Turun Studio
Minkälainen paikka tämä Studio on? Käykö siellä paljon ihmisiä ja minkä ikäistä väkeä?
..no YLÖS ja tsekaan...parempi itse nähdä kun kuunnella "juoruja" ja toisten mielipiteitä,ne kun sinä sitten luot kun olet paikan nähnyt,mutta muista että ei se "ekakerta" kesää tee....
Paikka on ok ja vain miehille..(hyvä),mutta tärkeintä on se miten itse asennoidut vierailuusi ja kyseistä paikaa kohtaan joten avoin mieli mukaan...
Onko tosiaan totta, että Studioon pääsee vain miehet? Voi v***u miten typerää!! Tulin tässä Turkuun vierailemaan ja jääpä Turun "gay-meininki" tsekkaamatta, kun en pääse muutaman ystäväni kanssa sisään...ei vaan mitään mielenkiintoa mennä moiseen paikkaan (edes pelkästään miesten kanssa)..tylsää..Mahtaakohan Turussa olla sitten mitään muuta homo-ystävällistä baaria?
Studio ei ole vain mieheille, sen liikeidea on nyt vaihtunut, ja nimi muuttunut Jacks' &Mikes'. Nyt sinne toivotetaan tervetulleiksi molemmat sukupuolet seksuaaliseen suuntautumiseen katsomatta.
Onko nyt niin, että Studio/JM on lopettanut kokonaan, vai onko se vain muuttanut eri osoitteeseen?
Nimim. Minä kuulen kaikki asiat aina viimeisenä
Jack-n-Mike's on lopettanut kokonaan, pääsiäisenä.
Eivät kertoneet etukäteen tästä mitenkään yleisesti.
..jos asia on näin niin KIITOS POIJAT!
ehdottomasti koko suomen ainoita paikkoija johon olit tervetullut ja
jossa oli oikeasti "eurooppalainen"lomapaikka meininki.
..pitkä ja "kivinen tie" yleismiten homojen läppäävässä ja juorujen luvatussa maassa.
Menestystä mitä sitten keksittekin.
Meinaavatkohan pojat avata jonkun uuden paikan?
En käynyt Studiossa kuin parisen kertaa, mutta silti jäi tuntuntuma että se oli hyvä paikka. Voitti kaikki Stadin tympeät "trendimestat". Kiitos omistajille ystävällisestä palvelusta ja menestystä omastakin puolestani.
Voittiko Studio myös Stadin vähemmän trendikkäät mestat, kuten Mannisen, Fairyn ja Nallen?
Huhuja Studion lopettamisesta oli liikkeellä itseasiassa jo monta kuukautta sitten. Itse kanta-asiakkaana en yllättynyt, sillä niin usein paikka ammotti tyhjyyttään asiakkaista. Ei kovasti inspiroinut istua myöhäisiltaa ainoastaan parin muun asiakkaan seurassa. Myös liian myöhäinen avaamisaika harmitti samoin kuin se, että paikka ei ollut joka päivä auki. Näin se vaan on, että ei tämänkokoisesta kaupungista löydy riittävästi kysyntää vain miesten paikalle. Ja vaikka viime toukokuussa paikka avattiinkin myös naisille, jättivät he kuitenkin paikan väliin saatuaan aiemmin huonoa palvelua/kohtelua. No, vanha sanonta, "Heikot kuolee elontiellä", pitänee tässäkin paikkansa.
Itse olen siirtynyt Suxesin asiakkaaksi. Paikka on oikein viihtyisä ja porukkaa riittää runsaasti myös arki-iltoina. Torstaista sunnuntaihin paikka on ihan pullollaan porukkaa. Paikassa pyörii karaoke torstaisin ja sunnuntaisin ja homma näyttää toimivan hyvin. Suxesista tulee mieleen J&M vuosia sitten kun paikka vielä sijaitsi Forum-korttelissa. Itse en Suxesissa ole huomannut "lesbo-invaasiota" josta jotkut vaahtoavat (tarkoitushakuisesti?). Palvelu on erittäin miellyttävää, kaikille tasapuolista ja mielestäni on ihan hyvä, että kaikki meikäporukat sopivat samaan paikkaan ilman erillistä lajittelua tai luokittelua.
Olkkosen suvaitsevaisuuteen GLBT-porukkaa kohtaan suhtautuisin varauksella. Heterot kyllä saa pussailla ja pitää kädestä toisiaan, mutta meikäporukat ei.
Minä vartuin isoksi silloin vanhan JM:n aikana ja jotenkin tykkäsin siitä, että miehet ja neiset olivat juhlimassa samoissa tiloissa. Siksipä en oikin pitänytkään Studiosta, koska naisia ei päästetty sisälle. Mahdolliset känniset örisijät ärsyttävät minuakin, huolimatta heidän sukupuolestaan. Yhtä mukavia ja yhtä epämiellyttäviä ihmisiä löytyy sekä lesboista että homoista.
joopa joo;)mielestäni ent.studio oli erittäin tylsä mesta ja mitä pitäjiin tulee,niin kävivät niin "tuulilla",että ei koskaan tiennyt millä"päällä"ovat!sitä se teettää kun yrittää monta vuotta=leipääntyy=aika vaihtaa toimenkuvaa=tai sitten muistuttaa itselleen että on asiakaspalvelussa,eikä auta näyttää tunteitaan asiakkaille!!!!HE maksavat palvelusta,ja heidän palkkansa!!!!!itse olen toiminut rav.alalla 12 vuotta,joten tiedän kyllä mistä puhun....eikä ollut mikään ihme,että joutuivat sulkemaan,kaikkihan sitä ihmettelivät,miten paikka voi pysyä"pystyssä"niillä asiakasmäärillä?????että semmoista.....
"itse olen toiminut rav.alalla 12 vuotta,joten tiedän kyllä mistä puhun...."
Itse olen ollut Jaakon ja Mikan "kanta-asiakas" tuollaiset 12 vuotta, ja:
Sanonpa että harmi kun lopettivat, mutta taisivat joo tehdä tappiota viime aikoina.
Asiakkaita ei riittänyt.
Spekulointeja Turussa tuon lopettamisen syistä onkin jo ollut,
ja omasta puolestani sanon vaan että paikan lopettaminen on kyllä menetys,
sekä J & M että Studio.
Jos vaikka luette, niin KIITOS vielä. Mukavaa on ollut, vuosikausia.
(vaikken itsekään siellä juuri viime aikoina niin kovin usein käynyt)