pikahomotesti

• 1 / 13
  • vaeltaja2005
  • 4.2.2006 18:07
70-luvulla aikakauslehdissä oli erilaisia vinkkejä siitä, miten tunnistaisin homon. Tällainen pikatesti jäi mieleeni:

1. Raapaise tulitikku palamaan. Jos raapaiset sen poispäin, olet homo. Jos raapaiset sen miehekkäästi itseäsi kohti, olet perushetero.
2. Tutki kyntesi. Jos ojennat käden poispäin itsestäsi, olet homo. Jos käännät sormet nyrkkiin itseäsi kohti, olet hetero.
3. Jos puhut vain silloin, kun ilma virtaa keuhkoistasi ulospäin, olet hetero. Jos kuitenkin silloin tällöin puhua papatat silloinkin, kun ilma virtaa sisäänpäin, olet vinksahtanut, eli homo.

Siitä vaan testaamaan.
  • 2 / 13
  • Pora-liike
  • 5.2.2006 14:04
Olen hetero.

"1. Raapaise tulitikku palamaan. Jos raapaiset sen poispäin, olet homo. Jos raapaiset sen miehekkäästi itseäsi kohti, olet perushetero."

Ilmeisesti tämä tarkoittaa Vietnamin sotaa protestoivia itsensäsyttyjäjiä, sillä ainoa syy itseensä päin raapaisemiselle on se, että aikoo tuikata itsensä tuleen. Tikku sytytetään raapaisemalla se lähellä sytykkeitä sytykkeitten suuntaan.
  • 3 / 13
  • Public eye
  • 5.2.2006 15:26
Tuon testin perusteella olisin sitten sataprosenttinen hetero :(
Ja tulitikun raapaiseminen itseen päin johtuu kai siitä, että useimmiten sillä on sytytetty savuke, joka on omassa suussa. Ja ulkona tietysti tuli täytyy saada pysymään tuulensuojassa.

Itse kyllä sytyttelen tulitikulla lähinnä kynttilöitä. Silti raapaisen sen itseeni päin, koska nykyajan tikut ovat niin heppoisia, että suunnilleen joka viides katkeaa samalla hetkellä kun se syttyy, ja itsestä poispäin raapaistaessa palava tikunpätkä voi lentää minne tahansa. Itse en ole tähän mennessä vielä ollut syttymisvaarassa vaikka tikut katkeileekin...
Joo, perushetero minäkin olisin tuon perusteella, vaiika miehille taisikin olla suunnattu..
Doh.. äijä mikä äijä.. ^^
  • 9 / 13
  • vaeltaja2005
  • 14.5.2006 8:56
Tässä vielä pikametrotesti:

Metromiehen testi. Mitä useampaan kysymykseen vastaat: ”Kyllä”, sitä metrompi olet.

- värjää häpykarvat pinkiksi
- parfymoi peräaukon
- pissaa istualtaan
- ajaa pikkuaotoa
- ajaa rintakarvat
- juo maitoa
- pelaa shakkia
- ostaa itse housunsa
- menee teatteriin
- kirjoittaa kirjeen
- pesee pyykkinsä
- viihtyy naisten seurassa
- on allerginen
- käy lääkärissä
- kuuntelee klassista musiikkia
- vaihtaa aamuisin alushousut
- löytää joskus jotain kaunista
- ostaa kirjan
- liikkuu välillä vikkelästi
Kuulin, että tuota tulitikun raapimista harjoitellaan kadettikoulussa, koska herrasmies ei sinkouta tuhkaa tai kipinöitä kohti ladya...

Olen kuullut myös yhden pikatestin, miten katsoo kengänpohjaa. Jos jalan vääntää eteen, on hetero, jos sen nostaa taakse ja katsoo olan yli, on homo.
Kosteasta tikusta lentää usein hiukkasia silmään,ja aika kuumia.Joten se siitä
Yksin kertainen homo testi:Osallistumalla näiden sivujen keskusteluun olet jo sanonut itsestäsi jotain.