Tatuoinnit..

Olen törmännyt nyt siihen etteivät kaikki tatuointi liikkeet suotu tekemään miehelle kannikkaan käpälän kuvaa. Siksipä ajattelin kysellä mistä kukin on omansa hankkinut ja mitä firmaa suosittelette? Missään tapauksessa en halua mitään mainos ilmoittelua tästä vaan puhtaasti asiaa. Entä onko kellään muulla asiasta kokemuksia. Siis että moneenko homofobistiseen tatuoijaan olette törmänneet.
  • 2 / 31
  • pimazukka
  • 13.3.2006 11:54
Enpä ole mies, enkä ole käynyt kyselemässä tatuointia kannikkaani. Mutta on vaikea uskoa, että monikaan ammattilainen kieltäytyy tikkaamasta toisen pakaraa, tai muutakaan ruumiin kohtaa asiakkaan seksuaalisen suuntaumuksen vuoksi.

Enkä tiedä missä olet käynyt kyselemässä, mutta uskoisin, että laadukasta jälkeä ja palvelua saa mm. harnessista, the duck's tattoosta ja kinkymousesta.:)

Harnessissahan on vähemmistöväkeä töissäkin.;)
  • 3 / 31
  • johnnyboy
  • 13.3.2006 19:06
Moi vaan!olen ottanut tatskan 1988 hampurissa st.paulissa,kun olin nuori komea ja hyväkroppainen,nyt enää komea ja hyväkroppainen;)hyvin on värit ja ääriviivat pysyneet ylväässä kotkassa olkapäässäni;)!
Moi
Hmmm... Miehinen heteromies ja toisen miehen pakaran koskettelu ei aina onnistu, vaikka kyseessä olisi tatuoija joka työkseensä ihmisiä hiplaa.
Itse olen käynyt Helsingissä neljällä tatuoijalla parinkymmenen vuoden aikana mutta en pyllyasioissa. Tiukkapipojakin löytyy. Duck`s Tattoo
Itäkeskuksessa tuli myös mieleeni. Paikalla usein myös naishenkilö joka lävistysten lisäksi tekee myös kuvia. Paikka on aika pieni ja uteliaita käy usein pällistelemässä joten he ovat hankkineet verhot näkösuojaksi hakkaamisen ajaksi. Saat rauhassa purra hammmasta ja irvistellä :) Käyppä kysymässä/soita. Sori tämä mainostus.

Ps:" Mahakas". Olis kiva kuulla jatkoa jos päätit ottaa kuvan ja kuinka homma sujui.
Jussi
  • 5 / 31
  • Public eye
  • 16.3.2006 13:58
Hmmh, jos tatuoijan ammattiin ryhtyneellä on vaikeuksia katsella tai kosketella asiakkaansa paljasta ihoa, olipa asiakkaan sukupuoli mikä tahansa ja iho missä päin kehoa hyvänsä, sanoisin että on syytä vakavasti harkita alan vaihtoa.
Eri asia tietysti on, jos tatuointiliikkeen eettisiin periaatteisiin kuuluu esimerkiksi olla tatuoimatta sukuelimiä, mutta pakaraa ei mielestäni kyllä yleensä lasketa genitaaleihin kuuluvaksi.
Mitä itse tiedän ja tunnen tatuoijia, useimmat heistä eivät tatuoi kasvoihin ja genitaaleihin, mutta jos pakara on niin ahdistava paikka, että sinne ei tatuointia voi tehdä, niin onpas kyllä aika omituista. Itse en ole aikaisemmin moista edes kuullut. Ei muuta kun marssit seuraavaan tatskaliikkeeseen ja sanot suoraan, että haluat käpälänkuvan perseeseen. :)

*kirjoitusvirheitä korjailtu :o
Tietenkin he ovat tartuntapelkoisia. Siinä syy. He kammoavat hiv:ä. Etkö sitä muka muuten tajunnut?! Näytät varmaan bear-homolta. Mene vaan sinne Harnessiin ja pyydä hinttiä tatuoijaksi. Se siitä.
vai että näytän bearilta.. tuon otan kyl kohteliaisuutena :D Jaa no en tosiaan :D tatuoinnin otan tossa syksyllä ja yritän raahata ton nalleni pitämään kiltisti seuraa..
Muuten kiva mutta en tiedä saanko mahtumaan noiden implanttien sekaan...
Riippuu tietenkin karhunkäpälan koosta (ja yleensä siitä onko kuva yksivärinen vai monivärinen). Yksivärinen, keskivertokoiran tassun kokoinen about 50€. Ja tietenkin hintaerojakin eri liikkeiden välillä on. Jostain voi saada hieman halvemmallakin. :o
Aika halvalla lähtee jos viidelläkympillä tassunkokoisen kuvan saa, saatika sitten halvemmalla. Ennenkuulumatonta minulle.:o

Useimmiten kuvien hinta on minun havainnointien mukaan kahdeksastakympistä ylöspäin, ellei kyseessä ole sitten ihan tyyliin kaksi senttiä kertaa kaksisenttiä kokoa oleva sydän tms.
Ja ei taida tatuoijilla olla kuitenkaan mitään standardi hinnastoa, ottavat aika tapauskohtaisesti hintaa: kuvan koon ja siihen käytetyn ajan ja värin ja "haasteellisuuden" perusteella.:)

Liikkeeseen kuvan kanssa mars ja sit hintatiedustelua kuvan hakkaajalta.:)
aah kesä tulee ja kahden viikon loma.. ;) Ja nyt on rakas lupautunut lähtemään mun kanssa tatuoijalle.. Ongelma.. aluksi ajattelin stadilaista liikettä :D Mutta koska muru asuu Tampereella.. helpompaa olisi siellä kyseinen hankkia. Ongelma on vain se että vielä vähemmän mä tampereelta tatuoijia tunnen kuin stadista.. Kyselenkin sanokaa joku hyvä ja oikeasti varma tatuointi paikka.. Millekkään puoskarille en kankkuani anna :D
Helsingissä oli ainakin yhteen aikaan hyvä liike siinä Isolla Roballa, muistaakseni missä oli entinen vanha Gambrini. Mene sitten sinne.
  • 16 / 31
  • JohnnyFinland
  • 10.5.2006 3:43
Sanokaa nyt - hyvät nimettömät Ranneliikkeen käyttäjät, joiden uskottavuudesta, luotettavuudesta ja hyväntahtoisuudesta ei ole mitään tietoa ja jotka voitte itsekin olla kehnon tatuointiliikkeen pitäjiä - Mahakkaalle joku hyvä ja oikeasti varma tatuointi paikka. Ai niin, kertokaa myös samalla mihin osakkeisiin kannattaa sijoittaa ja mihin taas ei.
Harkitse vielä tatuoinnin ottamista, sillä ensinnäkin tatuointiaineiden terveyshaittoja ei ole tutkittu - tosin tiedetään, että tatuointiaineet sisältävät myrkyllisiä ainesosia, epäpuhtauksia, nokea jne. Ja se mikä ihmetyttää on kun ei puhuta ollenkaan tatuoinnin ja auringonoton yhteisvaikutuksesta. Nimittäin ainakin palamisriski moninkertaistuu tatuoidulla ihoalueella, ja siitä seuraa tietenkin kohonnut ihosyöpäriski. Tosin jos puhutaan karhukulttuurista niin eipä taida tatuoinnin vaarat pelottaa kun elämäntyyliin kuuluu parhaimmillaan (ja aika lujasti, ainakin isossa maailmassa) bareback- ja ryhmäorgiat, lävistykset, joita imetään ja uitetaan missä tahansa. Huh huh. Pian on kuitenkin tulossa uusia, puhtaampia, terveydelle ei-vaarallisia tatuointiaineita, jotka on lanseerattu jo Yhdysvalloissa. Sitäpaitsi tatuoimaton iho on juuri tällä hetkellä trendikkäämpi kuin tatuoitu.
  • 18 / 31
  • JohnnyFinland
  • 29.5.2006 12:41
Northman kirjoitti: "Tosin jos puhutaan karhukulttuurista niin eipä taida tatuoinnin vaarat pelottaa kun elämäntyyliin kuuluu parhaimmillaan (ja aika lujasti, ainakin isossa maailmassa) bareback- ja ryhmäorgiat, lävistykset, joita imetään ja uitetaan missä tahansa. Huh huh."

Northmanin yleistykset on parasta sivuuttaa röhönaurulla. Sanoisinko peräti karhumaisella röhönaurulla. :-D
Terse

Onko tatuointivärit myrkkyä? Hmmm...Empä ole vielä saanut oireita/kupsahtanut vaikka kuvia on nahkaan hakattu 20v:n aikana useita. Tiedä sitten muista.
Joku kirjoitti että väreissä on nokea. Tuli mielee jenkkiläinen tatuointitaiteilija(Spider Webb, korjatkaa jos olen väärässä) joka teki suhteellisen kalliin tatuoinnin itselleen. Kaveri poltti muistaakseni n: 250 000 taalaa tuhkaksi, valmisti töhnästä "musteen" ja nakutti kehoonsa. Teki projektista jonkun taide/videopläjäyksen. Lienee kalleimpia tatuointeja maailmassa.

Tatuoinnin voi kyllä ottaa kesälläkin kunhan muistaa käytyy kunnon suojakertoimia ja huolehtii hygieniasta. Kantsii välttää kuukaudenpäivät pulikointia meri/järvi/levä lammikoissa.
Kevyesti pukeutuneena iho myös hengittää paremmin joten paraneminenkin on nopeampaa kuin topattuna sydäntalvella.
Rokrok!
TREella olen kuullut ihmisten käyvän Putka-nimisessa paikassa bussiaseman kulmalla. nimestään huolimatta ihan jees, sanovat ne.
Tatuointiin voi olla monia syitä. Itse peitin sellaisella häiritsevän arven. En tiedä tuliko siitä nyt niin hyvä, mutta arpi peittyi.
mulla tatuointeja useampia,eri kohdissa. En kyllä ole törmänny ettei olisi ruvenu tatuoija tekemään haluttuun paikkaan...ei ammattimaista käytöstä...
Jaa Putka on ihan tuossa vieressä. Muutkin ovat sitä suositelleet. Jahka saan muuton jälkeisen käteisvarannon korjattua hankkiudun sieltä hakemaan käpäläni :)
Oli pakko nostaa tämä keskustelu vielä esille, mutta olisi pikkuinen kysymys.

Onks kellään kokemusta Helsingin House of Pain- liikkeestä?

Meinasin ottaa käpälän lapaluun kohdalle.

Olen kysyny tosta Oulun liikkeestä, mutta eivät suostuneet tekeen. :(
Tutut käyvät kaikki tyynni Hyvinkäällä Kinky Mouse Tattoossa. Itsekin olen paikalla ollut, en kuitenkaan neulalla hakattavana. Siistit tilat ja osaava henkilökunta. Enkä usko että ihan äkkiä sieltä ketään käännytetään...?

http://www.kinkymousetattoo.net/
  • 28 / 31
  • vaeltaja2006
  • 27.4.2008 15:07
Pietarin viranomaiset ovat kieltäneet Pietarin metrossa Puman julisteen, jossa on askarrellaan tatoinnin parissa. Viranomaisten mielestä tatuointi heikentää ihmisten terveyttä, moraalia ja henkistä tasapainoa. Monet ovat sitä mieltä, että julisteessa nähdään homoerotiikkaa ja sen vuoksi juliste on kielletty
Kuva
http://www.gay.ru/news/rainbow/2008/04/27-12825.htm
3 löytyy joista yksi on ns. näkyvällä paikalla, ranteessa, mutta se onkin samalla mun ranneke joka kertoo mun olevan diabeetikko.