Vaasa

• 1 / 16
  • desperate
  • 1.5.2006 15:44
Missä kaikki vaasan homopojat käy? Täällä ei tunnu olevan minkaanlaista vipinää. Olen yrittänyt etsiä jokapuolelta, netistäkin. Mutta mitään ei ole jäänyt käteen. :/
Moih... joo mä oon kans miettyny ihan samaa.Ja kun vielä pitäis löytää oma kultaki =)
Eka kertaa rohkenin lähteä SETAn juhannusbileisiin mutta yllätys,yllätys olipa tyhjää!!Ne harvat jotka sinne tulivat oli selvästi vielä pareja.Enpä jaksannu jäädä odottamaan jos olis tullu lisää porukkaa vasta keskiyön jälkeen kun olisin ehtiny nukahtaa tylsyydestä!!Hieman alkaa miettiä et kuinka moni vielä kaapissa/varattuja vai löytyykö edes vapaita naisia Vaasasta enää??
Onko Vaasassa vastaavanlaista paikkaa kuin Helsingissä DTM yms.? Missä yleensä käytte kun viihteelle aiotte?
Vaasassa porukoilla yksi paikka missä tapailevat toisiaan kerran kuukaudessa.Paikan nimi ja osoite Vaasan Setan sivuilla.
Ei ole tietääkseni yhtä"iso"paikka tai toiminta kuin muualla,en tiedä kun en ole vielä kuuausitapaamisis käyny.
Eipä täällä Vaasassa pahemmin mitään "vipinää" ole. SETAkin niin kuollut... :( Harmi, kun senkin saisi niin toimivaksi ja näkyväksi pienellä vaivalla. Mutta, niin, onko täällä Vaasassa ketään mukavaa poikaa (miksei tyttöä)? :) Olis niin mukava tutustua uusiin ihmisiin. Tuntuu vaan että aina joka paikassa pyörii ne samat naamat...
Nina75:

Minäkin olin tuolla Vaasan Setan juhannusbileissä. Ja tein saman havainnon: naisia ei ollut nimeksikään tai sitten ne olivat pareja. Totesin vähän jälkeen puolen yön, että on kamalan tylsää ja lähdin poies. Miehiä sen sijaan oli pilvin pimein. Kuulinkin kyllä jälkeenpäin, että edellisinäkin vuosina naisia oli ollut suunnilleen kourallinen. Eli eipähän tarvi ajatella menevänsä ensi juhannuksena.
Vaasan Seta ry:n toimintaa on nyt alettu elvyttämään uuden hallituksen voimin. Tarkoituksenamme on saada hommat rullaamaan huomattavasti paremmin. Toki muutoksia ei voida toteuttaa yhdessä yössä, mutta ainakin tiedottaminen on nyt saatu saman tien uusiin kuoseihin. Ilmoitamme tapahtumista ja muusta toiminnasta kotisivuillamme heti asioiden varmistuttua.
Aika vanha keskustelu tämä, mutta ajattelin silti osallistua. Muutin itse eteläsuomesta Vaasaan jokin aika sitten ja tunnen oloni kanssa hieman orvoksi välillä... Eli jos joku tietää jotain mukavaa meininkiä Vaasan suunnalta, niin olisi mukava kuulla siitä :)
Osaako joku kertoa enemmän tuosta Club Fenix-tapahtumasta. Kuinka paljon porukkaa siellä yleensä on ja millainen meno?
Jotenkin tuntuu ettei Vaasassa ole "meille" mitään ja on kyllä ikävä helsingin ja turn menoa!
hei! Täälä kanssa yksi hieman eksyksissä oleva vaasan uudisasukas :) tuli mieleen että oliskohan vaasalaisilla innostusta yrittää jonkunlaista miittausta kahvin/baarin/leffan/teatterin...tai jotain tiimoilta? Ois kiva tutustua sateenkaari ihmisiin täältäkin päin! Pistäkäähän viestiä..mikäli teitä on :)
Hei,
Vaasassa tapahtuu kyllä yhtä ja toista. Club Fenix bileet kerran kuussa, seuraavat bileet 23.5.2008 klo. 22-02 Cella Novassa.
Vaasan Setalla on myös keilausryhmä, 17.5. Vaasan keilaushallilla, keskusteluryhmä, juhanuusjuhlat, puhelinpäivystys tiistaisin klo. 20-22,
grilliilta Lappforsissa 24.5. olemme mukana Seinäjoen Elävässä Kirjastossa 23.5.
Jos haluatte enemmän infoa kirjoita osoiteeseen:http://www.vaasanseta.fi

Vaasan Setan websivuthttp://www.vaasanseta.fi
Hmm,

oli vähän kiire kun kirjoitin...

Vaasan Setan sähköposti on info@vaasanseta.fi eli siihen voi kirjoittaa..

Otamme mielelläämme ehdotuksia (ja vapaaehtoisia) vastaan:)