? ei kai se minusta vielä kovin muodin orjaa tee, jos kaipaa uusia ideoita lettiinsä? minä kun olin tosiaan vanhaan kyllästynyt, enkä itse uusia vaihtoehtoja heti keksinyt. johtuu varmaan siitä, kun olen varmaan mielikuvitukseton...
  • 6 / 7
  • JohnnyFinland
  • 31.5.2006 18:42
Ahaa, kaipasit tietoa "trendeistä" saadaksesi uusia ideoita etkä välttämättä noudattaaksesi juuri kyseisiä "trendejä". Minun väärinkäsitykseni, olen pahoillani.

Kuinkahan usein uudet ideat hiusmaailmassa ovat ihan aidosti uusia? Kaltaisenani maallikkona on helppoa luulla, että hiuksia on satojen vuosien kuluessa ehditty vääntää, kääntää, leikata ja värjätä niin monella tapaa, että olisi vaikeaa keksiä mitään uutta.