Munaristeily 2006?
Onko tänä vuonna luvassa Munaristeilyä ollenkaan?Mitään infoa ei ole vieläkään tullut...
Kovastihan ne lupas viime keväänä että uus tulis. Suunnitelmat tais mennä vähän uusiksi ainakin sen puolesta että Silja siirsi veneen pois risteilyliikenteestä. Saas nähdä päivittyykö niiden webbisivut koskaan.
Auttaiskohan jos toivois oikein kovasti uutta risteilyä!
more info coming soon...
JOO,VOISIVAT JÄRJESTÄÄ MYNÄRISTEILYLYN SILJA EUROPALLA;)EN OLE KOSKAAN OLLUT KYSEISELLÄ RISTEILYLLÄ JA OLISIN KYLLÄ INNOLLA TULOSSA MUKAAN!OLISKO KELLÄÄN KOKEMUKSIA KYS.RISTEILYSTÄ?OLIS KIVA LUKEA/KUULLA JUTTUJA!MIELENKIINNOLLA ODOTAN...
Tarvitseeko sitä nyt kuitenkaan huutaa...
Huhun mukaan munaristeily kulkee tänävuonna nimellä "Loveboat2006" ja ajankohta on siirtynyt vappuun, vene vaihtunut v.2002 valmistuneeseen Tallinkin m/s Romantikaan jolle mahtuu 2100 risteilijää Operan 1200 sijasta. Että näin.
Mikä tää Munaristeily oikein on? Onko se nimensä mukaisesti vain miehille tarkoitettu tilaisuus, vai ovatko myös lepakot tervetulleita?
Kyseessä on jo kahdesti järjestetty pääsiäisristeily, joka on tarkoitettu "sateenkaarikansalle", eli myös lesboille. Heteroitakin on ollut paatilla. Yli puolet on kyllä näyttänyt olevan homomiehiä. Onhan lepakoillakin munat - sarjoissa. ;)
Kyllä on lesbonaisia ollut kummallakin risteilyllä paljon ja viime vuonna laivalla oli oma naisten klubiki ja todella hauskaa oli!
Vappu kuulostaa enemmän kuin hyvältä ajankohdalta ja nimi loveboat munaristeilyä paremmalta, steenkaariseilauskaan ei olisi paha! :D
Hienon hienoa, toivottavasti asia saadaan toteutettua ja sitten mukaan myös paljon tyttösiä!:)
jos se pitää paikkansa että laivana on tallinkin romantika,EI KOVINKAAN hyvä juttu:(,henkilökunta virolaisia=eivät tiedä mitä asikaspalvelu ON!Itse olin aikanaan laivalla töissä ja edelleen paveluammatissa,tiedän mistä puhun.....vaihtakaa varustamoa jos vielä mahdollista;)
kaupungissa liikkuu huhu että itse Boy George ois vuoden 2006 risteilyn pääesiintyjä... onks muuta tietoa esiintyjistä??
Yes!! YES!!!
Ei oo huhua. Kuulin itse asiassa tänään "varmana" tietona järjestäjää erittäin lähellä olevalta taholta, että Boy George on todellakin risteilyn pääesiintyjä. Liput tulevat kuulemani mukaan pian myyntiin. Pakko päästä mukaan...
En tiedä minä päivänä tämä mahdollinen munaristeily on - siis jos on, mutta:
pitkänäperjantaina DTM:ssä SportsWear Party!
Homojen urheiluseura HOT esittäytyy: HOT goes to Montreal!
Montrealissa kesällä todella isot gayväen urheilukilpailut Outgames:t, jonne Suomesta lähtee urheilijoita ottamaan toisista mittaa!
Hei kaikki risteilystä kiinnostuneet!
Kuten olette varmaan jo huomanneetkin, Munaristeily on uudistunut ja vuonna 2006 aika, paikka ja nimi on uusi: Loveboat 2006
Lisätietoja tapahtumasta välitetään myös ranneliikkeen kautta, mutta ennen sitä kannattaa vilkaista Loveboatin oma keskusteluketju (
http://ranneliike.net/keskustelu.php?act=rthrd&grpid=5&thrdid=3277 ).
Toivotan siis kaikki asiasta kiinnostuneet tarkkailemaan tuota viestiketjua ja valmistautumaan viikolla 7 alkavaan varausten vastaanottoon! :-)
Risteilyterkuin: Ylläpidon Hiiru
Muuten ihan kiva mutta LoveBoat 2006 on jo olemassa ja löytyy Googlella............
Hmm.. nyt siis tarvitsee enää päättää, meneekö pääsiäis- vai vappuviikolla ensimmäistä, kolmatta vai kuudetta kertaa järjestettävälle Loveboat-risteilylle - vai jättääkö kokonaan väliin ja juhlii vappuakin "perinteiseen tapaan".