Missä Oulun gaykansa käy?
Nyt kun beksukin on kuollut ja kuopattu, haluaisin tietää missä Oululaiset kohtaavat toisiaan. onko joku baari tms. otettu "suojelukseen" ? Olisin kiitollinen tiedosta.
eipä ole kukaan aktiivi-kävijä vastannut - bileitähän on ollut siellä kruunumakasiinissa - itse en liiemmin käy ravintoloissa tms.
Niin..sen minäkin haluaisin tietää, että mihin kaikki meikäläiset ovat Oulun katukuvasta ja Baareista kadonneet?!? Me käydään nykyisin Susiteetissa, mutta ei siellä kyllä muita meikäläisiä näy..Missä te kaikki olette???
kyllähän se niin on että kukin on mailleen painunu.. paljon on oululaisia muuttanut etelään parin viime vuoden aikana ja uudethan menee sinne minne tykkää. pintaliitäjäthän asutaa onnelassa, josta voi löytää paljon bissekundeja myös. vanhaa porukkaa on mennyt myös garageen. gm:n asemasta nykypäivänä en mene sanomaan. paljon se on onnelalle asiakkaita menettänyt.
susiteetti jäi torsoksi henkilökunnan idioottimaiseen asenteeseen.
Kävin Giglinissä ja minusta väkeä oli tosi vähän. Jossakin yhteydessä olen lukenut Giglinin "valtaamisesta". Taitaa olla liian iso baari vallattavaksi. Minusta Hilpeä huikka oli kiva ja sopivan kokoinen paikka vai kultaako aika muistot? Huikka takaisin sanon minä!
Hei!
Missä päin ja koska on nykyään lesbodiscoja tai vastaavia Helsingissä?
nythän se Becksu on tullu takas Ouluun... en viel oo ehtiny käydä vilkaseen millainen paikka, mut oon kuullu että on kuulemma pieni...