Euroviisujatkoille
Luvassa hauska ilta Turun Klubilla 20.3.06 klo 22-04, Suomen euroviisukarsintojen jatkobileet. Pelkkiä euroviisuja koko illan. Lämpimästi tervetuloa!
Hupsista, BILEET OVAT 10.3.2006 eikä siis 20.3, kuten aiemmassa viestissä.
Euroviisujatkot pidetään myös suXesissa, Yliopistonkatu 9. Pelkkiä euroviisuja koko ilta. Ja toisin kuin Klubilla ilman viiden euron pääsymaksua. Lisäksi juomat ovat huomattavasti edullisempia kuin Klubilla ja ihan oikeasti kylmiä. Hanassakin olut parasta mahdollista eli Sandelsia. Ja juomat saa tiskiltä todella nopeasti :-)
Klubi kutsuu siitä huolimatta. Mä haluun jorata kunnolla.Kaikki muutkin messiin
ja makuasioista ei voi kiistellä;)klubi on ihan ok paikka bailata,suxes enemmänkin seurusteluun ja kahvitteluun;)mutta lippujen hinnat klubille SETAN bileisiin on aika turhan kovat!!!!voisivat tarkistaa niitä!?
ja itse taidan lähteä Sthlm ja RIO taitaa kutsua;)Osaavat järjestää bileet ku bileet!!!!!
Olen samaa mieltä siitä, että suXesissa on helpompi seurustella. Klubilla ei pysty keskustelemaan ollenkaan kun kaikki aika menee tiskillä jonottamiseen!
Setan bileisiin pääsylippu jäsenille on 5 euroa eli sama hinta kuin GayTampereen bileisiin. Itse suuntaan suXesiin. Se vaan on TYHMÄÄ maksaa liikaa...
Klubille saapuu ainakin kaksi viisuilijaa Lahdesta! Maltamme tuskin odottaa täydellistä viisuiltaa!
Upeeta, että Turussakin tapahtuu...
Jokaisella on tietenkin omat kriteerinsä, mutta 5 € bileistä ei tunnu mitenkään erityisen kovalta hinnalta.
Suxes sopii todellakin paremmin aloittelupaikaksi. Siellä voi rupatella ja istua iltaa, mutta jos haluaa kunnolla bilettämään ja pitämään hauskaa vaikkapa tanssimisen muodossa niin TuSETA:n (tällä kertaa Gay Tampereen) bileille ei ole Turussa kilpailijaa, ainakaan siis LGBT-viitekehyksessä. Onhan sitten toisaalta kaikki nuo heterojuottolat, mikäli sinne sekaan vain sopeutuu.
JohnnyBoy - RIOa ei ole enää olemassa.
Siis anteeks tyhmyyteni, mutta ymmärsinkö oikein, että varsinaista HBLT-tapahtumaa Turussas Euroviisutapahtuman jälkeen ei 10.3. ole kuin Suxes:ssa? Ja Klubilla on "hetsku"bileet? Kö? Siinä tapauksessa suuntaan Klubille (siellä ne kaikki julkkiksetkin on tietty...).
Jari Sillanpääkin oli Klubilla bilettämässä.