Kumpaan kuulutte?

• 1 / 6
  • TheFlyingDog
  • 20.12.2005 23:48
Tuoreena keskustelijana ja palstaa lukeneena tuli mieleeni yksi kysymys..

Kumpaan te, homo- ja bi-seksuaaleja pilkkaavat, väheksyvät, negatiivisella sävyllä arvostelevat ja kiihkoilevat ihmiset kuulutte, seksuaalivähemmistöön vai heidän ystäviinsä?

Olisi hyvinkin mielenkiintoista tietää vastaus tuohon kysymykseen. Vastaukseksi en kaipaa pilkkaa, väheksyntää, negatiivissävyisiä kommentteja tai kiihkoilua. Vai suora ja yksinkertainen vastaus. Kiitos.
  • 2 / 6
  • Peit
  • Peit
  • 26.5.2006 13:49
En oikein hahmottanut mitä tällä ajetaan takaa, mutta oletan että jos sanon jotain henkilöä esim. undulaatiksi, kuulun tähän joukkioon. Mikäli näin on, guilty as charged ja olen itse homo.
En kyllä itsekään oikein ymmärtänyt kysymyksen asettelua - varsinkaan tänne rl:een kirjoitettuna: "Kumpaan te, homo- ja bi-seksuaaleja pilkkaavat, väheksyvät,
negatiivisella sävyllä arvostelevat ja kiihkoilevat ihmiset kuulutte?"

Kuulun puolisoni kanssa vähemmistöön - siis gay & rekisteröidyssä suhtessa...
  • 5 / 6
  • Ilopilleri
  • 19.9.2007 21:53
Aloituksessa puhutaan varmaankin niistä muutamasta rekisteröitymättömästä kirjoittajasta, jotka ovat näillä sivustoilla pilkalliseen sävyyn kirjoittaneet seksuaalivähemmistöihin kuuluvista ihmisistä ja etenkin niistä, jotka toimivat aktiiveina erinäisissä HLBT-järjestöissä.
  • 6 / 6
  • moonstar
  • 10.10.2007 15:40
tosi typerää tulla pilkkaamaan toisia ihmisiä, itse olen hetero(no ehkä pikkusen bi), mutta en sorsi homoja