Kundin ex "kummittelee"..

• 1 / 4
  • FireFox
  • 8.1.2006 15:49
Mulla on tällänen probleema.. Ja tää ei luultavasti ole kun mun probleema..
Elikkäs, oon tavannu ihan upeen, mahtavan ihanan kundin. Ollaan kolmisen viikkoa tässä nyt oltu yhteyksissä tekstiviestein, tapaamisin ja soitellen. Oon aivan poskettoman ihastunut kundiin ja hänkin tuntuu kiinnostuneelta.
MUTTA..
Hän on eronnut jokin aika sitten poikaystävästään ja heillä on nykyäänkin hyvät välit. Hän puhuu exästään elämänsä rakkautena jne.. Itselleni on tullut sellainen ahdistuksen tunne, että olenko vain jokin välipysäkki heidän yhteenpalaamisensa edellä vai ovatko he oikeasti eronneet ja valmiit jatkamaan elämiään. Tämä ihastukseni kyllä sanoo, etteivät he ikinä tule palaamaan yhteen ja hän on valmis jatkamaan eteenpäin...
Onkohan tälläinen ohimenevää ja pääseekö hän oikeasti jatkamaan elämäänsä..? Onko mitään tehtävissä, että voisin edesauttaa tätä ja osoittaa, että on muitakin (eli siis mä) maailmassa.. Hiukan raastavaa ajatella näin, mutta jotenkin tullut sellainen kuva, että hän rakastaa vieläkin yli kaiken exäänsä..

Kukaan ei tähän varmaan mitään ratkaisun avainta voi antaa, mutta olisi kiva kuulla muiden mielipiteitä asiaan ja omia kokemuksia.. Niitä varmaan on..
  • 4 / 4
  • FireFox
  • 9.1.2006 13:21
Pahaahan tämä tekee, vaikka ei kovin kauaa tunnettukaan.. Ei sitä vaan osannut kuitenkaan odottaa..