- 1 / 3
- veera visapaa
- 25.2.2006 17:56
Hei,
Olen Tampereen yliopiston tiedotusopin opiskelija ja otin viime viikolla yhteyttä löytääkseni naisparin. Lehti, joka
julkaisisi artikkelin, olisi nyt kiinnostunut esittelemään myös asian toisen puolen :
miesparit ja heidän muodostamansa perheen.
Naisparien kohdalla kysymys lapsista on ajankohtainen hedelmöityshoitojen tiimoilta, ja
nyt tunnutaan unohtavan, että miesparitkin monesti haluavat lapsia. Onko oikeutettua,
että lapsella voi juridisesti helpommin olla kaksi äitiä kuin kaksi isää, jos
kysymyksessä ovat yhtä kaikki rakastavat vanhemmat. Onko joku "luonnostaan" enemmän
vanhempi kuin toinen?
Artikkeliini toivoisin löytäväni miespariskunnan, jolla mahdollisesti olisi lapsia tai
joka olisi kiinnostunut kertomaan omasta suhteestaan ja ajatuksistaan vanhemmuudesta.
Onko yhteiskunnallemme vaikeampi hyväksyä lapsen vanhemmiksi nais- kuin miespari ja
miksi? Inhimillisen näkökulman kautta toivoisin asiaan välittyvän muitakin
näkökulmia kuin ne, jotka poliitikot ja järjestäjen edustajat nostavat esille.
Toivon, että kiinnostuitte artkkelistani ja otatte yhteyttä. Mikäli olette Tampereen
suunnalta, se on plussaa, mutta älkää toki automaattisesti rajatko itseänne sen takia
ulos. Viestiäni saa vapaasti mainostaa eteenpäin, jos joku ei juuri itse halua tulla
haastatelluksi. Toivon, että otatte lähipäiväivinä yhteyttä.
Kiitän avusta :)
Artikkeli on tarkoitus julkaista Tamperelaisessa opiskelijoille suunnatussa
Aviisi-lehdessä.
Kevättä rinnassa,
Veera Visapää
veera.visapaa@uta.fi
040-5184516
Olen Tampereen yliopiston tiedotusopin opiskelija ja otin viime viikolla yhteyttä löytääkseni naisparin. Lehti, joka
julkaisisi artikkelin, olisi nyt kiinnostunut esittelemään myös asian toisen puolen :
miesparit ja heidän muodostamansa perheen.
Naisparien kohdalla kysymys lapsista on ajankohtainen hedelmöityshoitojen tiimoilta, ja
nyt tunnutaan unohtavan, että miesparitkin monesti haluavat lapsia. Onko oikeutettua,
että lapsella voi juridisesti helpommin olla kaksi äitiä kuin kaksi isää, jos
kysymyksessä ovat yhtä kaikki rakastavat vanhemmat. Onko joku "luonnostaan" enemmän
vanhempi kuin toinen?
Artikkeliini toivoisin löytäväni miespariskunnan, jolla mahdollisesti olisi lapsia tai
joka olisi kiinnostunut kertomaan omasta suhteestaan ja ajatuksistaan vanhemmuudesta.
Onko yhteiskunnallemme vaikeampi hyväksyä lapsen vanhemmiksi nais- kuin miespari ja
miksi? Inhimillisen näkökulman kautta toivoisin asiaan välittyvän muitakin
näkökulmia kuin ne, jotka poliitikot ja järjestäjen edustajat nostavat esille.
Toivon, että kiinnostuitte artkkelistani ja otatte yhteyttä. Mikäli olette Tampereen
suunnalta, se on plussaa, mutta älkää toki automaattisesti rajatko itseänne sen takia
ulos. Viestiäni saa vapaasti mainostaa eteenpäin, jos joku ei juuri itse halua tulla
haastatelluksi. Toivon, että otatte lähipäiväivinä yhteyttä.
Kiitän avusta :)
Artikkeli on tarkoitus julkaista Tamperelaisessa opiskelijoille suunnatussa
Aviisi-lehdessä.
Kevättä rinnassa,
Veera Visapää
veera.visapaa@uta.fi
040-5184516